PRVI EFFIE DAN

Si še znamo (pravilno) postavljati (pravilne) marketinške cilje?

Na novem Effie tekmovanju se bomo osredotočili na ključne cilje, ki bodo doprinosili k izboljšanju kakovosti prijav:

  1. Strokovnjaki v marketii industriji so na zadnjem Effie tekmovanju najnižje ocenili pri postavljanju marketinških strategij, ki podpirajo poslovne cilje. Zato bomo v novi eri Efie tekmovanja posebno pozornost namenili temu vidiku, da zagotovimo visoko kvaliteto prijav najbolj v tem delu.
  2. Poleg tega bomo usmerili naše aktivnosti k oglaševalcem in skrbnikom blagovnih znamk, ki imajo ključno vlogo pri oblikovanju pravilnih marketinških ciljev in strategij za njihovo dosego.
  3. Nazadnje bomo pospešeno spodbujali zlasti marketing storitev in produktov z daljšim ciklom nakupnega odločanja, pri čemer ne bomo dovolili, da branža FMCG ohranila status quo pri prijavah Effie.

Naš ključni cilj, ki povezuje vse navedeno, je torej postaviti višje standarde in doseči boljše rezultate, kar bo koristilo celotni marketinški stroki v Sloveniji. Prav s tem namenom na prvi Effie dan, ki ga prvič organiziramo že v letu preden se novo tekmovanje zares začne, prihajajo mednarodni strokovnjaki, ki po Effie Indexu je zadnja tri leta zapored zasedajo najvišje mesto kot najbolj učinkovita znamka in za leto 2023 tudi najbolj učinkoviti oglaševalec v Evropi.

V torek, 12. novembra 2024, se bomo srečali v Kongresni dvorani Kristalne palače BTC, na prvem Effie dnevu, ki bo zabeležil vstop v novo, že 12. izvedbo Effie® Slovenija.

Na dogodku bomo gostili mednarodnega gosta, predstavnika oglaševalca, ki že vrsto let zaseda najvišja mesta na Effie Indexu, tako na evropski kot tudi svetovni ravni. Po Effie Indexu 2023 je najbolj uspešen oglaševalec v Evropi in v Effie kontekstu trenutno najbolj uspešna svetovna znamka, tj. McDonald’s. V Slovenijo prihaja direktor strategije in marketinga McDonald’s Švedska, ki je v zadnjih letih prejemnik številnih Effie in WARC nagrad za uspešne in učinkovite kampanje, na odru pa se mu bo pridružil še predstavnik njihove dolgoletne agencije Nord DDB.

Na Effie dnevu boste lahko prisluhnili tudi najuspešnejšim slovenskim Effie nagrajencem iz leta 2023, ki bodo z vami delili primere svojih dobrih praks kot tudi tistih, povezanih z Effie prijavami.

Pripravljamo pa še pogovora z dvema slovenskima storkovnjakoma, ki bosta postavila temelje marketinške odličnosti v postavljanju pravilnih marketinških ciljev in temelji diferenciacije znotraj blagovnih znamk.

Več informacij kmalu.

Rezervirajte si datum, se vidimo 12. novembra!