Kako se zmagovalci Effie Europe povezujejo z občinstvom, da dosežejo uspeh

17. februarja. 2025 / Aktualno

Kantar je v okviru partnerstva z Effie Awards Europe pripravil novo poročilo s konkurenčnimi vpogledi v to, kako najuspešnejši oglaševalci osvajajo nagrade in pritegnejo pozornost občinstva. Z uporabo Kantarjevega orodja za merjenje marketinške učinkovitosti LINK AI, je bila opravljena analiza nagrajenih oglasov iz preteklih treh let.

»Povezovanje občinstva z blagovnimi znamkami še nikoli ni bilo tako pomembno kot sedaj – nenehno širjenje kanalov in vsebin vodi v omejeno sposobnost osredotočanja. Ocenili smo 85 kreativnih del, ki so zmagala v letu 2024, na podlagi analize več kot 200 zmagovalcev Effie Europe iz let 2022 in 2023.« sta povedala Vera Šidlova in Ecem Erden, direktorja globalnega kreativnega vodenja v Kantarju.

Izpostavili so pet najboljših strategij, s katerimi se Effie zmagovalci učinkovito povežejo s svojimi ciljnimi skupinami:

  • Drznost: Ko govorimo o kreativnosti, se v marketingu soočamo z napetostjo med željo po uporabi ustvarjalnosti na nove, nepričakovane načine – in tveganjem, da bi s tem škodovali poslovnim rezultatom blagovne znamke, bodisi z neuspešno kampanjo bodisi zaradi negativnega odziva javnosti. Zmagovalci Effie Europe dokazujejo, da se pogum za odstopanje od običajnih praks – bodisi znotraj lastne blagovne znamke, kategorije ali celo celotne marketinške industrije – lahko izplača.
  • Dramatičnost: »Prikaži, ne razlagaj« je star pregovor v oglaševanju. Najboljše kampanje prikazujejo moč uporabe dramatičnosti, ki občinstvu ne omogoča le, da sliši vaše sporočilo, temveč ga tudi začuti.
  • Odprtost: Biti iskren in avtentičen je skrivna sestavina, ki poganja vse vrste odnosov – tudi tiste med blagovno znamko in njenim občinstvom. Ena izmed izstopajočih lastnosti zmagovalcev Effie je njihova sposobnost avtentičnosti ter povezovanja z občinstvom skozi »resnične« trenutke. Te vplivne kampanje sprejemajo barvitost življenja, združujejo ustvarjalnost s pristnim pripovedovanjem zgodb in na ta način ustvarjajo močno povezavo, ki vodi do oglaševalskega uspeha.
  • Doslednost: Gradnja blagovne znamke zahteva čas, pri čemer je kreativna doslednost ključnega pomena za krepitev njene vrednosti. Kreativna doslednost, kot je dolgotrajna uporaba prepoznavnih vizualnih in vsebinskih elementov, lahko deluje kot miselna bližnjica za potrošnike in izboljša učinkovitost komunikacije. Zmagovalci kategorije Sustained Success na Effie Europe (2022–2024) dosegajo višje rezultate pri preboju skozi informacijski šum ter pri diferenciaciji svoje blagovne znamke od tekmecev.
  • Komičnost: Uporaba humorja kot ustvarjalne strategije je globalno upadla v zadnjih dveh desetletjih, čeprav smo v zadnjem letu opazili rahlo rast, kar daje upanje. To izhaja iz spoznanja v industriji, da ne glede na to, kaj svet prinaša, se ne smemo odreči dobremu smehu. Zlati zmagovalci Effie pokažejo nadpovprečne rezultate užitka, pri čemer mnogi od njih to dosegajo z močjo humorja.

Celotno poročilo je na voljo na povezavi.