Nagrajenci 2020
Najbolj učinkovita znamka, oglaševalec in agencija ter posebna omemba:
V sklopu Effie Slovenija so na podlagi točk iz prejetih nagrad že petič podelili priznanja najbolj učinkovitemu oglaševalcu, agenciji in znamki:
- Naziv najbolj učinkovitega oglaševalca Effie Slovenija 2020 je prejela družba Atlantic Grupa;
- Najbolj učinkovita agencija Effie Slovenija 2020 je Luna \TBWA;
- Najbolj učinkovita znamka Effie Slovenija 2020 pa je Donat.
Posebno omembo za zasluge pri učinkovitosti in uspešnosti kampanj Effie Slovenija 2020 je prejela produkcijska hiša Pro Plus.
Platinasto nagrado Effie Slovenija 2020 so prejeli:
Atlantic Grupa in agencija Luna \TBWA za kampanjo Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase v kategoriji R) Odziv za obstanek.
Zlati nagradi Effie Slovenija 2020 so prejeli:
Atlantic Grupa in agencija Luna \TBWA za kampanjo Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase v kategoriji B) Izdelki – pijača.
Spar Slovenija in agencija Formitas skupina v sodelovanju s partnerjem Pro Plus za kampanjo Štartaj, Slovenija: prva petletka v kategoriji S) Dolgoročna učinkovitost in uspešnost.
Srebrni nagradi Effie Slovenija 2020 so prejeli:
Atlantic Grupa in agencija Luna \TBWA v sodelovanju s partnerji Media Publikum, Pro Media group za kampanjo Življenje je, kar sami ustvarimo iz njega v kategoriji A) Izdelki – hrana.
Mercator v sodelovanju s partnerji Pro Plus, Herman & partnerji, Innovatif in Pristop media za kampanjo Mali šef Slovenije v kategoriji F) Storitve – trgovine.
Bronaste nagrade Effie Slovenija 2020 so prejeli:
Pivovarna Laško Union in agencija Luna \TBWA za kampanjo Laško zasluženo v kategoriji B) Izdelki – pijača.
Petrol in Agencija 101 v sodelovanju s partnerji Media Publikum, BidBid, Aragon in Tovarna idej za kampanjo Zmagovalni servis v kategoriji I) Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost.
Atlantic Grupa in agencija Luna \TBWA v sodelovanju s partnerji Faronika, Mercator, Pro Media group in Kinomotel za kampanjo #PodpiramoLokalno v kategoriji R) Odziv za obstanek.
Priznanja za finaliste Effie Slovenija 2020 so prejeli:
Atlantic Grupa in agencija Luna \TBWA v sodelovanju s partnerji Faronika, Mercator, Kinomotel, Pro Media group za kampanjo #PodpiramoLokalno v kategoriji A) Izdelki – hrana.
Lidl Slovenija in agencija Pristop v sodelovanju s partnerji Aragon in Felina za kampanjo Kampanja Žar legende v kategoriji F) Storitve – trgovine.
Zavarovalnica Triglav in agencija PM, poslovni mediji v sodelovanju s partnerji SHIFT, Media Publikum in Pristop media za kampanjo Kampanja za promocijo življenjskih zavarovanj Zavarovalnice Triglav v kategoriji G) Storitve – finance in zavarovalništvo.
NLB in agencija Internavti v sodelovanju s partnerji Media Publikum, Europlakat, Pro Plus in Mastercard Branch Office Slovenia za kampanjo #OKVIRPOMOČI v kategoriji G) Storitve – finance in zavarovalništvo.
Zavarovalnica Generali in agencija Pristop v sodelovanju s partnerji Media Publikum in Marketinško svetovanje Ana Putrih za kampanjo Združitev zavarovalnic Generali in Adriatic Slovenice v kategoriji G) Storitve – finance in zavarovalništvo.
A1 in agencija SHIFT v sodelovanju s partnerji Zavod Multipraktik, Taktik, CNJ in Drom Agency za kampanjo Lahkonočnice – logopedske pravljice v kategoriji I) Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost.
Mercator v sodelovanju s partnerji Pro Plus, Herman & partnerji, Innovatif in Pristop media za kampanjo Mali šef Slovenije v kategoriji I) Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost.
Atlantic Grupa in agencija Luna \TBWA v sodelovanju s partnerji Faronika, Mercator, Kinomotel in Pro Media group za akcijo #PodpiramoLokalno v kategoriji I) Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost.
Zavod VOZIM in agencija Luna \TBWA za kampanjo Ženske so boljše voznice kot moški v kategoriji J) Družbeno dobro.
Zavod VOZIM in agencija Luna \TBWA za kampanjo Heroji furajo v pižamah v S) Dolgoročna učinkovitost in uspešnost.
Nagrada za uporabo raziskav:
Na zaključni prireditvi je bila v sodelovanju z razvojnim partnerjem, Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana, podeljena tudi posebna nagrada za uporabo raziskav, ki jo je prejel Spar Slovenija v sodelovanju s Formitas skupino in Pro Plusom za kampanjo Štartaj, Slovenija: prva petletka.
Zmagovalca študentske žirije:
Prvič v zgodovini slovenske tekme za Effie nagrade je bilo organizirano študentsko žiriranje, v katerem so sodelovali izbrani študentje Ekonomske fakultete in Fakultete za družbene vede.
Zmagovalca študentske žirije: kampanja Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase v kategoriji R) Odziv za obstanek oglaševalca Atlantic Grupa in agencije Luna \TBWA ter kampanja Štartaj, Slovenija: prva petletka v kategoriji S) Dolgoročna učinkovitost in uspešnost oglaševalca Spar Slovenija in agencije Formitas skupina v sodelovanju s partnerjem Pro Plus.