Vodstvo

Organizacijo Effie strokovno in poslovno vodi Strokovno-organizacijski odbor (SOO) z dveletnim mandatom. SOO imenuje Upravni odbor SOZ, ki potrjuje tudi Poslovnik in oba Pravilnika Effie ter nadzira porabo finančnih sredstev.

Člani SOO v izvedbi Effie Slovenija 2025:

Špela Žorž, direktorica in solastnica agencije Shift, predsednica Effie Slovenija 2025

Špela Žorž

Špela Žorž je v več kot 20 letih svoje karierne poti dodobra preizkusila dve strani marketinškega trikotnika – agencijsko (Luna\TBWA ter Grey Ljubljana / SHIFT) in naročniško (Renault Slovenija ter Kranjska investicijska družba). Sodelovala je pri upravljanju in ustvarjanju nekaterih največjih slovenskih in tujih blagovnih znamk, kot so Ljubljanske mlekarne, NLB, Pivovarna Laško, Renault, Bayer, GSK, Wrigley, Zavarovalnica Triglav, A1, Gorenje …

Danes je direktorica in solastnica agencije Shift (bivšega Grey Ljubljana), kjer opravlja tudi funkcijo strateške direktorice. V času njenega vodenja od leta 2014 se je agencija Grey Ljubljana popolnoma transformirala, bistveno okrepila svoj kreativni in medijski izraz ter postala ena največjih in najmočnejših celostnih agencij v slovenskem oglaševalskem prostoru. Z umikom mednarodne oglaševalske mreže Grey iz Slovenije je Špela skupaj s Sabino Luskovnik preoblikovala Grey Ljubljana v agencijo SHIFT z lokalnim lastništvom, osredotočenim na ustvarjanje relevantnih, strateško podprtih in integriranih komunikacij, ki nadaljuje uspehe svojega predhodnika in je poleg kopice domačih in mednarodnih nagrad za kreativnost in učinkovitost do sedaj na SOF-u že dvakrat osvojila naslov Agencije leta 2022 in 2023, v letu 2023 pa temu dodala še laskavi naslov Najbolj učinkovite agencije.

Špela je tudi predavateljica, mentorica, članica žirij in aktivna članica strokovnih združenj. Med leti 2015 – 2020 je bila članica in podpredsednica upravnega odbora DMS, od leta 2020 do 2022 pa predsednica upravnega odbora SOZ.

Rinalda Klemenčič, svetovalka za poslovno in podatkovno analitiko v NLB, d. d., strokovna direktorica Effie Slovenija 2025

 

Rinalda KlemenčičRinalda ima 27 let izkušenj na področju celovitega marketinga, zlasti marketinga storitev in digitalnega marketinga. Prvo polovico teh izkušenj je nabirala skozi pozicijo direktorice mednarodnih projektov v oglaševalski agenciji Formitas, drugo polovico pa na strani skrbnika različnih storitvenih znamk, torej na strani oglaševalca. Zadnjih pet let dodaja znanja in izkušnje s področja inoviranja, torej pred-razvoja, tudi v smeri sodobnega pred-razvoja produktov in predrugačenja procesov, ki stranko postavljajo v center svojih izboljšav. Vse to izvaja tudi skozi zdajšnjo vlogo svetovalke in povezovalke poslovnega in podatkovnega dela v NLB d.d., kar po njenem mnenju tudi najučinkoviteje pelje v smeri sodobnega inoviranja, osredotočenega na pričakovane koristi znamke, ki posledično ponuja odličnost uporabniške izkušnje.

Predava doma in v tujini. Je bila zadnjih par let zapored tudi mentorica v mednarodnem programu za mlade inovatorje v zavarovalništvu InTa (Insurance Talents), ki poteka na Dunaju. Najraje pomaga večati kompetence na področjih, kot so: strategija uporabniških izkušenj, vključenost strank in pomen podatkov pri oblikovanju storitev po meri posameznika, Design Thinking, vedenjski marketing, moč menjave korporativne kulture in podatkovno gnano inoviranje. Tehnologijo opredeljuje kot pomemben element inoviranja, ki pa zgolj omogoča ustvarjanje nove vrednosti za stranke, ki jo je potrebno opredeliti in testirati na trgu pri inoviranju v najprej. Med naprednimi tehnologijami zadnje čase največ pozornosti jemlje umetna inteligenca, ki pa po mnenju Rinalde še zdaleč ni edina, s katero se napredna uporabniška izkušnja rokuje.

V sferi inovativnosti izpostavlja članstvo v strokovni žiriji in mentoriranje na mednarodnem Cassini Hachathonu za področje finančne industrije novembra 2022. V letu 2023 je predavala na Slovenski marketinški konferenci prav iz teme sodobnega inoviranja po meri strank in z odličnostjo nastopa navdušila prisotne do te mere, da so jo nagradili z uvrstitvijo med najboljših pet odrskih nastopov SMK 2023. Je tudi med prejemniki zlatega in srebrnega priznanja za najboljšo inovacijo Podravja leta 2021 in 2023 ter bronastega priznanja za najboljšo inovacijo Slovenije leta 2023.

V zadnjih štirih letih je doprinesla k dvigu strokovnosti marketinga v Sloveniji kot članica žirij različnih strokovnih tekmovanj (Diggit, Websi, Outstanding), tudi Effie Slovenija 2020 in Effie Europe 2022. V Effie Slovenija 2023 je prevzela vlogo predsednice žirije, v novem mandatnem obdobju Effie Slovenija pa je prevzela odgovornosti strokovne direktorice Effie Slovenija 2025.

Tajda Koblar, vodja projekta Effie Slovenija, članica Strokovno-organizacijskega odbora Effie Slovenija 2025

Tajda Koblar

Tajda Koblar, diplomantka tržnega komuniciranja, je v času študija nabirala izkušnje z delom na mnogih prostovoljnih projektih v okviru študentskih društev in Univerze v Ljubljani.
Kot študentka je opravljala delo urednice portala za mlade in predstavnice za odnose z javnostmi pri različnih študentskih projektih.

V njenih začetkih na Slovenski oglaševalski zbornici je skrbela za izvedbo tekme Slovenskega oglaševalskega festivala in mednarodnega festivala Zlati boben, upravljala s prijavljenimi deli in nagrajenci ter sodelovala kot tajnica žirij obeh festivalov. Oktobra 2022 je prevzela vodenje projektov Effie Slovenija in MOSS – merjenje obiskanosti spletni strani. Kot članica strokovno-organizacijskega odbora Effie je njena odgovornost koordinacija in nadzorovanje dela odbora in podizvajalcev, administrativna in organizacijska podpora ter operativna izvedba projekta.


LASTNIK BLAGOVNE ZNAMKE EFFIE:

Effie Worldwide, Inc., effie.org

NOSILEC LICENCE IN ORGANIZATOR V SLOVENIJI:

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ), Letališka cesta 35, 1000 Ljubljana, Slovenija

Telefon: +386 1 439 60 50

E-pošta: info@effie.si;
E-naslov: www.effie.si, www.soz.si

Slovenska oglaševalska zbornica (SOZ) je prostovoljna, samostojna, strokovna in nepridobitna zbornica pravnih in fizičnih oseb s področja dejavnosti oglaševanja in komuniciranja (oglaševalci, oglaševalske agencije, mediji, drugi), ki se vanjo vključujejo zaradi uresničevanja svojih interesov na področju opravljanja dejavnosti oglaševanja in komuniciranja in zaradi izvajanja javnih pooblastil, ki jih zbornici poveri država.

Organizirana je kot sodobna tripartitna organizacija. V okviru SOZ se člani združujejo v tri samostojna strokovna združenja: Slovensko združenje medijev (SZM), Slovensko združenje oglaševalskih agencij (SZOA) in Slovensko združenje oglaševalcev (SZO). Pridruženi člani pa se združujejo na ravni posameznih projektov.

SOZ se zavzema za visoke strokovne standarde in uveljavlja etiko v oglaševanju. Kot krovna stanovska organizacija prizadeva za zagotavljanje kohezivnosti med posameznimi združenji, za ustrezen pretok informacij, znanja in izkušenj med njimi ter za strokovno in učinkovito izvedbo projektov, relevantnih za vse člane zbornice. Med ključne naloge in cilje SOZ sodi tudi spodbujanje razvoja komunikacijske stroke ter korektno in učinkovito predstavljanje ter zastopanje članov, njihovih interesov in interesov stroke tako v Sloveniji kot v mednarodnih okvirih. Pod okriljem SOZ potekajo številni, za oglaševalsko in tržno komunikacijsko stroko pomembni projekti. Za več informacij obiščite: www.soz.si.