Dvanajsti slovenski Effie žiriji bo predsedovala Mojca Avšič, izvršna direktorica marketinga in digitalne prodaje v Petrolu. Ob prevzemu funkcije je Mojca povedala: »Effie je ena najprestižnejših in najvrednejših nagrad na…
Sekcija Rezultati v celotni Effie® prijavi nosi največjo težo, njena ocena prinaša prijavi največji procent v primerjavi z ostalimi sekcijami. Pri rezultatih prijavitelji morajo dokazati vpliv na zastavljene poslovne, marketinške in komunikacijske…
Kaj loči zmagovalca nagrade Effie od finalista? Ali je ključ do uspeha zgolj v izjemno napisani prijavi, podprti s konkretnimi podatki in viri, ali pa je morda ključno, da o…
Znan je program drugega Effie dneva, na katerem bomo govorili o tem, kako postati Effie zmagovalec. V prvem delu programa bomo s sogovorniki predelali teme, povezane z vsemi štirimi sekcijami,…
Kantar je v okviru partnerstva z Effie Awards Europe pripravil novo poročilo s konkurenčnimi vpogledi v to, kako najuspešnejši oglaševalci osvajajo nagrade in pritegnejo pozornost občinstva. Z uporabo Kantarjevega orodja…
Leto 2025 je leto za Effie! Izvedbo Effie Slovenija 2025 smo pričeli že v lanskem letu, ko smo na prvem Effie dnevu gostili mednarodna šampiona učinkovitosti, slovenske zmagovalce Effie 2023…
Včeraj je v Bruslju potekala podelitev nagrad Effie® Europe, ki potekajo pod okriljem EACE. Podeljenih je bilo 55 nagrad kar 40 agencijam iz 19 evropskih držav. Med nagrajenci je tudi…
Tekmovanje Global Multi-Region Effie Awards je bilo ustanovljeno leta 2004 in nagrajuje najučinkovitejše marketinške kampanje, ki potekajo v več regijah po celem svetu. Prijavljene kampanje morajo dokazati učinkovitost v globalnem…
Včeraj, 12. novembra 2024, je v Kongresni dvorani Kristalne palače potekal prvi Effie dan. S 7 odličnimi govorci smo prehodili pot od postavljanja ciljev do priprave marketinške strategije in rezultatov,…
Effie® Awards Europe in EACA sta razglasila finaliste za leto 2024, med 38 finalisti v kategoriji Best of Europe: Food & Beverage pa je tudi slovenska prejemnica Zlate Effie nagrade…
Na Effie dnevu 12. novembra bo na odru tudi izjemen primer iz podjetja Marles, ki je na podlagi pomembnih tržnih uvidov in ključnih marketinških trendov postavilo svežo marketinško strategijo. Za…
Prijave na 1. Effie dan 2024 so odprte. Na prvem Effie dnevu bomo tako raziskali, kako uskladiti marketinške strategije s poslovnimi cilji ter s tem ustvariti dolgoročno konkurenčno prednost. Spoznali…
Strokovnjaki v marketinški industriji so na zadnjem Effie tekmovanju v Sloveniji najnižje ocenili kategorijo / sekcijo postavljanja marketinških strategij, ki podpirajo poslovne cilje. Zato bomo v novem ciklu Effie tekmovanja…
V torek, 12. novembra 2024, se bomo srečali v Kongresni dvorani Kristalne palače BTC, na prvem Effie dnevu, ki bo zabeležil vstop v novo, že 12. izvedbo Effie® Slovenija. Na dogodku…
Ascential, specializirano podjetje za informiranjem, podatke in obveščanje, sicer tudi organizator mednarodnega festivala Cannes Lions, je sklenilo dogovor o prevzemu Effie, globalnega merila za marketinško učinkovitost. Družba Ascential vodi vodilne…
Žirija Effie Awards Europe 2024 bo delovala pod vodstvom Harrisona Steinharta, globalnega direktorja strategije v DDB Paris in Ive Bennefeld-Stepanic, podpredsednice za marketing za Centralno Evropo pri Mondelez International. Ponosni…
Žirija Effie Awards Europe 2024 bo delovala pod vodstvom Harrisona Steinharta, globalnega direktorja strategije v DDB Paris in Ive Bennefeld-Stepanic, podpredsednice za marketing za Centralno Evropo pri Mondelez International. Ponosni…
Effie Slovenija bo v letu 2024 / 2025 potekal pod vodstvom predsednice Špele Žorž, direktorice in solastnice agencije Shift in strokovne direktorice Rinalde Klemenčič, svetovalke za poslovno in podatkovno analitiko…
Effie Slovenija bo v letu 2024 / 2025 potekal pod vodstvom predsednice Špele Žorž, direktorice in solastnice agencije Shift in strokovne direktorice Rinalde Klemenčič, svetovalke za poslovno in podatkovno analitiko…
Effie Europe je odprla prijave v tekmovalni del za vse kampanje, ki so bile javno objavljene med 1. januarjem 2023 in 31. marcem 2024. Prijave so možne v treh različnih…
Effie Europe je odprla prijave v tekmovalni del za vse kampanje, ki so bile javno objavljene med 1. januarjem 2023 in 31. marcem 2024. Prijave so možne v treh različnih…
Effie Worldwide je objavil podatke Effie Indexa za leto 2023, ki že 13. leto zapored predstavlja rang najbolj uspešnih in učinkovitih marketinških akcij in aktivnosti na svetu. Podjetja iz FMCG…
Effie Worldwide je objavil podatke Effie Indexa za leto 2023, ki že 13. leto zapored predstavlja rang najbolj uspešnih in učinkovitih marketinških akcij in aktivnosti na svetu. Podjetja iz FMCG…
Globalni Best of the Best predstavlja vrhunec vsega, za kar se Effie Worldwide zavzema že zadnjih 50 let. Je platforma, ki je zgrajena na spoznanjih, vpogledih, podatkih in izkušnjah, ki jih…
Na gala podelitvi Effie Awards Europe 2023 v Bruslju, ki jo prireja Effie® Europe, so v torek, 5. 12. 2023, podelili prestižne nagrade Effie Europe. Nagrado je kot edini slovenski…
V novem Effie intervjuju se pogovarjamo s Tijano Vesel, vodjo marketinga v družbi Visa. Visa je ena vodilnih svetovnih družb na področju digitalnih plačil, ki omogoča transakcije med potrošniki, trgovci,…
Številčni mednarodni žiriji Effie Europe 2024 bosta so-predsedovala Harrison Steinhart, Globalni direktor strategije v DDB Paris in Iva Bennefeld, Podpredsednica za marketing za Centralno Evropo pri Mondelez International. Žirija Effie…
Številčni mednarodni žiriji Effie Europe 2024 bosta so-predsedovala Harrison Steinhart, Globalni direktor strategije v DDB Paris in Iva Bennefeld, Podpredsednica za marketing za Centralno Evropo pri Mondelez International. Žirija Effie…
Predstavniki Effie Slovenija smo se odzvali na povabilo nosilke predmeta doc. dr. Urške Tuškej Lovšin, članice žirije Effie Slovenija 2023 in profesorice na Fakulteti za družbene vede, ter se udeležili…
Predstavniki Effie Slovenija smo se odzvali na povabilo nosilke predmeta doc. dr. Urške Tuškej Lovšin, članice žirije Effie Slovenija 2023 in profesorice na Fakulteti za družbene vede, ter se udeležili…
Na slavnostni prireditvi s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2023 so bile podeljene 2 zlati, 3 srebrne in 4 bronaste Effie nagrade za marketinško učinkovitost, 6 kampanj pa je prejelo priznanje…
Na slavnostni prireditvi s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2023 so bile podeljene 2 zlati, 3 srebrne in 4 bronaste Effie nagrade za marketinško učinkovitost, 6 kampanj pa je prejelo priznanje…
Effie Worldwide je 7. decembra na virtualni podelitvi razglasil nagrade Global Best of the Best. Globalni Best of the Best je platforma, zgrajena na vseh spoznanjih, vpogledih, podatkih in izkušnjah, ki…
Effie Worldwide je 7. decembra na virtualni podelitvi razglasil nagrade Global Best of the Best. Globalni Best of the Best je platforma, zgrajena na vseh spoznanjih, vpogledih, podatkih in izkušnjah, ki…
Na gala podelitvi Effie Awards Europe 2023 v Bruslju, ki jo prireja Effie® Europe, so v torek, 5. 12. 2023, podelili prestižne nagrade Effie Europe. Nagrado je kot edini slovenski…
V novem Effie intervjuju se pogovarjamo s Tijano Vesel, vodjo marketinga v družbi Visa. Visa je ena vodilnih svetovnih družb na področju digitalnih plačil, ki omogoča transakcije med potrošniki, trgovci,…
Na pobudo Effie partnerja, Zavarovalnice Triglav smo tudi v letošnji izvedbi Effie® Slovenija že drugič organizirali študentsko žiriranje Effie. V tokratni študentski žiriji so sodelovali izbrani študentje Ekonomske fakultete (EF), Fakultete za…
V seriji Effie intervjujev z našimi cenjenimi parterji se pogovarjamo o njihovem delovanju, Effie filozofiji in kako jo uveljavljajo v podjetju in kako skrbijo za to, da je njihovo delovanje…
Skupaj z nami proslavite ®Ideje, ki delujejo in dela, ki so si upala razkriti ozadje učinkovitosti! Zaključna prireditev bo potekala v četrtek, 7. decembra 2023 ob 20. uri v Festivalni dvorani…
Effie® Europe je razglasila finaliste tekmovanja Effie Awards Europe 2023. V letošnjem letu je bilo največ finalistov v kategorijah Positive Change, v kateri se nagrajuje znamke, ki so zavezane k…
V seriji Effie intervjujev z našimi cenjenimi parterji se pogovarjamo o njihovem delovanju, Effie filozofiji in kako jo uveljavljajo v podjetju in kako skrbijo za to, da je njihovo delovanje…
Prvostopenjska žirija Effie Slovenija 2023 je izbrala 15 finalistov v 11 kategorijah. Med finalisti so dela 7 oglaševalcev: A1 Slovenija, Atlantic Grupa, Mastercard Slovenija, Mercator, Petrol, Telekom Slovenije, Zavarovalnica Triglav….
V petek, 22. 9. 2023, je potekala konstitutivna seja žirije Effie Slovenija 2023. Prvič so se sestali tako člani prvostopenjske kot tudi drugostopenjske žirije, pregledali pravila za ocenjevanje, pridobili nekaj…
Zadnji rok za prijavo del v tekmo Effie® Slovenija 2023 se izteče danes, 12. 9. ob polnoči. Urejanje prijav v prijavnem portalu po polnoči ne bo več mogoče. V naslednjih…
V enajsti izvedbi Effie Slovenija 2023 bo žirijo vodila predsednica Rinalda Klemenčič, direktorica Službe za inovacije in podatkovno poslovanje na Zavarovalnici Sava. Pri ocenjevanju del se ji bo pridružilo 23…
V enajsti izvedbi Effie Slovenija 2023 bo žirijo vodila predsednica Rinalda Klemenčič, direktorica Službe za inovacije in podatkovno poslovanje na Zavarovalnici Sava. Pri ocenjevanju del se ji bo pridružilo 23…
Rinalda Klemenčič, direktorica Službe za inovacije in podatkovno poslovanje na Zavarovalnici Sava, ima 26 let izkušenj na področju marketinga storitev in digitalnega marketinga, največ skozi zdravstveno in finančno panogo. Zadnja…
Rinalda Klemenčič, direktorica Službe za inovacije in podatkovno poslovanje na Zavarovalnici Sava, ima 26 let izkušenj na področju marketinga storitev in digitalnega marketinga, največ skozi zdravstveno in finančno panogo. Zadnja…
Zadnji rok za prijavo kampanj v tekmo Effie Slovenija 2023 je vključno 12. september 2023 do polnoči, po ceni 870 € + ddv. Preden zaključite s svojimi prijavami, preverite razloge…
Drugi rok za prijavo del v tekmo Effie Slovenija 2023 je 22. avgust 2023 do polnoči. Cena drugega roka za prijavo del je 700 € + DDV. Effie nagrajuje dela, ki pokažejo…
Nagrade Effie so namenjene vsem agencijam, oglaševalcem in blagovnim znamkam, ki želijo biti prepoznani za svoja najučinkovitejša marketinška prizadevanja, ki prinašajo spremembe in dokazujejo resnične, merljive rezultate. Za nagrado Effie…
Evropski program najbolj učinkovitih Effie Europe 2023 je tudi letos v svoje vrste povabil kar 6 slovenskih predstavnikov, ki bodo sodelovali v mednarodni žiriji in nagrajevali Ideje, ki delujejo. Žiriji…
Evropski program najbolj učinkovitih Effie Europe 2023 je tudi letos v svoje vrste povabil kar 6 slovenskih predstavnikov, ki bodo sodelovali v mednarodni žiriji in nagrajevali Ideje, ki delujejo. Žiriji…
Effie Worldwide je objavil podatke Effie Indexa za leto 2022, ki odraža uspešnost več kot 4300 finalistov in zmagovalnih del z globalnih, regionalnih in nacionalnih tekmovanj za nagrade Effie, ki…
Na današnji razpisni delavnici Effie® Slovenija 2023 smo pregledali novosti letošnje tekme, obnovili znanje o Effie prijavah in razkrili top trike, ki bodo prijaviteljem zagotovo pomagali pri pripravi letošnjih Effie…
Effie Europe je odprlo prijave v že tradicionalno letno evropsko tekmo najbolj učinkovitih marketinških kampanj. Effie Awards Europe, ki deluje pod okriljem EACE, že od leta 1996 nagrajuje najbolj uspešne…
Global Best of the Best Effie letos že tretje leto zapored uteleša poslanstvo Effie Worldwide, ki je določanje merila marketinške učinkovitosti in uspešnosti na svetovni ravni ter stremenje k marketinški…
Letošnjo tekmo Effie Slovenija bomo odprli z izidom Razpisa in Effie Razpisno delavnico, ki bo potekala 23. maja 2023 v živo v Maxi Klubu v Ljubljani. Na delavnici bomo natančno…
Kaj je učinkovitost? To niso le doseženi ali preseženi marketinški in poslovni cilji ter podeljena svetlikajoča se nagrada za odlične rezultate. Učinkovitost so raziskave, strateška načrtovanja, preplet marketinških aktivnosti, prilagajanje…
V torek, 21. marca 2023 je Slovenska oglaševalska zbornica v okviru Effie Slovenija 2023 organizirala Effie® dan 2023: Raziskovanje v ozadju učinkovitosti. Dogodek je potekal v živo v Kongresni dvorani…
Prijave na Effie® dan 2023 so odprte! Pohitite in si zagotovite svoje mesto. Z nami bo kar 8 gostov, uglednih slovenskih in mednarodnih strokovnjakov iz področja tržnega raziskovanja. Pomembnost uporabe…
Na Effie® dnevu, 21. marca 2023, ne bo manjkalo vpogleda v slovenski prostor. Poleg mednarodno priznanih govorcev Paula Stringerja, strateškega načrtovalca v WARC-u in Heather Alderson, strateške načrtovalke v adam&eveDDB,…
Na Effie® dnevu 2023 se bomo družili na prvi pomladni dan, 21. marca 2023 v Kongresni dvorani Kristalne palače BTC. Pridružila se nam bosta dva mednarodno priznana govorca, Paul Stringer, strateški…
Prvi pomladni dan v letu 2023 bo v znamenju raziskovanja. Ekipa Effie Slovenija vas vabi na Effie dan 2023. Rezervirajte si torek, 21. marec 2023, ko se bomo družili na Effie dnevu,…
V začetku decembra smo izvedeli, katere so najbolj učinkovite kampanje na svetu, ki so se za prestižne nagrade potegovale v programu Global Best of the Best Effie Awards. Med 60…
Effie Europe in Center Znanja Evropskega združenja komunikacijskih agencij (EACA) sta pripravila poročilo raziskave zmagovalnih kampanj z naslovom »Crossing The Chasm: Kako pristna kreativnost omogoča velike prodore v učinkovitosti« (How…
Vir slike: Effie Awards Europe Podelitev nagrad Effie Europe je potekala 30. novembra 2022, podeljenih pa je bilo 56 nagrad 41 agencijam iz kar 20 evropskih držav. Ob zaključku leta…
Letos je že drugič potekal izbor najboljših marketinških kampanj na svetu – Global Best of the Best Effie Award. Med kandidati za prejem Global Grand Effie-ja je bilo 60 kampanj,…
Včeraj je potekala virtualna podelitev nagrad Effie Europe 2022. Letos je bilo podeljenih 56 nagrad 41 agencijam iz 20 evropskih držav. V več kot 100-članski žiriji je bilo tudi 5…
Effie Slovenija 2023 ima že začrtane smernice za 11. izvedbo najbolj zaželene in prestižne marketinške nagrade v Sloveniji. Effie-jevo kounikacijsko učinkovitost in uspešnost z novo izvedbo nagrajujemo z učinkovitostjo in…
V sredo, 30. novembra 2022, bo potekala virtualna podelitev nagrad Effie Europe 2022. Finalisti prihajajo iz Belgije, Bolgarije, Češke, Danske, Finske, Francije, Grčije, Irske, Italije, Lebanona, Nizozemske, Nemčije, Poljske, Portugalske,…
Effie Worldwide je razglasil globalne rezultate Effie Index-a 2021 – razvrstitev najučinkovitejših oglaševalcev, blagovnih znamk, agencijskih holdingov in mrež, posameznih agencij in neodvisnih agencij po vsem svetu. »Effie Index 2021…
Effie Worldwide je leta 2020 organizirala prvo izvedbo globalnega programa za najbolj učinkovite na svetu – Global Best of the Best Effie Awards. V tekmovanju imajo priložnost sodelovati zmagovalci platinastih…
Začenja se enajsta izvedba Effie Slovenija, nagrade za marketinško učinkovitost. Effie Slovenija 2023 bosta vodila Janja Božič Marolt, ustanoviteljica in direktorica Inštituta za raziskovanje trga in medijev, Mediana in Mitja…
Tudi letos je Effie Europe v svoje vrste povabila 5 slovenskih strokovnjakov, ki bodo v mednarodni žiriji nagrajevali Ideje, ki delujejo. Žiriji Effie Europe 2022 bosta sopredsedovali Magdalena Kosińska, direktorica…
S ponosom širimo nabor najbolj učinkovitih in uspešnih primerov dobre prakse tržno-komunikacijskih kampanj, ki smo jih zbrali v 10. Zborniku finalistov Effie Slovenija 2020. Naj vam bo referenčen vir znanja…
Na zadnjem dogodku jubilejne izvedbe Effie Slovenija smo se pustili navdušiti in navdahniti snovalcem najučinkovitejših kampanj v Sloveniji ter članom žirije, ki so nam zaupali, kaj je njih prepričalo, da…
Vabimo vas v našo e-družbo v četrtek, 10. februarja 2022, med 9. in 13. uro na spletnem prenosu 2. Effie dneva. Dogodek bo zaokrožil 10. izvedbo Effie v Sloveniji, zato…
Pridružite se nam 10. februarja na 2. Effie dnevu, ko nam bo globalne potrošniške trende predstavil Erick Smet iz TrendWatchinga, trende pa bo podkrepil tudi s primeri nagrajenih kampanj v…
Na slavnostni prireditvi s podelitvijo jubilejnih nagrad Effie Slovenija 2020 je bila prvič v slovenski izvedbi nagrad Effie podeljena platinasta nagrada, ki jo je prejela tržnokomunikacijska kampanja za znamko Donat,…
Približujemo se vrhuncu jubilejne izvedbe Effie Slovenija 2020 – slavnostni podelitvi najbolj zaželenih in uglednih nagrad na področju tržnega komuniciranja. Počaščeni bomo, če se nam pridružite v četrtek, 2. decembra,…
V sklopu jubilejne izvedbe Effie Slovenija 2020 je na pobudo Effie partnerja, Zavarovalnice Triglav, prvič organizirano tudi študentsko žiriranje, v katerem so sodelovali izbrani študentje Ekonomske fakultete (EF) in Fakultete…
Effie Worldwide je letos prvič združila svetovno marketinško skupnost v Global Best of the Best Effie Award. Med kandidate za Grand Effie nagrade je uvrstila 62 kampanj, ki so jih…
Na pobudo Effie partnerja, Zavarovalnice Triglav, v sklopu jubilejne izvedbe Effie Slovenija 2020, prvič organiziramo študentsko žiriranje, v katerem sodelujejo izbrani študentje Ekonomske fakultete (EF) in Fakultete za družbene vede…
Effie Worldwide, vodilna svetovna organizacija s področja učinkovitosti tržnega komuniciranja, je prvič združila svetovno marketinško skupnost v Global Best of the Best Effie Awards. Iz Slovenije je med kandidate za…
Prejšnji teden se je drugostopenjska žirija Effie Slovenija 2020 sestala v živo in na podlagi predhodnega ocenjevanja predstavila svoja mnenja, se poenotila in izbrala prejemnike jubilejne Effie Slovenija 2020. Nagrajenci…
Blagovna znamka Argeta oglaševalca Atlantic Grupa je s tremi deli finalistka evropske Effie nagrade, s čimer je postavila Slovenijo kot pomembno soudeleženko tekmovanja Effie Europe 2021. Prav tako v žiriji…
Prvostopenjska žirija Effie Slovenija 2020 je izbrala 18 finalistov v 8 kategorijah. Med finalisti so dela 11 oglaševalcev: A1 Slovenija, Atlantic Grupa, GENERALI zavarovalnica, LIDL Slovenija, Mercator, NLB, Petrol, Pivovarna…
Prijave na Effie Slovenija 2020 so zaključene in veseli nas, da so se prijavitelji kljub nenavadnim časom odzvali v tako velikem številu. Ob jubilejnem Effiju se v osemnajstih kategorijah za…
Anja Klemenčič, Httpool Od svojega začetka v poznih devetdesetih letih so družbena omrežja rasla z izjemno hitrostjo. Danes povezujejo že preko 3,96 milijard aktivnih uporabnikov – skoraj polovica svetovnega prebivalstva….
Žirijam Effie Europe 2021 bosta sopredsedovala Claire Miller, globalna vodja strategije pri Lego Agency, Lego Group in Vincent Garel, izvršni podpredsednik pri TBWA\Groupe. Tudi tokrat se bodo evropski žiriji v…
Effie je najbolj zaželena in najbolj ugledna nagrada s tržnega komuniciranja (Mediana, 2019) in obenem predstavlja globalno referenčno točko tržnega komuniciranja, celotni slovenski marketinški stroki pa ponuja: UGLEDNE NAGRADE: Effie…
V vsaki izvedbi Effie nagrad se soočamo z vprašanji prijaviteljev, kako predstaviti občutljive poslovne podatke, kako zaupne so prijave, kaj vključiti in česa ne. Oglaševalci namreč najbolj neradi izdajajo poslovno…
Na letošnji Effie strokovni delavnici je udeležence navdušil primer aktualne zmagovalne kampanje, ki je osvojila platinasti Effie Europe. Gostili smo Martina Wosko, izvršnega kreativnega in strateškega direktorja ter partnerja agencije…
V okviru jubilejne izvedbe Effie Slovenija 2020 organiziramo pomoč neodvisnega izkušenega strokovnjaka in povezujemo prijavitelje, ki bi si želeli pomoči pri pripravi in pisanju prijave s strokovnjaki, ki so…
V prijavni portal za nagrado Effie Slovenija 2020 lahko od danes naprej pa vse do 15. septembra 2021 vnašate svoje prijave del. Razpisno obdobje je tokrat za eno leto daljše…
Poslanstvo Effie je širitev znanja in spodbujanje strokovnosti, uspešnosti in učinkovitosti pri doseganju zastavljenih ciljev z uporabo tržnega komuniciranja. Poglobljenost, usmerjenost v raziskovanje in celosten ter celovit vpogled v delovanje…
Že tretjo izvedbo zapored bomo v sodelovanju z razvojnim partnerjem Effie, Inštitutom za raziskovanje trga in medijev, Mediano, podelili posebno nagrado za uporabo raziskav. Doslej so posebno nagrado za uporabo…
Ko vstopite v Effie tekmo, ste investirali vase, v svoj tim, blagovno znamko in podjetje. In če osvojite nagrado, potem investirate tudi v izobraževanje trga in hkrati okrepite svoj ugled….
27. maja je potekala Effie strokovna delavnica, na kateri so podali nasvete in usmeritve, kako pripraviti najbolj optimalno prijavo za nagrado Effie® Slovenija 2020, in predstavili konkretne primere nagrajenih kampanj….
V Sloveniji je zelo malo stoletnikov, Merkur pa jih bo letos slavil kar častitljivih 125. Vesna Marđonović, predsednica Effie Slovenija 2020, se je v pogovoru z Lidijo Rakuša, direktorico marketinga…
Effie Worldwide, vodilna svetovna organizacija s področja učinkovitosti tržnega komuniciranja, bo združila svetovno marketinško skupnost v Global Best of the Best Effie Awards in prvič nagradila najbolj učinkovite tržno-komunikacijske aktivnosti…
Na agenciji Yootree Creative, ki je partner podobe Effie Slovenija 2020, so za jubilejno izvedbo pripravili novo vizualno podobo. Vabljeni k ogledu videa o njihovem izzivu, ideji in snovanju.
Uroš Cuder, direktor medijskih strategij na agenciji Media Publikum, ki je veliki partner 1. Effie dneva, nam je na konkretnem primeru prikazal njihov analitičen pristop skozi različne faze digitalne aktivacije….
V današnjem kompleksnem in hitro spreminjajočem svetu bolj kot predvidevanja ali vpoglede nazaj potrebujemo natančne uvide, jasne vpoglede v bistvo problema (angl. insight). »Pač. Na pamet ali po filingu danes…
Znamke, ki so v letu 2020 uspele, so bile avtentične, empatične, agilne in pogumne, pri čemer je bilo res pomembno, da so »znamke vedele, kaj njihove stranke resnično želijo, in…
Kako lahko tržne znamke v tej novi normalnosti uspešno gradijo smiselne odnose s svojimi potrošniki? »Kakršenkoli je že vaš cilj, kakršnekoli že stranke imate, ključno je, da razumete psihološki kontekst…
Mitja: David pozdravljen! In en globok poklon! Ne dolgo nazaj, si bil vodja marketinga za Adriatik regijo v Renaultu, odšel si v centralo v Pariški strateški oddelek znamke Renault, nato si…
Slovenska oglaševalska zbornica je v sodelovanju s strokovno-organizacijskim odborom Effie Slovenija 2020 v četrtek, 1. aprila 2021, izvedla prvi Effie strokovni dan. Dogodke je potekal v živo iz studia v…
Leto 2020 je svet postavilo pred neslutene izzive. Prihodnost je sicer nehvaležno napovedovati, še sploh zdaj, ko primež covida-19 še ni popustil, toda raziskovalci pri WARC-u se kljub temu niso…
V sklopu prvega Effie strokovnega dneva so bili prvič predstavljeni člani žirije Effie Slovenija 2020, ki jih je na predlog Strokovno-organizacijskega odbora Effie imenoval Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ)….
Vesna Marđonović, predsednica Effie Slovenija 2020, vabi na prvi strokovni Effie® dan, ki bo v četrtek, 1. aprila 2021, in ga bomo predvajali iz TV studia preko spletne platforme. V…
Osrednja govorka na prvem Effie® dnevu, 1. aprila 2021, bo spletna psihologinja Nathalie Nahai s predavanjem »6 načel odlične uporabniške izkušnje«. Seznanila nas bo s šestimi psihološkimi načeli za ustvarjanje…
Na prvem Effie® dnevu se bomo pogovarjali tudi o razvoju in učinkovitosti marketinga ob pričujoči pandemiji. Amy Rodgers iz WARC-a bo predavala na temo Učinkovitost v kontekstu spreminjajočega se sveta. Amy Rodgers…
Na prvem Effie® dnevu bo Mitja Tuškej, strateg in partner v Skupini Formitas in strokovni direktor Effie Slovenija 2020, predaval na temo: Moč in pomen poglobljenega uvida v znamko in…
Za vse, ki si želite pridobiti znanje in navdih za bolj učinkovite in uspešne tržno-komunikacijske kampanje, so odprte prijave na prvi Effie® dan, ki bo 1. 4. 2021 predvajan v…
Slovenska oglaševalska zbornica je objavila razpis za prijavo uspešnih in učinkovitih tržno-komunikacijskih kampanj Effie Slovenija 2020. Prijavitelji lahko prijavijo kampanje, ki so potekale v Sloveniji kadarkoli med 1. oktobrom 2018…
Prvi strokovni Effie dan, ki bo potekal v četrtek, 1. aprila 2021 dopoldne, bomo posvetili znanju in navdihu za učinkovito uspešnost. Uvodoma bomo predstavili novosti jubilejne izvedbe, razpis za…
Zmagovalce nagrad Effie Awards Europe 2020 so tokrat prvič razglasili na virtualni podelitvi nagrad. Agencija McCann Worldgroup je ponovno osvojila naziv Effie Europe agencije leta, agencija TRIAD Advertising s Slovaške…
Na virtualni podelitvi nagrad Effie Awards Europe 2020 so objavili raziskavo EACA Centra znanja za Effie nagrajence “Najhujši časi, najboljši časi: kako tržne komunikacije omogočajo uspeh premijskim tržnim znamkam v…
Po večmesečni negotovosti in prestavljanju rokov za prijavo in posledično tudi žiriranja, je Effie Europe objavila listo finalistov. Prvostopenjska žirija je v ožji izbor Effie Awards Europe 2020 uvrstila 52…
Žirijam Effie Europe 2020 bosta sopredsedovala Claudia Kuhn, direktorica integriranega komuniciranja in gradnje blagovne znamke, Procter and Gamble ter Brian McCarter, izvršni strateški direktor, EMEA, Ogilvy. Tokrat bodo akcije, ki…
Imamo odlično priložnost, da prisluhnemo vrhunskim svetovnim marketinškim strokovnjakom in si najbolje odgovorimo, kako najlepše in najbolj dosledno uresničiti poslanstvo Effie – širjenje znanja, spodbujanje uspešnosti in učinkovitosti v tržnem…
V svetovnem merilu si je po rezultatih Effie Indexa 2020 med slovenskimi agencijami največ točk iz osvojenih nagrad prislužila agencija Luna TBWA. Z eno zlato in štirimi bronastimi nagradami Effie…
V sodelovanju z Effie Worldwide predstavljamo naslednji sklop izvirnih idej iz zakladnice Effiejevih zmagovalnih kampanj. Tokrat navdihujemo s tistimi znamkami, ki so svoje strateške koncepte temeljile na gradnji ali utrjevanju…
Verjamemo, da v teh kriznih časih vsi potrebujemo kanček navdihujočih in opogumljajočih idej. V sodelovanju z Effie Worldwide vam ponujamo vpogled v nekaj zmagovalnih kampanj, ki so v preteklosti prepričale…
Effie je razglasil globalne rezultate Effie Indexa 2020 – razvrstitev najučinkovitejših oglaševalcev, blagovnih znamk, agencijskih holdingov in mrež, posameznih agencijskih pisarn in neodvisnih agencij po vsem svetu. Effie Index 2020…
Glede na spremenjene razmere ob ukrepih za preprečevanja širjenja bolezni COVID-19 so se razmere na trgu močno spremenile. Ukrepi so posledično vplivali tudi našo panogo, prerazporedile so se investicije v…
Zaradi varnostnih ukrepov, ki so bili sprejeti v zvezi z nevarnostjo koronavirusa, predvsem prepovedjo prireditev v zaprtih prostorih za več kot 100 obiskovalcev, je 1. Effie dan, ki bi moral potekati…
Effie Worldwide, vodilna svetovna organizacija s področja učinkovitosti tržnega komuniciranja, bo prvič organizirala globalno nagrado najboljše izmed najboljših (Global Best of the Best Effie Awards), ki nagrajuje najbolj učinkovite tržno-komunikacijske…
Še dober teden nas loči do 1. Effie dneva, ko bomo poslušali tri predavatelje iz treh različnih, a povezanih področij. Pridružite se nam v sredo, 11. marca ob 8.30 v…
Tokrat nam napotke o pripravi na Effie tekmo podaja direktorica strateškega razvoja Eva Šterk iz svetovalnega podjetja Pristop. Eva nam je zaupala, katere so tiste ključne točke, ki se jim…
Na prvem strokovnem Effie dnevu, 11. marca, nam bo Nick Mawditt, izvršni partner v agenciji Talon Outdoor, predstavil, kako načrtno analiziranje podatkov omogoča učinkovito in uspešno oglaševanje. Nick Mawditt deluje v…
Tokrat smo za nasvet o pripravi na Effie tekmo povprašali Bastiana Schuppa, podpredsednika za marketing in komunikacije pri DS Automobiles, ki je bil sopredsednik žirije Effie Europe 2019. Verjamemo, da…
Tekma za Effie nagrade se v praksi začne s pripravo razpisne dokumentacije. Za nasvete smo prosili različne posameznike, ki so v preteklosti že prijavljali kampanje na Effie in tudi osvajali…
Na prvem strokovnem Effie dnevu, 11. marca, nam bo Nathalie Nahai predstavila poglobljen vpogled v psihologijo obnašanja in vplivanja v digitalnem svetu. Nathalie je spletna psihologinja, mednarodna govorka in avtorica…
Prvi strokovni Effie dan, ki se bo odvijal 11. marca 2020, bo temeljil na znanju in navdihu za učinkovito uspešnost. Trije vrhunski strokovnjaki bodo predstavili uspešne strategije globalnih tržnih znamk,…
David Kušanić je priznan strokovnjak iz področja tržnih komunikacij in strategij blagovnih znamk. Velja za enega najmlajših in najbolj obetavnih vodij v jadranski regiji. Svojo pot je začel pri Renault…
Iskali bomo osredotočenost in učinkovito uspešnost. Pri tem bomo tehtnico odločanja poskušali aktivno nagniti k uspešnosti. Ko boste analizirali uspešnost, imejte ves čas v mislih osredotočenost znamke na to, kaj…
Effie bo v svoji deseti jubilejni izvedbi v Sloveniji nagrada za komunikacijsko učinkovitost in uspešnost tržnih znamk. Ob učinkovitosti govorimo tudi o uspešnosti. Kaj to pomeni? Kakšna je razlika med…
To jesen smo zastavili usmeritve desete jubiljene sezone izvedbe nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost Effie® Slovenija 2020. Začrtali smo smernice strokovno-izobraževalnih dogodkov in tekme ter opredelili prve pomembne datume. Jubilejna izvedba…
Licenčno nagrado Effie razpisuje Slovenska oglaševalska zbornica vsako drugo leto, naslednji razpis bo objavljen 14. maja 2020. Do začetka novembra 2020 bodo lahko agencije in oglaševalci prijavili katerekoli oblike tržnega…
Na slavnostni prireditvi, ki je potekala 15. oktobra 2019 v La Madeleine v Bruslju, so bile podeljene nagrade Effie Europe 2019. McCann Worldgroup je osvojila naziv Effie Europe agencije leta, hkrati pa…
UO SOZ je imenoval Estero Lah Poljak, strateško vodjo projektov v marketingu Dela za članico strokovno-organizacijskega odbora Effie Slovenija 2020 za področje komunikacij. Estera se bo v SOO Effie pridružila…
V okviru 50-letnice Effie Worldwide je bil v posebno žirijo Effie Europe, ki bo ocenjevala in nagradila najboljše marketinške in poslovne rešitve, imenovan Ranko Jelača, član uprave Telekoma Slovenije….
Prvostopenjska žirija Effie Europe, v kateri so tudi štirje slovenski predstavniki Andrej Krajner, Mojca Avšič, Peter Curk in Urška Tuškej Lovšin, je izbrala 36 finalistov, ki se bodo na drugostopenjski…
Pričenja se deseta izvedba Effie Slovenija 2020, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, ki jo bosta vodila predsednica Vesna Marđonović, samostojna svetovalka za področje marketing & mediji, in strokovni direktor Mitja Tuškej,…
Effie Awards letos praznuje 50 let! Ob tej priložnosti bo letos podeljena posebna nagrada ‘5 za 50’, s katero bo nagrajenih 5 najbolj trajnostnih in navdihujočih blagovnih znamk na svetovni ravni,…
Effie je razglasil globalne rezultate Effie Indexa 2019 – razvrstitev najučinkovitejših oglaševalcev, blagovnih znamk, agencijskih holdingov in mrež, posameznih agencijskih pisarn in neodvisnih agencij po vsem svetu, ki so nagrade…
Nagrade Effie Awards Europe so že od 1996 zlati standard dokazano učinkovitih tržnih komunikacij, ki so potekale na vsaj dveh evropskih trgih. EACA, Evropsko združenje komunikacijskih agencij (European Association of…
Na letošnjem tekmovanju za nagrade Effie je Telekom Slovenije ob osvojenih nagradah prejel tudi naziva najučinkovitejšega oglaševalca in najučinkovitejše blagovne znamke. O tem in razvoju na področju telekomunikacij je spregovoril…
Ob naknadni identifikaciji registriranih blagovnih znamk treh nagrajenih akcij oglaševalca Telekom Slovenije, d.d., je bilo ugotovljeno, da gre pri vseh treh akcijah za isto blagovno znamko in ne dve različni,…
Dobra kreativa ne pade z neba. Kreativno mišljenje je proces, v katerega so vpeti strokovnjaki iz različnih področij. »Idejke« so plod izkušenj, znanj in domišljije, ki se lahko razvija le…
Na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2018, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, so bile podeljene 3 zlate, 1 srebrna in 4 bronaste nagrade Effie, 5 akcij pa je prejelo…
Kreativnost in tržnokomunikacijska učinkovitost se medsebojno dopolnjujeta in oplajata. Da pa bi lahko ustvarili izjemno kreativno delo in dosegli dolgoročno tržnokomunikacijsko učinkovitost, je treba zelo dobro razumeti naročnikove poslovne izzive…
Izjemen razvoj informacijske tehnologije je za oglaševalce dvorezen meč. Z digitalnimi platformami so dobili množico priložnosti za kreativno izražanje in tudi za targetirano ciljanje svojih publik. Hkrati pa sodobna tehnologija…
V Sloveniji je Effie najuglednejša nagrada na področju dokazano učinkovitega tržnega komuniciranja in po mnenju predstavnikov stroke je za tiste, ki so si jo zaslužili, največje priznanje za njihovo delo….
Na Effie dnevu učinkovitosti bo osrednji govorec Jamie Peate, ki bo govoril o tem, kako vplivati na obnašanje potrošnikov za doseganje najboljših poslovnih ciljev. Pogovarjali smo se o njegovih dolgoletnih…
14. marca poteka celodnevno izobraževanje in zaključna prireditev Približuje se eden najbolj pričakovanih dogodkov v svetu tržnega komuniciranja – podelitev nagrad Effie Slovenija 2018. V ljubljanski Festivalni dvorani bodo 14….
Prisluhnite povabilu Barbare Modic, predsednice Effie Slovenija 2018, na Effie dan učinkovitosti, ki bo v četrtek, 14. marca 2019. V Hotelu Slon pripravljamo celodnevni interaktiven in strokovno bogat izobraževalni dogodek…
V intervjuju z Mako Lippai Senekovič, vodjo internetnega trženja na PRO PLUS, smo govorili o digitalnem svetu, v katerem ohranjajo primat premium publisherja. Z visoko kakovostnimi vsebinami mesečno prepričajo več…
Na Effie dnevu učinkovitosti, ki bo potekal 14.3.2019 v Hotelu Slon v Ljubljani, se nam bo pridružila Maja Čulig, izvršna direktorica marketinga Addiko Skupine, ki se ji je edini med…
Decembra 2018 so se odprle prijave na Effie Hrvaška, ki tudi v letošnjem letu zasleduje najvišje svetovne standarde. Z odprtjem prijav se beleži 10 let Effie tekme na Hrvaškem. V prizadevanju…
Desetčlanska prvostopenjska žirija Effie Slovenija 2018 je izbrala 13 finalistov v 9 kategorijah. Med finalisti so akcije 8 oglaševalcev: A1 Slovenija, Droga Kolinska / Atlantic Grupa, Lidl Slovenija, Mercator, Pivovarna…
WARC Awards, mednarodna nagrada za najučinkovitejše tržno-komunikacijske strategije, je objavila razpis za prijavo študij primerov v štirih kategorijah: učinkovita strategija družbenih omrežij, učinkovita vsebinska strategija, učinkovita raba namena blagovne znamke…
Effie dan učinkovitosti – izobraževalni del: Hotel Slon, 14.3.2019 od 8.30 do 15.30 Zaključna prireditev: Festivalna dvorana, 14.3.2019 ob 20.00 14. marca 2019 se bosta v enem samem dnevu prvič…
Effie Worldwide je odprl prijave akcij za nagrade Global Effie Awards 2019. Dobrodošle so katerekoli oblike tržno-komunikacijskih aktivnosti, pa naj gre za celotne kampanje ali le za posamezne aktivnosti znotraj…
Letos se v štirinajstih kategorijah za nagrado Effie Slovenija 2018 poteguje kar 20 različnih oglaševalcev in 33 različnih agencij, od tega po 4 oglaševalci in 4 agencije prvič. Prijavljene akcije…
Pametni mobilni telefon je prevzel prvo mesto ter postal prva in glavna naprava pri dostopu do digitalnih vsebin, kaže raziskava Medijska potrošnja 2018. Televizija v primerjavi z letom 2014 beleži…
Na slavnostni prireditvi, ki je potekala 16. oktobra 2018 v Bruslju, so bile podeljene nagrade EACA Euro Effie Awards 2018. Ogilvy je osvojil naziv Euro Effie agencije leta, prestižno platinasto…
Ker vedno radi preberemo ugotovitve »botrov učinkovitosti«, še zlasti, če izhajajo iz študij, ki sta jih naredila Peter Field in Les Binet, povzemamo članek Steva Weaverja, direktorja raziskav, vpogledov in…
Effie Worldwide z veseljem sporoča, da se je nacionalnim licenčnim programom pridružila naša zahodna soseda, Effie Italija, ki bo potekala v partnerski organizaciji z ASSOCOM (Združenje komunikacijskih agencij) in UPA…
O poti, ki pripelje do zmagovitega strateškega uvida, bi verjetno lahko napisali celo marketinško enciklopedijo. Od naročniškega briefa, kvalitativnih in kvantitativnih raziskav, do kreativnega briefa, kjer se ustvarjanje kreativne ekipe…
O Effie ter uspešnem in učinkovitem marketingu smo povprašali Matjaža Butaro, direktorja marketinga na Adriatic Slovenici. Kaj vam pomeni Effie? Effie pomeni standard, ki ga ne zasleduje samo marketing, vendar…
Poleg prepoznavanja in nagrajevanja najučinkovitejših praks tržnega komuniciranja, leži resnična vrednost nagrade Effie v njeni sposobnosti, da nas poduči o načinih za izboljšanje učinkovitosti naših tržno-komunikacijskih aktivnosti. Toplo priporočamo branje…
Medtem ko lahko v izdelčnih in storitvenih kategorijah posamezno akcijo prijavite v le eno kategorijo, te omejitve pri prijavah v posebne kategorije ni. Posamezno tržno-komunikacijsko aktivnost lahko prijavite v eno…
V Društvu za marketing Slovenije (DMS) so se o pomenu marketinških nagrad za stroko kot tudi za družbo pogovarjali z mag. Marjano Lavrič Šulman, strokovno direktorico Effie Slovenija 2018, svoje mnenje pa so…
V tekmi za nagrade Effie Slovenija 2018 boste lahko storitvene tržno-komunikacijske akcije prijavili v štirih kategorijah. Prva storitvena kategorija je namenjena akcijam s področja telekomunikacij in IT-ja, kamor boste lahko prijavljali kabelski ponudniki, ponudniki telefonije, programske opreme in…
Prijavitelji lahko svoje tržno-komunikacijske akcije v tekmi Effie Slovenija 2018 prijavite v 14 različnih kategorijah, od tega v 4 izdelčnih: A) Potrošni izdelki – hrana, kjer lahko prijavite akcije za vse…
V dopustniških dneh ste se zagotovo spogledovali z idejo, da bi se letos morda podali v tekmo Effie. Čas je, da se sestanete s teamom sodelavcev in pretehtate potencial vaših…
Strip Petra Steinerja je eden mojih prvih spominov v povezavi z internetom. Danes se ne spomnim več, ali sem ga videl, ko je izšel ali kakšno leto kasneje, ko sem…
Dobrodošli v tretji izvedbi WARC Media Awards, mednarodnih nagradah za komunikacijske strategije, ki so imele dokazano pozitivne učinke na rezultate poslovanja. Ocenjevanje študij primerov vključuje vpogled, strategijo in analitiko, ki…
Prvostopenjska žirirja je izbrala 38 akcij, ki se bodo potegovale za nagrade EACA Euro Effie Awards 2018. Euro Effies je letno tekmovanje, ki nagrajuje najbolj učinkovite mednarodne tržno-komunikacijske akcije v…
Menda oglaševalska industrija med vsemi gospodarskimi panogami najraje prireja festivale ter strokovna srečanja in si tam podeljuje najrazličnejše nagrade. O vzrokih bi lahko na dolgo in široko debatirali: morda nas…
Effie Slovenija je objavila Razpis za prijavo akcij Effie Slovenija 2018, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost. Prijavitelji lahko akcije, ki so potekale na ozemlju Republike Slovenije med 1. oktobrom 2016 in…
V deveti izvedbi Effie Slovenija bo o finalistih in nagrajencih odločala dvostopenjska žirija Effie Slovenija 2018, ki jo bo vodila mag. Tina Kumelj, direktorica marketinga Ljubljanskih mlekarn. V prvostopenjski žiriji…
Študija kampanj iz lestvice WARC 100 vključuje analizo uporabljenih medijskih kanalov, trajanja in proračuna, izmerjenih metrik in geografskega porekla tržno-komunikacijskih akcij. Iz te analize izhajajo sledeči trendi: 1. Učinkovite oglaševalske…
V četrtek, 7. junija smo v prostorih CIP NLB izvedli razpisno delavnica za vse ekipe, ki se bodo soočale z izzivom pisanja Effie prijave in z merjenjem učinkovitosti tržno-komunikacijskih akcij….
Effie Worldwide je razglasil globalne rezultate Effie Effectiveness Indexa za leto 2018 (EEI 2018) – razvrstitev najučinkovitejših oglaševalcev, blagovnih znamk, agencijskih holdingov in mrež, posameznih agencijskih pisarn in neodvisnih agencij po vsem…
Sodelovati v žiriranju Effijev je vsekakor drugačno. Sodelovanje v žiriji, kjer se ocenjuje kreativnost, je inspirativno, estetsko, zabavno. Sodelovanje v žiriranju Effijev pa je prav zares poučno, neke vrste ‘schnellkurs’…
EACA, Evropsko združenje komunikacijskih agencij (European Association of Communications Agencies) je objavilo člane žirije EACA Euro Effies 2018. Žiriji bo predsedoval Adrian Farina, starejši podpredsednik marketinga na Visi Europe, v…
Sploh ne razumem, kako bi bilo možno, da bi katerokoli podjetje komuniciralo, ne da bi izhajalo iz analize obstoječega stanja in opredelitve tržnih priložnosti, strateških izzivov in opredelitve ciljnih skupin….
Addiko Bank je prejela šest nagrad „Transform Awards Europe 2018“, ki jih podeljujejo za najboljše projekte na področju upravljanja blagovnih znamk in rebrandinga, za najbolj kreativne rešitve glede vizualne identitete…
Effie Slovenija je v sklopu Slovenskega oglaševalskega festivala, organizirala predavanje Jasona Romeyka, svetovnega izvršnega kreativnega direktorja Skupine Serviceplan iz Nemčije. Jason je kreativec. Ne le da ustvarja zbodbe, on jih…
Z 8. januarjem so uradno odprte prijave na razpis za nagrade Euro Effie 2018, evropske nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost. Pred prijavo temeljito preberite razpis in preglejte aktualne prijavne obrazce, v…
V sredo 21. marca 2018 se je odvil strokovno bogat dan, ki je postregel s tremi odličnimi predavanji s področja tržnega komuniciranja. Na odru polne dvorane hotela Slon smo gostili…
Tekmovanja za nagrade Effie bi lahko primerjali z olimpijskimi igrami. To je najpomembnejša tekma, za katero so potrebne dolgotrajne priprave, načrtno delo in stopnjevanje forme. In to je tekma, v…
Effie Worldwide je odprl prijave del za nagrade Global Effie 2018. Prijave so letos mogoče na dva načina, glede na število regij in glede na število trgov, novost pa so…
Februarsko izobraževanje Marketing TOPX, ki poteka pod okriljem Društva za marketing Slovenije (DMS) z naslovom Učinkovite ideje za učinkovito komuniciranje bo potekalo v sodelovanju z Effie Slovenija 2018. Udeleženci bodo…
Vabljeni na osrednji letošnji dogodek – Effie, dan učinkovitosti, ki se bo odvijal 21. marca 2018 v hotelu Slon v Ljubljani. Postregel bo s tremi odličnimi predavanji s področja tržno-komunikacijske…
Na Hrvaškem se bo letos natečaj za Effie nagrade odvijal devetič, od začetka decembra pa so že mogoče tudi prijave na Effie Croatia Awards 2018. Sodelujejo lahko projekti in kampanje,…
Evropsko združenje komunikacijskih agencij (EACA), ki organizira nagrade Euro Effie, je že objavilo ključne datume v izvedbi 2018. Prijave bodo odprte že 8. januarja 2018, zato vabljeni, da si zabeležite…
Nagrade Effie spremljam, odkar so prišle v Slovenijo in ko sem bila takrat, leta 2002, v prvi žiriji, se mi je zdelo, da bo slovenska oglaševalska stroka lažje in hitreje…
V sklopu aktualne izvedbe Effie Slovenija 2018 smo poskrbeli tudi za osvežitev spletne strani. Prenova, za katero je prijazno poskrbel partner Agencija 101, je potekala v želji, da postane spletna…
Barbara Modic, predsednica Effie Slovenija 2018, Marjana Lavrič Šulman, strokovna direktorica Effie Slovenija 2018 Ljubljana, 23. november 2018 – Pričenja se nova izvedba Effie Slovenija 2018, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost,…
Na slavnostni prireditvi, ki je tudi letos potekala v Bruslju, so bile podeljene nagrade EACA Euro Effie Awards 2017. Grey Europe je osvojil naziv Euro Effie Agencije leta, prestižno platinasto…
Prvostopenjska žirirja je izbrala 45 akcij, ki se bodo potegovale za nagrade EACA Euro Effie Awards 2017. Euro Effies je letno tekmovanje, ki nagrajuje najbolj učinkovite mednarodne tržno-komunikacijske kampanje v…
Blagovna znamka ZELENE DOLINE v letošnjem letu praznuje 30 let. Izdelki blagovne znamke so plod tradicionalne kakovosti iz izključno slovenskega mleka. Ta izvira iz več kot 70 let izkušenj naše…
New York – Vodstvo Effie Worldwide je nedavno imenovalo novega predsednika in izvršnega direktorja, to bo z avgustom postala Traci Alford, VP External Relations, Asia Pacific v podjetju Shell International. Po…
Aleš Muhič, direktor trženja PRO PLUS. Pri vseh dobitnikih prestižne Effie nagrade opazimo odsev strateškega razmisleka v vseh segmentih kampanje. Tudi medijski razrez je narejen premišljeno in usmerjeno glede na…
Letos je prvič na voljo program Positive Change Effie Awards, ki ga EACA izvaja v sodelovanju s Svetovnim gospodarskim forumom. Positive change nagrajuje blagovne znamke in neprofitne organizacije, ki s…
Effie Worldwide je konec maja v New Yorku razglasil globalne rezultate Effie Effectiveness Indexa za leto 2017 – razvrstitev najučinkovitejših oglaševalcev, blagovnih znamk, agencijskih holdingov in mrež, posameznih agencijskih pisarn in neodvisnih…
EACA, Evropsko združenje komunikacijskih agencij (European Association of Communications Agencies) je objavilo člane žirije EACA Euro Effies 2017. Žiriji bo predsedoval Alexander Schlaubitz, podpredsednik marketinga v družbi Lufthansa, v njej…
V petek, 28. aprila 2017, so bili v časniku Delo, medijskem partnerju Effie, objavljeni nagrajenci iztekajoče se že osme izvedbe Effie Slovenija. Navedbe nagrajencev sta z zahvalo in popotnico pospremili…
Na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2016 je izmed 15 finalistov 10 akcij prejelo prestižno nagrado Effie. Podeljeni sta bili 2 zlati, 3 srebrne in 5 bronastih nagrad…
Leto 2016 je za Hofer pomenilo odprtje dodatnih poslovalnic, nove zaposlitve in tudi številne komunikacijske projekte. Kako ocenjujete minulo leto? Zelo smo ponosni, da smo odprli tri nove poslovalnice in…
Le še malo nas loči od Zaključne prireditve s podelitvijo nagrad, ko bodo končno znani vsi nagrajenci Effie Slovenija 2016. Tudi letos bomo z bronastimi, srebrnimi, zlatimi in morda prvič…
Medijska hiša Delo je že več kot 55 let vodilno in najvplivnejše podjetje na slovenskem medijskem trgu ter pomemben oblikovalec javnega mnenja. S tiskanimi edicijami in spletnimi platformami dosega več…
v torek, 21. marca, so se v Hotelu Lev v Ljubljani predstavili finalisti najbolj učinkovitih tržno-komunikacijskih akcij po izboru prvostopenjske žirije Effie Slovenija 2016. Prisluhnili smo lahko predstavnikom in sodelavcem…
V Zavarovalnici Triglav stremimo k sodobnosti, inovativnosti in dinamičnosti. V več stoletij stari panogi z odprtostjo do idej, razumevanjem različnosti in s sodelovanjem generacij premagujemo izzive. Na trg prinašamo kakovostne,…
15 tržno-komunikacijskih akcij, ki so prepričale prvostopenjsko žirijo Effie 2016 pod vodstvom predsednice Eve Aljančič, da jih je uvrstila v ožji izbor za nagrade Effie 2016, vam bodo na Listi finalistov…
Prvostopenjska žirija Effie Slovenija 2016 je pod vodstvom Eve Aljančič, izvršne direktorice podjetja Ventocom Slovenija, v torek, 11. januarja 2017, izbrala 15 finalistov za nagrado Effie Slovenija 2016. Drugostopenjska žirija…
1. Kot agencija za celovit zakup oglasnega prostora na spletu in optimizacijo spletnih kampanj se zavedate pomena učinkovitosti oglaševalskih kampanj. V čem vidite dodano vrednost tekmovanja Effie®? Effie nagrajuje dobre ideje,…
Celovita ponudba lokalnih dobrot v Mercatorju V Mercatorju ima ponudba domače hrane že od nekdaj poseben pomen, vendar lokalnih izdelkov ni dovolj le postavit na police, potreben je premišljen in…
Letos se v štirinajstih kategorijah za nagrado Effie Slovenija 2016 poteguje kar 26 različnih oglaševalcev, od tega kar 7 prvič. Prijavljene akcije bo ocenjevala dvostopenjska žirija pod vodstvom Eve Aljančič,…
Telekom Slovenije se uvršča med največje slovenske oglaševalce, ob tem pa je za dokazano komunikacijsko učinkovitost svojih tržno-komunikacijskih aktivnosti prejel številne Effie nagrade. O tem, kakšno težo ima Effie tekma,…
Danes je v časniku Delo, ki je medijski partner Effie, izšel predstavitveni snopič Effie Slovenija 2016 z naslovom Učinkovitost žanje uspeh. V snopiču so predstavljeni ključni cilji Effie, novosti v…
Vsi, ki ste se lotili pisanja prijave vaše tržno-komunikacijske akcije na Effie, zagotovo stremite h kakovostni prijavi z navajanjem konkretnih, dokazljivih virov podatkov, trditev in dejstev, da bo vaša prijava…
Effie Slovenija 2016 odpira vrata študentom, ki bi želeli pridobiti širši vpogled v samo drobovje postavitve primernih KPI-jev po kategorijah in obstoječih metodah merjenja (in dokazovanja) doseganja zastavljenih ciljev. V…
Effie Slovenija je danes objavila Razpis za prijavo akcij Effie Slovenija 2016, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost. Prijavitelji lahko akcije, ki so potekale na ozemlju Republike Slovenije med 15. oktobrom 2014…
Dvostopenjska žirija Effie Slovenija 2016, ki jo bo vodila Eva Aljančič, direktorica marketinga v BMW Group Slovenija, bo odločala o finalistih in nagrajencih osme izvedbe Effie Slovenija. V prvostopenjski žiriji…
Bruselj, 21. junij 2016: Prvostopenjska žirija je izbrala 43 akcij, ki so se uvrstile v med finaliste za nagrado EACA Euro Effie 2016, zlati standard nagrajevanja tržno-komunikacijske učinkovitosti. Na drugostopenjskem…
Bliža se že 20. podelitev evropskih nagrad za tržno-komunikacijsko učinkovitost EACA Euro Effie. V prvi stopnji ocenjevanja bodo sodelovali kar štirje slovenski žirantje: Andreja Zadnik Andoljšek (Mercator), Niko Kušar (Telekom…
Effie Worldwide je konec aprila v New Yorku razglasil globalne rezultate Effie Effectiveness Indexa za 2016 – razvrstitev najučinkovitejših oglaševalcev, blagovnih znamk, agencijskih holdingov in mrež, posameznih agencijskih pisarn in…
Za prenovljeno spletno stranjo Effie Slovenija stoji ekipa Agencije 101, ki je poskrbela, da bo osrednji medijski kanal Effie Slovenija 2016 uporabnikom prijazen, odziven, prilagojen mobilnim napravam in integriran s…
Leto 2016 je tudi Effie leto. Pri pripravi zasnove dogodka SOZ Akademije 2016, ki je posvečen raziskavam, je Mojca Pesendorfer, strokovna direktorica Effie Slovenija 2016, lepo povzela poslanstvo teme: “Kako…
V letu 2015 je 17 kampanj osvojilo tako zlatega kanskega leva kot tudi zlato Effie nagrado. Čeprav tolikokrat tarnamo nad slovensko realnostjo in da take kampanje pri nas pač niso…
Letošnja vizualna podoba Effie Slovenija 2016 je delo agencije Luna\TBWA, dolgoletnega partnerja podobe Effie Slovenija. Z nosilnim sporočilom, “Učinkovitost žanje uspeh”, v ospredje postavlja celoten proces tržnokomunikacijskih aktivnosti, od začetka…
Pričenja se nova izvedba Effie Slovenija 2016, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, ki se bo vsebinsko tokrat posvečala predvsem vprašanju merjenja učinkovitosti v vseh segmentih sodobnega tržnega komuniciranja. Effie Slovenija 2016 bosta vodili Mojca Avšič, predsednica Effie Slovenija 2016, direktorica raziskav in razvoja v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa, ter Mojca Pesendorfer, strokovna direktorica Effie Slovenija 2016, strateška direktorica, Publicis Groupe Slovenia.
Na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad Effie 2014, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, je izmed 15 finalistov 9 prejelo prestižno nagrado Effie. Podeljeni sta bili 2 zlati, 2 srebrni in 5 bronastih nagrad Effie. Platinasti Effie v Sloveniji prejemnika še pričakuje.

Pomembni datumi
Zaključna prireditev s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2020 2. december 2021, 19.30, Festivalna dvorana Ljubljana 2. Effie dan: Trendi in znamke januar/februar 2022