Effie Awards Slovenia
  • Aktualno
    • Novice
    • Video-izjave Effie
    • Galerija
  • Dogodki
    • 1. EFFIE DAN
  • TEKMA
    • RAZPIS
    • ROKI IN CENIK
    • RAZPISNI POGOJI
    • KATEGORIJE
    • KAKO PRIJAVITI
    • RAZLOGI ZA IZLOČITEV
  • Žirija
    • Prvostopenjska
    • Drugostopenjska
  • Effie Slovenija
    • O nagradi
    • Vodstvo
    • GDPR
    • SPLOŠNI POGOJI
  • Partnerji
  • Zborniki
    • Nasveti
    • EFFIE EFFECTIVENESS INDEX
    • Postopek ocenjevanja
  • Nagrajenci
    • Nagrajenci 2018
    • 2016
    • 2014
    • 2012
    • 2010
    • 2008
    • 2006
    • 2004
    • 2002

WARC – Lekcije uspešnih in učinkovitih znamk v 2020

Znamke, ki so v letu 2020 uspele, so bile avtentične, empatične, agilne in pogumne, pri čemer je bilo res pomembno, da so »znamke vedele, kaj njihove stranke resnično želijo, in…

Več o tem

Psihološki motivi obnašanja potrošnikov na spletu

Kako lahko tržne znamke v tej novi normalnosti uspešno gradijo smiselne odnose s svojimi potrošniki? »Kakršenkoli je že vaš cilj, kakršnekoli že stranke imate, ključno je, da razumete psihološki kontekst…

Več o tem

Pogovor s predsednikom žirije Effie Slovenija 2020, Davidom Kušanićem

Mitja: David pozdravljen! In en globok poklon! Ne dolgo nazaj, si bil vodja marketinga za Adriatik regijo v Renaultu, odšel si v centralo v Pariški strateški oddelek znamke Renault, nato si…

Več o tem

Prvi Effie dan poln znanja in navdiha za učinkovito uspešnost v tržnem komuniciranju

Slovenska oglaševalska zbornica je v sodelovanju s strokovno-organizacijskim odborom Effie Slovenija 2020 v četrtek, 1. aprila 2021, izvedla prvi Effie strokovni dan. Dogodke je potekal v živo iz studia v…

Več o tem

Priložnost za učenje, kot je še ni bilo

Leto 2020 je svet postavilo pred neslutene izzive. Prihodnost je sicer nehvaležno napovedovati, še sploh zdaj, ko primež covida-19 še ni popustil, toda raziskovalci pri WARC-u se kljub temu niso…

Več o tem

Znani so člani žirije Effie® Slovenija 2020

V sklopu prvega Effie strokovnega dneva so bili prvič predstavljeni člani žirije Effie Slovenija 2020, ki jih je na predlog Strokovno-organizacijskega odbora Effie imenoval Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ)….

Več o tem

Predsednica Effie Slovenia 2020 vabi na prvi Effie dan

Vesna Marđonović, predsednica Effie Slovenija 2020, vabi na prvi strokovni Effie® dan, ki bo v četrtek, 1. aprila 2021, in ga bomo predvajali iz TV studia preko spletne platforme. V…

Več o tem

Kako doseči odlično uporabniško izkušnjo?

Osrednja govorka na prvem Effie® dnevu, 1. aprila 2021, bo spletna psihologinja Nathalie Nahai s predavanjem »6 načel odlične uporabniške izkušnje«. Seznanila nas bo s šestimi psihološkimi načeli za ustvarjanje…

Več o tem

Kaj je učinkovitost v tem spreminjajočem se svetu?

Na prvem Effie® dnevu se bomo pogovarjali tudi o razvoju in učinkovitosti marketinga ob pričujoči pandemiji. Amy Rodgers iz WARC-a bo predavala na temo Učinkovitost v kontekstu spreminjajočega se sveta. Amy Rodgers…

Več o tem

Uvid v znamko na prvem Effie dnevu

Na prvem Effie® dnevu bo Mitja Tuškej, strateg in partner v Skupini Formitas in strokovni direktor Effie Slovenija 2020, predaval na temo: Moč in pomen poglobljenega uvida v znamko in…

Več o tem

Po znanje in navdih na 1. Effie dan

Za vse, ki si želite pridobiti znanje in navdih za bolj učinkovite in uspešne tržno-komunikacijske kampanje, so odprte prijave na prvi Effie® dan, ki bo 1. 4. 2021 predvajan v…

Več o tem

Razpisana 10. nagrada Effie Slovenija

Slovenska oglaševalska zbornica je objavila razpis za prijavo uspešnih in učinkovitih tržno-komunikacijskih kampanj Effie Slovenija 2020. Prijavitelji lahko prijavijo kampanje, ki so potekale v Sloveniji kadarkoli med 1. oktobrom 2018…

Več o tem

Prvi Effie dan bo 1. aprila 2021

  Prvi strokovni Effie dan, ki bo potekal v četrtek, 1. aprila 2021 dopoldne, bomo posvetili znanju in navdihu za učinkovito uspešnost. Uvodoma bomo predstavili novosti jubilejne izvedbe, razpis za…

Več o tem

McCann Worldgroup razglašena za agencijo leta na Effie® Awards Europe 2020

Zmagovalce nagrad Effie Awards Europe 2020 so tokrat prvič razglasili na virtualni podelitvi nagrad. Agencija McCann Worldgroup je ponovno osvojila naziv Effie Europe agencije leta, agencija TRIAD Advertising s Slovaške…

Več o tem

Sedem lekcij za evropske premijske tržne znamke, ki želijo uspevati v času recesije

Na virtualni podelitvi nagrad Effie Awards Europe 2020 so objavili raziskavo EACA Centra znanja za Effie nagrajence “Najhujši časi, najboljši časi: kako tržne komunikacije omogočajo uspeh premijskim tržnim znamkam v…

Več o tem

V ožji izbor za nagrado Effie Awards Europe 2020 uvrščenih 52 finalistov

Po večmesečni negotovosti in prestavljanju rokov za prijavo in posledično tudi žiriranja, je Effie Europe objavila listo finalistov. Prvostopenjska žirija je v ožji izbor Effie Awards Europe 2020 uvrstila 52…

Več o tem

Štirje slovenski strokovnjaki v žirijah Effie Europe 2020

Žirijam Effie Europe 2020 bosta sopredsedovala Claudia Kuhn, direktorica integriranega komuniciranja in gradnje blagovne znamke, Procter and Gamble ter Brian McCarter, izvršni strateški direktor, EMEA, Ogilvy. Tokrat bodo akcije, ki…

Več o tem

Effie UK: brezplačna e-konferenca o marketinški učinkovitosti

Imamo odlično priložnost, da prisluhnemo vrhunskim svetovnim marketinškim strokovnjakom in si najbolje odgovorimo, kako najlepše in najbolj dosledno uresničiti poslanstvo Effie – širjenje znanja, spodbujanje uspešnosti in učinkovitosti v tržnem…

Več o tem

Effie Index 2020: Najučinkovitejše slovenske agencije in oglaševalci

V svetovnem merilu si je po rezultatih Effie Indexa 2020 med slovenskimi agencijami največ točk iz osvojenih nagrad prislužila agencija Luna TBWA. Z eno zlato in štirimi bronastimi nagradami Effie…

Več o tem

Effie zmagovalne kampanje za zaupanje

V sodelovanju z Effie Worldwide predstavljamo naslednji sklop izvirnih idej iz zakladnice Effiejevih zmagovalnih kampanj. Tokrat navdihujemo s tistimi znamkami, ki so svoje strateške koncepte temeljile na gradnji ali utrjevanju…

Več o tem

Effie kampanje s pogumom

Verjamemo, da v teh kriznih časih vsi potrebujemo kanček navdihujočih in opogumljajočih idej. V sodelovanju z Effie Worldwide vam ponujamo vpogled v nekaj zmagovalnih kampanj, ki so v preteklosti prepričale…

Več o tem

Effie Index 2020: Najučinkovitejši so ponovno Unilever, Coca-Cola, WPP in McCann Worldgroup

Effie je razglasil globalne rezultate Effie Indexa 2020 – razvrstitev najučinkovitejših oglaševalcev, blagovnih znamk, agencijskih holdingov in mrež, posameznih agencijskih pisarn in neodvisnih agencij po vsem svetu. Effie Index 2020…

Več o tem

10. izvedba Effie Slovenija podaljšana za eno leto

Glede na spremenjene razmere ob ukrepih za preprečevanja širjenja bolezni COVID-19 so se razmere na trgu močno spremenile. Ukrepi so posledično vplivali tudi našo panogo, prerazporedile so se investicije v…

Več o tem

Prvi Effie dan ODLOŽEN

Zaradi varnostnih ukrepov, ki so bili sprejeti v zvezi z nevarnostjo koronavirusa, predvsem prepovedjo prireditev v zaprtih prostorih za več kot 100 obiskovalcev, je 1. Effie dan, ki bi moral potekati…

Več o tem

Prihaja “Global Best of the Best Effie Awards”

Effie Worldwide, vodilna svetovna organizacija s področja učinkovitosti tržnega komuniciranja, bo prvič organizirala globalno nagrado najboljše izmed najboljših (Global Best of the Best Effie Awards), ki nagrajuje najbolj učinkovite tržno-komunikacijske…

Več o tem

Nathalie, Jonathan in Nick na prvem Effie dnevu, 11. marca

Še dober teden nas loči do 1. Effie dneva, ko bomo poslušali tri predavatelje iz treh različnih, a povezanih področij. Pridružite se nam v sredo, 11. marca ob 8.30 v…

Več o tem

Kako se pripraviti na tekmo za Effie nagrado? Nasvet #3

Tokrat nam napotke o pripravi na Effie tekmo podaja direktorica strateškega razvoja Eva Šterk iz svetovalnega podjetja Pristop. Eva nam je zaupala, katere so tiste ključne točke, ki se jim…

Več o tem

Kako načrtno analiziranje podatkov omogoča učinkovito in uspešno oglaševanje

Na prvem strokovnem Effie dnevu, 11. marca, nam bo Nick Mawditt, izvršni partner v agenciji Talon Outdoor, predstavil, kako načrtno analiziranje podatkov omogoča učinkovito in uspešno oglaševanje. Nick Mawditt deluje v…

Več o tem

Sopredsednik žirije Effie® Europe 2019 o pripravi na Effie tekmo. Nasvet #2

Tokrat smo za nasvet o pripravi na Effie tekmo povprašali Bastiana Schuppa, podpredsednika za marketing in komunikacije pri DS Automobiles, ki je bil sopredsednik žirije Effie Europe 2019. Verjamemo, da…

Več o tem

Kako se pripraviti na tekmo za Effie nagrado? Nasvet #1

Tekma za Effie nagrade se v praksi začne s pripravo razpisne dokumentacije. Za nasvete smo prosili  različne posameznike, ki so v preteklosti že prijavljali kampanje na Effie in tudi osvajali…

Več o tem

Nathalie Nahai o psihologiji obnašanja v digitalnem svetu

Na prvem strokovnem Effie dnevu, 11. marca, nam bo Nathalie Nahai predstavila poglobljen vpogled v psihologijo obnašanja in vplivanja v digitalnem svetu. Nathalie je spletna psihologinja, mednarodna govorka in avtorica…

Več o tem

Kdo so predavatelji na prvem strokovnem Effie dnevu?

Prvi strokovni Effie dan, ki se bo odvijal 11. marca 2020, bo temeljil na znanju in navdihu za učinkovito uspešnost. Trije vrhunski strokovnjaki bodo predstavili uspešne strategije globalnih tržnih znamk,…

Več o tem

David Kušanić je predsednik žirije Effie Slovenija 2020

David Kušanić je priznan strokovnjak iz področja tržnih komunikacij in strategij blagovnih znamk. Velja za enega najmlajših in najbolj obetavnih vodij v jadranski regiji. Svojo pot je začel pri Renault…

Več o tem

Effie® Slovenija 2020: Kaj so naša ključna vodila?

Iskali bomo osredotočenost in učinkovito uspešnost. Pri tem bomo tehtnico odločanja poskušali aktivno nagniti k uspešnosti. Ko boste analizirali uspešnost, imejte ves čas v mislih osredotočenost znamke na to, kaj…

Več o tem

Effie® Slovenija 2020: najboljša nagrada za učinkovito uspešnost

Effie bo v svoji deseti jubilejni izvedbi v Sloveniji nagrada za komunikacijsko učinkovitost in uspešnost tržnih znamk. Ob učinkovitosti govorimo tudi o uspešnosti. Kaj to pomeni? Kakšna je razlika med…

Več o tem

Kaj pripravljamo za jubilejno izvedbo Effie® Slovenija 2020?

To jesen smo zastavili usmeritve desete jubiljene sezone izvedbe nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost Effie® Slovenija 2020. Začrtali smo smernice strokovno-izobraževalnih dogodkov in tekme ter opredelili prve pomembne datume.  Jubilejna izvedba…

Več o tem

Kaj pripravljamo za jubilejno izvedbo Effie® Slovenija 2020?

To jesen smo zastavili usmeritve desete jubiljene sezone izvedbe nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost Effie® Slovenija 2020. Začrtali smo smernice strokovno-izobraževalnih dogodkov in tekme ter opredelili prve pomembne datume.  Jubilejna izvedba…

Več o tem

Effie tekma

Licenčno nagrado Effie razpisuje Slovenska oglaševalska zbornica vsako drugo leto, naslednji razpis bo objavljen 14. maja 2020. Do začetka novembra 2020 bodo lahko agencije in oglaševalci prijavili katerekoli oblike tržnega…

Več o tem

Kar dve nagradi Effie® Europe 2019 v Slovenijo

Na slavnostni prireditvi, ki je potekala 15. oktobra 2019 v La Madeleine v Bruslju, so bile podeljene nagrade Effie Europe 2019. McCann Worldgroup je osvojila naziv Effie Europe agencije leta, hkrati pa…

Več o tem

Estera Lah Poljak imenovana v SOO Effie Slovenija 2020

UO SOZ je imenoval Estero Lah Poljak, strateško vodjo projektov v marketingu Dela za članico strokovno-organizacijskega odbora Effie Slovenija 2020 za področje komunikacij. Estera se bo v SOO Effie pridružila…

Več o tem

Effie Europe 2019 v posebni žiriji imenoval Ranka Jelačo in Dina Zupančiča

  V okviru 50-letnice Effie Worldwide je bil v posebno žirijo Effie Europe, ki bo ocenjevala in nagradila najboljše marketinške in poslovne rešitve, imenovan Ranko Jelača, član uprave Telekoma Slovenije….

Več o tem

Laško Izziv med 36 finalisti Effie Awards Europe 2019

Prvostopenjska žirija Effie Europe, v kateri so tudi štirje slovenski predstavniki Andrej Krajner, Mojca Avšič, Peter Curk in Urška Tuškej Lovšin, je izbrala 36 finalistov, ki se bodo na drugostopenjski…

Več o tem

Imenovano vodstvo jubilejne izvedbe Effie® Slovenija 2020

Pričenja se deseta izvedba Effie Slovenija 2020, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, ki jo bosta vodila predsednica Vesna Marđonović, samostojna svetovalka za področje marketing & mediji, in strokovni direktor Mitja Tuškej,…

Več o tem

Znani finalisti posebne nagrade Effie® Awards ‘5 za 50’

Effie Awards letos praznuje 50 let! Ob tej priložnosti bo letos podeljena posebna nagrada ‘5 za 50’, s katero bo nagrajenih 5 najbolj trajnostnih in navdihujočih blagovnih znamk na svetovni ravni,…

Več o tem

Effie Index 2019: Najučinkovitejši so Unilever, Coca-Cola, WPP Group in McCann Worldgroup

Effie je razglasil globalne rezultate Effie Indexa 2019 – razvrstitev najučinkovitejših oglaševalcev, blagovnih znamk, agencijskih holdingov in mrež, posameznih agencijskih pisarn in neodvisnih agencij po vsem svetu, ki so nagrade…

Več o tem

Kar šest slovenskih predstavnikov v žiriji Effie® Awards Europe 2019

Nagrade Effie Awards Europe so že od 1996 zlati standard dokazano učinkovitih tržnih komunikacij, ki so potekale na vsaj dveh evropskih trgih. EACA, Evropsko združenje komunikacijskih agencij (European Association of…

Več o tem

[Intervju] Slovenski uporabniki so odprti za napredne tehnologije

Na letošnjem tekmovanju za nagrade Effie je Telekom Slovenije ob osvojenih nagradah prejel tudi naziva najučinkovitejšega oglaševalca in najučinkovitejše blagovne znamke. O tem in razvoju na področju telekomunikacij je spregovoril…

Več o tem

Poleg Argete je priznanje za najbolj učinkovito blagovno znamko osvojil tudi Telekom Slovenije

Ob naknadni identifikaciji registriranih blagovnih znamk treh nagrajenih akcij oglaševalca Telekom Slovenije, d.d., je bilo ugotovljeno, da gre pri vseh treh akcijah za isto blagovno znamko in ne dve različni,…

Več o tem

[V fokusu] D’Agency: dajmo enkrat za vselej razumeti kreativnost v digitalnih okoljih

Dobra kreativa ne pade z neba. Kreativno mišljenje je proces, v katerega so vpeti strokovnjaki iz različnih področij. »Idejke« so plod izkušenj, znanj in domišljije, ki se lahko razvija le…

Več o tem

Podeljene nagrade Effie® Slovenija 2018

Na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2018, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, so bile podeljene 3 zlate, 1 srebrna in 4 bronaste nagrade Effie, 5 akcij pa je prejelo…

Več o tem

Intervju v MM: Kreativnost in učinkovitost sta kot jin in jang

Kreativnost in tržnokomunikacijska učinkovitost se medsebojno dopolnjujeta in oplajata. Da pa bi lahko ustvarili izjemno kreativno delo in dosegli dolgoročno tržnokomunikacijsko učinkovitost, je treba zelo dobro razumeti naročnikove poslovne izzive…

Več o tem

Digitalni zasloni za še boljše učinke v zunanjem oglaševanju

Izjemen razvoj informacijske tehnologije je za oglaševalce dvorezen meč. Z digitalnimi platformami so dobili množico priložnosti za kreativno izražanje in tudi za targetirano ciljanje svojih publik. Hkrati pa sodobna tehnologija…

Več o tem

Zaključna prireditev Effie Slovenija 2018 | 14. marec 2019, Festivalna dvorana

V Sloveniji je Effie najuglednejša nagrada na področju dokazano učinkovitega tržnega komuniciranja in po mnenju predstavnikov stroke je za tiste, ki so si jo zaslužili, največje priznanje za njihovo delo….

Več o tem

Jamie Peate: Vi in vaš naročnik morate biti partnerji v rasti

Na Effie dnevu učinkovitosti bo osrednji govorec Jamie Peate, ki bo govoril o tem, kako vplivati na obnašanje potrošnikov za doseganje najboljših poslovnih ciljev. Pogovarjali smo se o njegovih dolgoletnih…

Več o tem

Effie Slovenija izbira najučinkovitejše kampanje v Sloveniji

14. marca poteka celodnevno izobraževanje in zaključna prireditev Približuje se eden najbolj pričakovanih dogodkov v svetu tržnega komuniciranja – podelitev nagrad Effie Slovenija 2018. V ljubljanski Festivalni dvorani bodo 14….

Več o tem

Vabljeni na Effie dogodek leta!

Prisluhnite povabilu Barbare Modic, predsednice Effie Slovenija 2018, na Effie dan učinkovitosti, ki bo v četrtek, 14. marca 2019. V Hotelu Slon pripravljamo celodnevni interaktiven in strokovno bogat izobraževalni dogodek…

Več o tem

Vloga premium publisherja v digitalnem svetu

V intervjuju z Mako Lippai Senekovič, vodjo internetnega trženja na PRO PLUS, smo govorili o digitalnem svetu, v katerem ohranjajo primat premium publisherja. Z visoko kakovostnimi vsebinami mesečno prepričajo več…

Več o tem

Z  Majo Čulig na Effie dnevu o preobrazbi blagovne znamke

Na Effie dnevu učinkovitosti, ki bo potekal 14.3.2019 v Hotelu Slon v Ljubljani, se nam bo pridružila Maja Čulig, izvršna direktorica marketinga Addiko Skupine, ki se ji je edini med…

Več o tem

Prijave na Effie Hrvaška 2019 so odprte

Decembra 2018 so se odprle prijave na Effie Hrvaška, ki tudi v letošnjem letu zasleduje najvišje svetovne standarde. Z odprtjem prijav se beleži 10 let Effie tekme na Hrvaškem. V prizadevanju…

Več o tem

Prvostopenjska žirija izbrala 13 finalistov Effie® Slovenija 2018

Desetčlanska prvostopenjska žirija Effie Slovenija 2018 je izbrala 13 finalistov v 9 kategorijah. Med finalisti so akcije 8 oglaševalcev: A1 Slovenija, Droga Kolinska / Atlantic Grupa, Lidl Slovenija, Mercator, Pivovarna…

Več o tem

Barbara Modic v žiriji WARC Awards 2019

WARC Awards, mednarodna nagrada za najučinkovitejše tržno-komunikacijske strategije, je objavila razpis za prijavo študij primerov v štirih kategorijah: učinkovita strategija družbenih omrežij, učinkovita vsebinska strategija, učinkovita raba namena blagovne znamke…

Več o tem

Effie dan učinkovitosti 2019 | 14. marec 2019

Effie dan učinkovitosti – izobraževalni del: Hotel Slon, 14.3.2019 od 8.30 do 15.30 Zaključna prireditev: Festivalna dvorana, 14.3.2019 ob 20.00 14. marca 2019 se bosta v enem samem dnevu prvič…

Več o tem

Odprte prijave na Global Effie Awards 2019

Effie Worldwide je odprl prijave akcij za nagrade Global Effie Awards 2019. Dobrodošle so katerekoli oblike tržno-komunikacijskih aktivnosti, pa naj gre za celotne kampanje ali le za posamezne aktivnosti znotraj…

Več o tem

Žirija Effie® Slovenija 2018 pričela z zahtevnim delom

Letos se v štirinajstih kategorijah za nagrado Effie Slovenija 2018 poteguje kar 20 različnih oglaševalcev in 33 različnih agencij, od tega po 4 oglaševalci in 4 agencije prvič. Prijavljene akcije…

Več o tem

Sodoben potrošnik do vedno več medijske vsebine dostopa prek pametnih telefonov

Pametni mobilni telefon je prevzel prvo mesto ter postal prva in glavna naprava pri dostopu do digitalnih vsebin, kaže raziskava Medijska potrošnja 2018. Televizija v primerjavi z letom 2014 beleži…

Več o tem

Znani so nagrajenci Euro Effie 2018

Na slavnostni prireditvi, ki je potekala 16. oktobra 2018 v Bruslju, so bile podeljene nagrade EACA Euro Effie Awards 2018. Ogilvy je osvojil naziv Euro Effie agencije leta, prestižno platinasto…

Več o tem

5 lekcij botrov učinkovitosti

Ker vedno radi preberemo ugotovitve »botrov učinkovitosti«, še zlasti, če izhajajo iz študij, ki sta jih naredila Peter Field in Les Binet, povzemamo članek Steva Weaverja, direktorja raziskav, vpogledov in…

Več o tem

Effie Italija že 51. Effie program na svetu

Effie Worldwide z veseljem sporoča, da se je nacionalnim licenčnim programom pridružila naša zahodna soseda, Effie Italija, ki bo potekala v partnerski organizaciji z ASSOCOM (Združenje komunikacijskih agencij) in UPA…

Več o tem

Kako do zmagovitega strateškega uvida?

O poti, ki pripelje do zmagovitega strateškega uvida, bi verjetno lahko napisali celo marketinško enciklopedijo. Od naročniškega briefa, kvalitativnih in kvantitativnih raziskav, do kreativnega briefa, kjer se ustvarjanje kreativne ekipe…

Več o tem
Matjaž Butara

[Intervju] Preko zadovoljnih strank ustvarjamo pozitivne rezultate za naše lastnike

O Effie ter uspešnem in učinkovitem marketingu smo povprašali Matjaža Butaro, direktorja marketinga na Adriatic Slovenici. Kaj vam pomeni Effie? Effie pomeni standard, ki ga ne zasleduje samo marketing, vendar…

Več o tem

Effie je naložba, na katero se lahko zanesete

Ko vstopite v Effie tekmo, ste investirali vase, v svoj tim, blagovno znamko in podjetje. In če osvojite nagrado? Potem investirate tudi v izobraževanje trga. Že sodelovanje je vredno truda…

Več o tem

Učinkovito trženje: manj strateških ciljev in več medijev

Poleg prepoznavanja in nagrajevanja najučinkovitejših praks tržnega komuniciranja, leži resnična vrednost nagrade Effie v njeni sposobnosti, da nas poduči o načinih za izboljšanje učinkovitosti naših tržno-komunikacijskih aktivnosti. Toplo priporočamo branje…

Več o tem

Posebne kategorije in najbolj tipični KPI-ji

Medtem ko lahko v izdelčnih in storitvenih kategorijah posamezno akcijo prijavite v le eno kategorijo, te omejitve pri prijavah v posebne kategorije ni. Posamezno tržno-komunikacijsko aktivnost lahko prijavite v eno…

Več o tem
Pomen marketinških nagrad

Pisanje prijave za nagrade kot odlična priložnost za oceno lastnega dela

V Društvu za marketing Slovenije (DMS) so se o pomenu marketinških nagrad za stroko kot tudi za družbo pogovarjali z mag. Marjano Lavrič Šulman, strokovno direktorico Effie Slovenija 2018, svoje mnenje pa so…

Več o tem

Storitvene kategorije in najbolj tipični KPI-ji

V tekmi za nagrade Effie Slovenija 2018 boste lahko storitvene tržno-komunikacijske akcije prijavili v štirih kategorijah. Prva storitvena kategorija je namenjena akcijam s področja telekomunikacij in IT-ja, kamor boste lahko prijavljali kabelski ponudniki, ponudniki telefonije, programske opreme in…

Več o tem

Izdelčne kategorije in najbolj tipični KPI-ji

Prijavitelji lahko svoje tržno-komunikacijske akcije v tekmi Effie Slovenija 2018 prijavite v 14 različnih kategorijah, od tega v 4 izdelčnih: A) Potrošni izdelki – hrana, kjer lahko prijavite akcije za vse…

Več o tem

Po Effie nagrade z idejami, ki delujejo

V dopustniških dneh ste se zagotovo spogledovali z idejo, da bi se letos morda podali v tekmo Effie. Čas je, da se sestanete s teamom sodelavcev in pretehtate potencial vaših…

Več o tem

Na internetu nihče ne ve, da ste pes

Strip Petra Steinerja je eden mojih prvih spominov v povezavi z internetom. Danes se ne spomnim več, ali sem ga videl, ko je izšel ali kakšno leto kasneje, ko sem…

Več o tem

Brezplačne prijave na WARC Media Awards so odprte

Dobrodošli v tretji izvedbi WARC Media Awards, mednarodnih nagradah za komunikacijske strategije, ki so imele dokazano pozitivne učinke na rezultate poslovanja. Ocenjevanje študij primerov vključuje vpogled, strategijo in analitiko, ki…

Več o tem

Znanih 38 finalistov EACA Euro Effie 2018

Prvostopenjska žirirja je izbrala 38 akcij, ki se bodo potegovale za nagrade EACA Euro Effie Awards 2018. Euro Effies je letno tekmovanje, ki nagrajuje najbolj učinkovite mednarodne tržno-komunikacijske akcije v…

Več o tem

Presojanje učinkovitosti oziroma znanost dedukcije*

Menda oglaševalska industrija med vsemi gospodarskimi panogami najraje prireja festivale ter strokovna srečanja in si tam podeljuje najrazličnejše nagrade. O vzrokih bi lahko na dolgo in široko debatirali: morda nas…

Več o tem

Objavljen Razpis Effie Slovenija 2018

Effie Slovenija je objavila Razpis za prijavo akcij Effie Slovenija 2018, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost. Prijavitelji lahko akcije, ki so potekale na ozemlju Republike Slovenije med 1. oktobrom 2016 in…

Več o tem

Žiriji Effie® Slovenija 2018 bo predsedovala mag. Tina Kumelj

V deveti izvedbi Effie Slovenija bo o finalistih in nagrajencih odločala dvostopenjska žirija Effie Slovenija 2018, ki jo bo vodila mag. Tina Kumelj, direktorica marketinga Ljubljanskih mlekarn. V prvostopenjski žiriji…

Več o tem

Razpisna delavnica Effie | 7. junij 2018

V četrtek, 7. junija smo v prostorih CIP NLB izvedli razpisno delavnica za vse ekipe, ki se bodo soočale z izzivom pisanja Effie prijave in z merjenjem učinkovitosti tržno-komunikacijskih akcij….

Več o tem

Razglašena lestvica Effie Effectiveness Index 2018

Effie Worldwide je razglasil globalne rezultate Effie Effectiveness Indexa za leto 2018 (EEI 2018) – razvrstitev najučinkovitejših oglaševalcev, blagovnih znamk, agencijskih holdingov in mrež, posameznih agencijskih pisarn in neodvisnih agencij po vsem…

Več o tem

Vas skrbi, da boste s prijavo na Effie razkrili preveč podatkov?

Prijava akcije na Effie® je priložnost, da agencije in oglaševalci sodelujejo. Rezultat tega sodelovanja pa je tudi poglobljeno razumevanje in vrednotenje aktivnosti, ki se lahko uporablja interno za upravičevanje vlaganja…

Več o tem

Naj žirija začuti vaša tržno-komunikacijska prizadevanja

Sodelovati v žiriranju Effijev je vsekakor drugačno. Sodelovanje v žiriji, kjer se ocenjuje kreativnost, je inspirativno, estetsko, zabavno. Sodelovanje v žiriranju Effijev pa je prav zares poučno, neke vrste ‘schnellkurs’…

Več o tem

Dve slovenski strokovnjakinji v Euro Effie 2018 žiriji

EACA, Evropsko združenje komunikacijskih agencij (European Association of Communications Agencies) je objavilo člane žirije EACA Euro Effies 2018. Žiriji bo predsedoval Adrian Farina, starejši podpredsednik marketinga na Visi Europe, v…

Več o tem

Od tržne priložnosti do rezultatov. Od raziskave do raziskave.

Sploh ne razumem, kako bi bilo možno, da bi katerokoli podjetje komuniciralo, ne da bi izhajalo iz analize obstoječega stanja in opredelitve tržnih priložnosti, strateških izzivov in opredelitve ciljnih skupin….

Več o tem

Addiko Bank prejemnica šestih nagrad ‘Transform Awards Europe 2018’

Addiko Bank je prejela šest nagrad „Transform Awards Europe 2018“, ki jih podeljujejo za najboljše projekte na področju upravljanja blagovnih znamk in rebrandinga, za najbolj kreativne rešitve glede vizualne identitete…

Več o tem

Ko spregovori kreativnost

Effie Slovenija je v sklopu Slovenskega oglaševalskega festivala, organizirala predavanje Jasona Romeyka, svetovnega izvršnega kreativnega direktorja Skupine Serviceplan iz Nemčije. Jason je kreativec. Ne le da ustvarja zbodbe, on jih…

Več o tem

Odprte prijave na razpis Euro Effie 2018

Z 8. januarjem so uradno odprte prijave na razpis za nagrade Euro Effie 2018, evropske nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost. Pred prijavo temeljito preberite razpis in preglejte aktualne prijavne obrazce, v…

Več o tem

Zaključen prvi Effie dan učinkovitosti

V sredo 21. marca 2018 se je odvil strokovno bogat dan, ki je postregel s tremi odličnimi predavanji s področja tržnega komuniciranja. Na odru polne dvorane hotela Slon smo gostili…

Več o tem

Tekmovanja Effie so kot olimpijske igre

Tekmovanja za nagrade Effie bi lahko primerjali z olimpijskimi igrami. To je najpomembnejša tekma, za katero so potrebne dolgotrajne priprave, načrtno delo in stopnjevanje forme. In to je tekma, v…

Več o tem

Global Effie 2018: Odprte prijave in novosti

Effie Worldwide je odprl prijave del za nagrade Global Effie 2018. Prijave so letos mogoče na dva načina, glede na število regij in glede na število trgov, novost pa so…

Več o tem

Effie govorci na februarskem DMS TOPX

Februarsko izobraževanje Marketing TOPX, ki poteka pod okriljem Društva za marketing Slovenije (DMS) z naslovom Učinkovite ideje za učinkovito komuniciranje bo potekalo v sodelovanju z Effie Slovenija 2018. Udeleženci bodo…

Več o tem

Effie dan učinkovitosti | 21. marec 2018

Vabljeni na osrednji letošnji dogodek – Effie, dan učinkovitosti, ki se bo odvijal 21. marca 2018 v hotelu Slon v Ljubljani. Postregel bo s tremi odličnimi predavanji s področja tržno-komunikacijske…

Več o tem

Odprte prijave za Effie Hrvaška 2018

Na Hrvaškem se bo letos natečaj za Effie nagrade odvijal devetič, od začetka decembra pa so že mogoče tudi prijave na Effie Croatia Awards 2018. Sodelujejo lahko projekti in kampanje,…

Več o tem

Znani ključni datumi Euro Effie 2018

Evropsko združenje komunikacijskih agencij (EACA), ki organizira nagrade Euro Effie, je že objavilo ključne datume v izvedbi 2018. Prijave bodo odprte že 8. januarja 2018, zato vabljeni, da si zabeležite…

Več o tem

Effie – nagrade za ideje, ki delujejo

Nagrade Effie spremljam, odkar so prišle v Slovenijo in ko sem bila takrat, leta 2002, v prvi žiriji, se mi je zdelo, da bo slovenska oglaševalska stroka lažje in hitreje…

Več o tem

Effie blog in prenovljena spletna stran

V sklopu aktualne izvedbe Effie Slovenija 2018 smo poskrbeli tudi za osvežitev spletne strani. Prenova, za katero je prijazno poskrbel partner Agencija 101, je potekala v želji, da postane spletna…

Več o tem

Pričenja se nova izvedba Effie® Slovenija 2018

Barbara Modic, predsednica Effie Slovenija 2018, Marjana Lavrič Šulman, strokovna direktorica Effie Slovenija 2018 Ljubljana, 23. november 2018 – Pričenja se nova izvedba Effie Slovenija 2018, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost,…

Več o tem

Znani so nagrajenci Euro Effie 2017

Na slavnostni prireditvi, ki je tudi letos potekala v Bruslju, so bile podeljene nagrade EACA Euro Effie Awards 2017. Grey Europe je osvojil naziv Euro Effie Agencije leta, prestižno platinasto…

Več o tem

Znani finalisti EACA Euro Effie 2017

Prvostopenjska žirirja je izbrala 45 akcij, ki se bodo potegovale za nagrade EACA Euro Effie Awards 2017. Euro Effies je letno tekmovanje, ki nagrajuje najbolj učinkovite mednarodne tržno-komunikacijske kampanje v…

Več o tem

V Mlekarni Celeia smo prepričani, da je vredno puščati sledi

 Blagovna znamka ZELENE DOLINE v letošnjem letu praznuje 30 let. Izdelki blagovne znamke so plod tradicionalne kakovosti iz izključno slovenskega mleka. Ta izvira iz več kot 70 let izkušenj naše…

Več o tem

Effie Worldwide z novim vodstvom

New York – Vodstvo Effie Worldwide je nedavno imenovalo novega predsednika in izvršnega direktorja, to bo z avgustom postala Traci Alford, VP External Relations, Asia Pacific v podjetju Shell International. Po…

Več o tem

Ključni element uspeha v oglaševanju so dobri odnosi

Aleš Muhič, direktor trženja PRO PLUS. Pri vseh dobitnikih prestižne Effie nagrade opazimo odsev strateškega razmisleka v vseh segmentih kampanje. Tudi medijski razrez je narejen premišljeno in usmerjeno glede na…

Več o tem

Positive Change Effie Awards: Podaljšan rok za prijavo del

Letos je prvič na voljo program Positive Change Effie Awards, ki ga EACA izvaja v sodelovanju s Svetovnim gospodarskim forumom. Positive change nagrajuje blagovne znamke in neprofitne organizacije, ki s…

Več o tem

Razglašena lestvica Effie Effectiveness Index 2017

Effie Worldwide je konec maja v New Yorku razglasil globalne rezultate Effie Effectiveness Indexa za leto 2017 – razvrstitev najučinkovitejših oglaševalcev, blagovnih znamk, agencijskih holdingov in mrež, posameznih agencijskih pisarn in neodvisnih…

Več o tem

5 slovenskih strokovnjakov v žiriji EACA Euro Effies® 2017

EACA, Evropsko združenje komunikacijskih agencij (European Association of Communications Agencies) je objavilo člane žirije EACA Euro Effies 2017. Žiriji bo predsedoval Alexander Schlaubitz, podpredsednik marketinga v družbi Lufthansa, v njej…

Več o tem

Nagrajenci Effie Slovenija 2016 tudi v Delu

V petek, 28. aprila 2017, so bili v časniku Delo, medijskem partnerju Effie, objavljeni nagrajenci iztekajoče se že osme izvedbe Effie Slovenija. Navedbe nagrajencev sta z zahvalo in popotnico pospremili…

Več o tem

Podeljene nagrade Effie® Slovenija 2016

Na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2016 je izmed 15 finalistov 10 akcij prejelo prestižno nagrado Effie. Podeljeni sta bili 2 zlati, 3 srebrne in 5 bronastih nagrad…

Več o tem

Učinkovitost je v središču našega poslovanja

Leto 2016 je za Hofer pomenilo odprtje dodatnih poslovalnic, nove zaposlitve in tudi številne komunikacijske projekte. Kako ocenjujete minulo leto? Zelo smo ponosni, da smo odprli tri nove poslovalnice in…

Več o tem

Odštevamo do Zaključne prireditve s podelitvijo nagrad

Le še malo nas loči od Zaključne prireditve s podelitvijo nagrad, ko bodo končno znani vsi nagrajenci Effie Slovenija 2016. Tudi letos bomo z bronastimi, srebrnimi, zlatimi in morda prvič…

Več o tem

Stojimo za svojimi besedami

Medijska hiša Delo je že več kot 55 let vodilno in najvplivnejše podjetje na slovenskem medijskem trgu ter pomemben oblikovalec javnega mnenja. S tiskanimi edicijami in spletnimi platformami dosega več…

Več o tem

Predstavili ožji izbor najboljših tržno-komunikacijskih akcij

v torek, 21. marca, so se v Hotelu Lev v Ljubljani predstavili finalisti najbolj učinkovitih tržno-komunikacijskih akcij po izboru prvostopenjske žirije Effie Slovenija 2016. Prisluhnili smo lahko predstavnikom in sodelavcem…

Več o tem

Stremimo k sodobnosti in inovativnosti

V Zavarovalnici Triglav stremimo k sodobnosti, inovativnosti in dinamičnosti. V več stoletij stari panogi z odprtostjo do idej, razumevanjem različnosti in s sodelovanjem generacij premagujemo izzive. Na trg prinašamo kakovostne,…

Več o tem

Ne zamudite Liste finalistov Effie Slovenija 2016

15 tržno-komunikacijskih akcij, ki so prepričale prvostopenjsko žirijo Effie 2016 pod vodstvom predsednice Eve Aljančič, da jih je uvrstila v ožji izbor za nagrade Effie 2016, vam bodo na Listi finalistov…

Več o tem

Prvostopenjska žirija Effie® Slovenija 2016 izbrala 15 finalistov

Prvostopenjska žirija Effie Slovenija 2016 je pod vodstvom Eve Aljančič, izvršne direktorice podjetja Ventocom Slovenija, v torek, 11. januarja 2017, izbrala 15 finalistov za nagrado Effie Slovenija 2016. Drugostopenjska žirija…

Več o tem

Učinkovitost in inovacije so zapisane v naš DNK

 1. Kot agencija za celovit zakup oglasnega prostora na spletu in optimizacijo spletnih kampanj se zavedate pomena učinkovitosti oglaševalskih kampanj. V čem vidite dodano vrednost tekmovanja Effie®? Effie nagrajuje dobre ideje,…

Več o tem

Radi imamo domače

Celovita ponudba lokalnih dobrot v Mercatorju V Mercatorju ima ponudba domače hrane že od nekdaj poseben pomen, vendar lokalnih izdelkov ni dovolj le postavit na police, potreben je premišljen in…

Več o tem

Žirija Effie® Slovenija 2016 pred izjemno zahtevnim delom

Letos se v štirinajstih kategorijah za nagrado Effie Slovenija 2016 poteguje kar 26 različnih oglaševalcev, od tega kar 7 prvič. Prijavljene akcije bo ocenjevala dvostopenjska žirija pod vodstvom Eve Aljančič,…

Več o tem

Effie ni zgolj nagrada, temveč je proces, ki prinaša priložnosti za še boljši izkoristek marketinškega potenciala

Telekom Slovenije se uvršča med največje slovenske oglaševalce, ob tem pa je za dokazano komunikacijsko učinkovitost svojih tržno-komunikacijskih aktivnosti prejel številne Effie nagrade. O tem, kakšno težo ima Effie tekma,…

Več o tem

Predstavitveni Effie snopič v Delu

Danes je v časniku Delo, ki je medijski partner Effie, izšel predstavitveni snopič Effie Slovenija 2016 z naslovom Učinkovitost žanje uspeh. V snopiču so predstavljeni ključni cilji Effie, novosti v…

Več o tem

Z Mediano, razvojnim partnerjem Effie, do verodostojnejše in kredibilnejše prijave

Vsi, ki ste se lotili pisanja prijave vaše tržno-komunikacijske akcije na Effie, zagotovo stremite h kakovostni prijavi z navajanjem konkretnih, dokazljivih virov podatkov, trditev in dejstev, da bo vaša prijava…

Več o tem

Z Novo KBM do ugodnejše študentske kotizacije

Effie Slovenija 2016 odpira vrata študentom, ki bi želeli pridobiti širši vpogled v samo drobovje postavitve primernih KPI-jev po kategorijah in obstoječih metodah merjenja (in dokazovanja) doseganja zastavljenih ciljev.  V…

Več o tem

Objavljen osmi razpis za nagrado Effie® Slovenija

Effie Slovenija je danes objavila Razpis za prijavo akcij Effie Slovenija 2016, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost. Prijavitelji lahko akcije, ki so potekale na ozemlju Republike Slovenije med 15. oktobrom 2014…

Več o tem

Eva Aljančič bo predsedovala žiriji Effie Slovenija 2016

Dvostopenjska žirija Effie Slovenija 2016, ki jo bo vodila Eva Aljančič, direktorica marketinga v BMW Group Slovenija, bo odločala o finalistih in nagrajencih osme izvedbe Effie Slovenija. V prvostopenjski žiriji…

Več o tem

43 finalistov EACA Euro Effie bo v drugostopenjski žiriji ocenjeval tudi slovenski predstavnik

Bruselj, 21. junij 2016: Prvostopenjska žirija je izbrala 43 akcij, ki so se uvrstile v med finaliste za nagrado EACA Euro Effie 2016, zlati standard nagrajevanja tržno-komunikacijske učinkovitosti. Na drugostopenjskem…

Več o tem

Razglašena lestvica Effie Effectiveness Index 2016

Effie Worldwide je konec aprila v New Yorku razglasil globalne rezultate Effie Effectiveness Indexa za 2016 – razvrstitev najučinkovitejših oglaševalcev, blagovnih znamk, agencijskih holdingov in mrež, posameznih agencijskih pisarn in…

Več o tem

Nova spletna stran Effie Slovenija delo Agencije 101

Za prenovljeno spletno stranjo Effie Slovenija stoji ekipa Agencije 101, ki je poskrbela, da bo osrednji medijski kanal Effie Slovenija 2016 uporabnikom prijazen, odziven, prilagojen mobilnim napravam in integriran s…

Več o tem

SOZ Akademija v sodelovanju z Effie Slovenija 2016: Zenel Batagelj: Potrošnik je kralj, znamka je kraljica.

Leto 2016 je tudi Effie leto. Pri pripravi zasnove dogodka SOZ Akademije 2016, ki je posvečen raziskavam, je Mojca Pesendorfer, strokovna direktorica Effie Slovenija 2016, lepo povzela poslanstvo teme: “Kako…

Več o tem

Effie Slovenija 2016 s prenovljeno vizualno podobo

Letošnja vizualna podoba Effie Slovenija 2016 je delo agencije Luna\TBWA, dolgoletnega partnerja podobe Effie Slovenija. Z nosilnim sporočilom, “Učinkovitost žanje uspeh”, v ospredje postavlja celoten proces tržnokomunikacijskih aktivnosti, od začetka…

Več o tem

Pričenja se nova izvedba Effie® Slovenija 2016

Pričenja se nova izvedba Effie Slovenija 2016, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, ki se bo vsebinsko tokrat posvečala predvsem vprašanju merjenja učinkovitosti v vseh segmentih sodobnega tržnega komuniciranja. Effie Slovenija 2016 bosta vodili Mojca Avšič, predsednica Effie Slovenija 2016, direktorica raziskav in razvoja v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa, ter Mojca Pesendorfer, strokovna direktorica Effie Slovenija 2016, strateška direktorica, Publicis Groupe Slovenia.

Več o tem

Podeljene nagrade Effie Slovenija 2014

Na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad Effie 2014, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, je izmed 15 finalistov 9 prejelo prestižno nagrado Effie. Podeljeni sta bili 2 zlati, 2 srebrni in 5 bronastih nagrad Effie. Platinasti Effie v Sloveniji prejemnika še pričakuje.

Več o tem
EFFIE NOVICE
Prijavite se na e-novice tukaj
Partnerji

Pomembni datumi

1. Effie dan: Znanje in navdih 1. 4. 2021 | v živo iz studia v TV formatu
Delavnica za prijavitelje Effie – razpis, študije in primeri maj 2021
Zgodnji rok za prijavo kampanj 6. 8. 2021
Rok za prijavo kampanj 27. 8. 2021
Zadnji rok za prijavo kampanj 15. 9. 2021
Zaključna prireditev s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2020 december 2021
2. Effie dan: Trendi in znamke januar/februar 2022
Tweets by @Effie_Slovenija
EFFIE NOVICE
Prijavite se na e-novice tukaj
Partnerji

Pomembni datumi

1. Effie dan: Znanje in navdih 1. 4. 2021 | v živo iz studia v TV formatu
Delavnica za prijavitelje Effie – razpis, študije in primeri maj 2021
Zgodnji rok za prijavo kampanj 6. 8. 2021
Rok za prijavo kampanj 27. 8. 2021
Zadnji rok za prijavo kampanj 15. 9. 2021
Zaključna prireditev s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2020 december 2021
2. Effie dan: Trendi in znamke januar/februar 2022
Tweets by @Effie_Slovenija
  • Aktualno
    • Novice
    • Video-izjave Effie
    • Galerija
  • Dogodki
    • 1. EFFIE DAN
  • TEKMA
    • RAZPIS
    • ROKI IN CENIK
    • RAZPISNI POGOJI
    • KATEGORIJE
    • KAKO PRIJAVITI
    • RAZLOGI ZA IZLOČITEV
  • Žirija
    • Prvostopenjska
    • Drugostopenjska
  • Effie Slovenija
    • O nagradi
    • Vodstvo
    • GDPR
    • SPLOŠNI POGOJI
  • Partnerji
  • Zborniki
    • Nasveti
    • EFFIE EFFECTIVENESS INDEX
    • Postopek ocenjevanja
  • Nagrajenci
    • Nagrajenci 2018
    • 2016
    • 2014
    • 2012
    • 2010
    • 2008
    • 2006
    • 2004
    • 2002
  • SLOVENSKA OGLAŠEVALSKA ZBORNICA (SOZ)
  • LETALIŠKA CESTA 35, 1000 LJUBLJANA
  • TEL: +386 1 439 60 50
  • FAX: + 386 1 439 60 59
  • E-NASLOV: EFFIE@SOZ.SI
® EFFIE JE REGISTRIRANA BLAGOVNA ZNAMKA EFFIE WORLDWIDE, INC. V SLOVENIJI EFFIE PO LICENČNI POGODBI VSAKO DRUGO LETO ORGANIZIRA SLOVENSKA OGLAŠEVALSKA ZBORNICA. VSE PRAVICE PRIDRŽANE.
Agencija 101 - Inovativne marketinške in organizacijske storitve
Fotbalove Dresy maglie calcio online maillot de foot personnalisé billige fodboldtrøjer fussball trikots kaufen
ルイヴィトンiphoneケース