PRVI EFFIE DAN

12. november 2024 | 09.00 – 12.15 | Kongresna dvorana Kristalne palače BTC

Na 1. Effie dnevu 2024 si bomo zastavili vprašanje: Si še znamo (pravilno) postavljati (pravilne) marketinške cilje?

Strokovnjaki v marketinški industriji so na zadnjem Effie tekmovanju najnižje ocenili pri postavljanju marketinških strategij, ki podpirajo poslovne cilje. Zato bomo v novi eri Efie tekmovanja posebno pozornost namenili temu vidiku, da zagotovimo visoko kvaliteto prijav najbolj v tem delu. Na prvem Effie dnevu bomo raziskali, kako uskladiti marketinške strategije s poslovnimi cilji ter s tem ustvariti dolgoročno konkurenčno prednost. Najprej bomo spoznali najboljše prakse slovenskih zlatih Effie znamk 2023 in se osredotočili na preplet vloge blagovne znamke z učinkovito komunikacijsko strategijo. Sledil bo vpogled v »cream della cream« mednarodne uspehe skandinavskih kolegov, ki bodo razkrili, kako z jasno določenimi poslovnimi in marketinškimi cilji, KPI-ji in usklajenimi procesi dosegati izjemne marketinške rezultate. Za konec pa bomo odkrili, kako tržni uvidi, trendi in prepoznavanje DNK-ja podjetja omogočajo pripravo strategije, ki uskladi in poveže celotno podjetje.

UDELEŽBA

CENA: 200 EUR + ddv*

UGODNOST ZA ČLANE SOZ: 1 brezplačna prijava na člana*

Prijava poteka prek spletnega obrazca. Po izpolnjeni prijavi vam bomo iz pisarne SOZ na vneseni e-kontakt izstavili račun.

*Število mest je omejeno, prijave zbiramo do zapolnitve.

Kongresna dvorana Kristalne palače BTC
Ameriška ulica 8, 1000 Ljubljana
2. nadstropje Kristalne palače

PRIJAVA

Dodatne informacije:
info@effie.si
031 541 610
 
 

PROGRAM

 
 08.45 – 09.00   Prihod in jutranja kava
 09.00 – 09.10

 Uvodni pozdrav

 Rinalda Klemenčič, Strokovna direktorica Effie Slovenija 2025

 09.10 – 09.45

 Najboljše prakse slovenskih Zlatih Effie znamk iz leta 2023

 MOBILNA APLIKACIJA DRAJV
   Tjaša Kolenc Filipčič, direktorica službe za marketing in Zavoda Vse bo v redu, Zavarovalnica Triglav
 

 ARGETA: ODA PEKOM  
   Mojca Pesendorfer, vodja marketinga za Argeto, Atlantic Grupa
   Mojca Praznik Matić, direktorica projektov, Luna \TBWA

 09.45 – 10.45

 McDonald’s Švedska: Največji preobrat v zgodovini McDonald’s-a*

 Staffan Ekstam, direktor marketinga in strategije znamke, Food Folk Sverige AB (McDonald’s Švedska)

 Jens Welin, partner, Nord DDB Stockholm/Nordics

 McDonald’s Švedska je v zadnjem času eden izmed najbolj nagrajenih oglaševalcev na svetu. Vendar se je pot do uspeha začela z veliko preobrazbo blagovne  znamke leta 2018, po letih izgubljanja gostov. Staffan Ekstam in Jens Welin sta pri transformaciji igrala pomembno vlogo, in na Effie dnevu bosta z udeleženci delila spoznanja ter ustvarjalne primere, ki dokazujejo, da boljše ravnovesje med prodajno aktivacijo in gradnjo blagovne znamke vodi do močnejših rezultatov.

McDonald's

 

 

 10.45 – 11.00

 Odmor s pogostitvijo 

 Lidl Slovenija, Partner gostoljubja prvega Effie dneva          

 11.00 – 11.40

 Revitalizacija blagovne znamke: vizije onkraj izdelkov, ki oblikujejo prihodnost

 Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in inovacij v Marlesu in strateginja v DreamSail Consulting

 Melanja Korošec bo delila ključne vpoglede v proces revitalizacije blagovne znamke, ki ne preoblikuje zgolj podjetij, temveč vpliva tudi na panoge in življenja ljudi. Rezultati revitalizacije niso le izdelki – so tudi vizije, uresničene v praksi. Raziskala bo transformativni proces revitalizacije blagovne znamke z uporabo Marlesa kot študije primera. Pojasnila bo, kako prenova identitete in strategije blagovne znamke spodbuja inovacije, krepi zvestobo strank, povečuje prodajo in prinaša dolgoročni uspeh. Rezultati presegajo okvir podjetja ter vplivajo na panogo, stranke in življenja posameznikov.                                                                                                     

 11.40 – 12.10

 (Alternativa) za povezovanje poslovne strategije in marketinških kampanj

 Anže Arh, vodja projektov, Arhea

 V resnem podjetju ima vsaka funkcija, vključno z marketingom, definirano strategijo, ki je usklajena s celotno poslovno strategijo podjetja. Ključno je, da so vse strategije podjetja med seboj usklajene, saj to omogoča maksimizacijo uspeha. Na osnovi te usklajenosti podjetja postavijo hierarhijo KPI-jev, ki jih usmerjajo proti doseganju glavnega cilja.

 Anže bo predstavil, kako lahko poslovne strategije interpretiramo tako, da ustvarimo povratno zanko, ki multiplicira poslovni uspeh. Izpostavil bo načine, kjer poslovna strategija poganja marketing, marketing pa povratno vpliva na poslovno strategijo. Predavanje bo govorilo o izkoriščanju avtentičnih konkurenčnih prednostih, ki izhajajo iz neotipljivih lastnosti podjetij.  Le-te služijo kot temelj za oblikovanje marketinških strategij, ciljev,  ter merjenje uspeha marketinških kampanj. Sprehodili se bomo preko osnov strategije, do core competencies strateškega modela, kjer bo Anže pokazal, kako pravilno definiranje KPI-jev močno poveča možnosti za uspeh vaših kampanj.

*Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku brez prevoda.

Organizator si pridržuje pravico do sprememb.


 

McDONALD’S ŠVEDSKA:

NAJVEČJI POSLOVNI PREOBRAT V ZGODOVINI McDONALD’S-A

McDonald’s Švedska je v zadnjem času eden izmed najbolj nagrajenih oglaševalcev na svetu. Vendar se je pot do uspeha začela z veliko preobrazbo blagovne znamke leta 2018, po letih izgubljanja gostov. Staffan Ekstam in Jens Welin sta pri transformaciji igrala pomembno vlogo, in na Effie dnevu bosta z udeleženci delila spoznanja ter ustvarjalne primere, ki dokazujejo, da boljše ravnovesje med prodajno aktivacijo in gradnjo blagovne znamke vodi do močnejših rezultatov.  

Staffan Ekstam

STAFFAN EKSTAM, Direktor marketinga in strategije blagovne znamke, Food Folk Sverige AB (McDonald’s Švedska)

Staffan je odgovoren za celostno strategijo pri McDonald’s Švedska, enem izmed največjih oglaševalcev na Švedskem, največji verigi restavracij na Švedskem, ki obsega 200 restavracij, 12.000 zaposlenih in ustvarja več kot 7 milijard SEK (620 milijonov EUR) prihodkov. Pod njegovim vodstvom je znamka McDonald’s na Švedskem rasla – tako v mnenju potrošnikov kot tudi v tržnem deležu. Tradicionalni obisk restavracije so preoblikovali v digitalno izkušnjo za stranke. Uspešne kampanje za gradnjo blagovne znamke so McDonald’su prinesle naziv Oglaševalec leta ter dve leti zapored priznanje za najbolj nagrajenega oglaševalca na švedskih Effie nagradah (100 Wattaren), prav tako pa tudi številne nagrade na švedskem Kreativnem tekmovanju (Guldägget).    

 

Jens Welin

JENS WELIN, partner, Nord DDB Stockholm/Nordics

Jens Welin je partner pri agenciji Nord DDB v Stockholmu, kjer je od avgusta 2017 vodil poslovno enoto Nord DDB Connect, ki se osredotoča na medijske podatke in tehnologijo. Od junija 2019 dalje pa vodi prakso novih poslov, poleg tega pa je odgovoren tudi za ključne stranke, kot so McDonald’s, Nordea, Telenor in Plantagen. V času njegovega vodenja je McDonald’s na Švedskem doživel najhitrejšo poslovno preobrazbo v zgodovini podjetja. Welinova kariera se je začela leta 1995, ko je soustanovil agencijo Sandberg Media, ki jo je kasneje prodal in postal generalni direktor Starcom Group za nordijske države. V tem času je Starcom Švedska postala najbolj nagrajena agencija v regiji. Njegove obsežne izkušnje in strateške sposobnosti so ga oblikovale v vodilnega strokovnjaka v industriji, kar potrjujejo številne nagrade in priznanja. Jens je aktiven član več organizacij in se zavzema za spodbujanje podjetništva v regiji.  

 


REVITALIZACIJA BLAGOVNE ZNAMKE: VIZIJE ONKRAJ IZDELKOV, KI OBLIKUJEJO PRIHODNOST

Na 1. Effie dnevu bo Melanja Korošec, Marles, delila ključne vpoglede v proces revitalizacije blagovne znamke, ki ne preoblikuje zgolj podjetij, temveč vpliva tudi na panoge in življenja ljudi. Rezultati revitalizacije niso le izdelki – so tudi vizije, uresničene v praksi.

Melanja bo raziskala transformativni proces revitalizacije blagovne znamke z uporabo Marlesa kot študije primera. Pojasnila bo, kako prenova identitete in strategije blagovne znamke spodbuja inovacije, krepi zvestobo strank, povečuje prodajo in prinaša dolgoročni uspeh. Rezultati presegajo okvir podjetja ter vplivajo na panogo, stranke in življenja posameznikov.

MELANJA KOROŠEC, Direktorica strateškega marketinga in inovacij v Marlesu in strateginja v DreamSail Consulting

Melanja Korošec, MarlesMelanja Korošec je priznana strokovnjakinja na področju strateškega marketinga, inovacij in razvoja blagovnih znamk, s poudarkom na dolgoročno uspešnih poslovnih strategijah. Trenutno je direktorica strateškega marketinga in inovacij v podjetju Marles, kjer vodi ključne projekte revitalizacije in razvoja blagovne znamke. Pred tem je več kot desetletje delovala v podjetju Elan, kjer je kot globalna direktorica blagovne znamke igrala ključno vlogo pri oblikovanju identitete blagovne znamke, spodbujanju inovacij pri izdelkih in implementaciji trajnostnih strategij. Vodila je ekipo, odgovorno za celoten portfelj izdelkov, marketing in dizajn znane globalne športne znamke, ki izvira iz Slovenije.Melanja sodeluje z različnimi blagovnimi znamkami ter vodi projekte inovacij in razvoja izdelkov. Njena edinstvena kombinacija izkušenj v športu, poslovne spretnosti, sodelovanja z deležniki in strateške vizije, ji omogoča doseganje izjemnih rezultatov.

Zavezana je pobudam, ki spodbujajo raznolikost, enakost in dostopnost, njena predanost vključujočemu okolju in trajnosti pa postavlja visoke standarde tako v poslovnem svetu kot tudi v celotnih industrijah.

Melanja je prejela več prestižnih nagrad v industriji, med drugim večkratno nagrado Red Dot Design, Red Dot Best of the Best, najvišje priznanje na SOF za projekt Voyager, zlato nagrado za inovacije s strani Gospodarske zbornice ter nagrado Plus X Blagovna znamka leta, če omenimo le nekatere. Ta priznanja poudarjajo njeno vodilno vlogo pri razvoju blagovnih znamk in inovacijah ter njeno sposobnost transformacije podjetij in doseganja izjemnih rezultatov.


(ALTERNATIVA ZA) POVEZOVANJE POSLOVNE STRATEGIJE IN MARKETINŠKIH KAMPANJ

V resnem podjetju ima vsaka funkcija, vključno z marketingom, definirano strategijo, ki je usklajena s celotno poslovno strategijo podjetja. Ključno je, da so vse strategije podjetja med seboj usklajene, saj to omogoča maksimizacijo uspeha. Na osnovi te usklajenosti podjetja postavijo hierarhijo KPI-jev, ki jih usmerjajo proti doseganju glavnega cilja.

Anže bo predstavil, kako lahko poslovne strategije interpretiramo tako, da ustvarimo povratno zanko, ki multiplicira poslovni uspeh. Izpostavil bo načine, kjer poslovna strategija poganja marketing, marketing pa povratno vpliva na poslovno strategijo. Predavanje bo govorilo o izkoriščanju avtentičnih konkurenčnih prednostih, ki izhajajo iz neotipljivih lastnosti podjetij.  Le-te služijo kot temelj za oblikovanje marketinških strategij, ciljev,  ter merjenje uspeha marketinških kampanj. Sprehodili se bomo preko osnov strategije, do core competencies strateškega modela, kjer bo Anže pokazal, kako pravilno definiranje KPI-jev močno poveča možnosti za uspeh vaših kampanj.

ANŽE ARH, vodja projektov, Arhea

Anže Arh, Arhea

Anže Arh je vodja projektov in bodoči prevzemnik v Arhei. V podjetju aktivno sodeluje z domačimi in tujimi naročniki iz različnih branž – od tradicionalnih, kot so trgovina in logistika, do najnovejših, kot sta web 3 in krožno gospodarstvo.

Posebno pozornost posveča metrikam uspešnosti in učinkovitosti, razvoju novih (digitalnih) orodij ter vizualizaciji podatkov, s čimer naročnikom omogoča boljše vpoglede in uspešnejše poslovne odločitve. V podjetje se je vključil takoj po zaključku dodiplomskega študija poslovnega menedžmenta na univerzi Abertay v Veliki Britaniji, kasneje pa magistriral iz strateškega komuniciranja na Univerzi v Ljubljani. Že med študijem se je osredotočal na poslovne strategije, kar je tudi tema njegove magistrske naloge

 


NAJBOLJŠE PRAKSE SLOVENSKIH ZLATIH NAGRAJENCEV EFFIE SLOVENIJA 2023

Slovenske zmagovalce Effie nagrad 2023 bomo povprašali, kako so oblikovali marketinške aktivnosti, da so uskladili marketinško strategijo s poslovno strategijo podjetja.

Razkrili bodo, kako so združili vlogo nosilca vsebin blagovne znamke z vlogo pripravljavca in nosilca komunikacijske strategije. Pojasnili nam bodo tudi, kje sta se ti dve vlogi prepletli in kako so podjetja sama izvajala določene aktivnosti ter kje je bila vpletena glavna komunikacijska agencija.

ARGETA: ODA PEKOM z Mojco Pesendorfer, Atlantic Grupa in Mojco Praznik Matić, Luna \TBWA

Argeta je po rekordnem letu prepoznala upad tržnega deleža, kar je v Effie prijavi tudi izčrpno in nazorno prikazano. V predstavljenih ciljih so prijavitelji pokazali močen fokus, cilji pa prikazujejo tudi temeljito zastavljeno merjenje. Premik nazaj k osnovam je pogumna odločitev za blagovno znamko, saj povezava med Argeto in kruhom ne predstavlja točke diferenciacije na trgu, pa vendar nadgrajuje preteklo in vsem poznano zgodbo.

MOJCA PESENDORFER, vodja marketinga za znamko Argeta, Atlantic Grupa

Mojca Pesendorfer

Mojca Pesendorfer, univ. dipl. komunikologinja, v Atlantic Grupi vodi tim odgovoren za dolgoročni razvoj znamke Argeta in njenih izdelkov ter tržne komunikacije. Njihovo delo se začne pri uporabnikih, trendih ter tržnih in ekonomskih podatkih, ki so osnova za strategijo Argete, najbolj javno viden rezultat pa so komunikacije znamke Argeta, predvsem pa novi izdelki na trgovskih policah.

Pred tem je v Publicis Groupe Slovenia vodila oddelek strateškega načrtovanja, kjer skrbela za strateško inovativnost in efektivnost komunikacijskih rešitev, ki jih je pripravljala agencija.

 

 

MOJCA PRAZNIK MATIĆ, direktorica projektov, Luna \TBWA

Mojca Praznik Matić

Mojca Praznik Matić, univ. dipl. sociologinja kot direktorica projektov na Luni TBWA skrbi za vodenje enega večjih naročnikov iz segmenta FMCG, ki deluje v Sloveniji ter v ostalih evropskih državah.

Nadzira in vodi projekte, koordinira interno in ekstreno ekipo, mentorira mlajše sodelavce ter sodeluje pri snovanju večjih kampanij predvsem na regijskih in evropskih trgih. Pred tem je bila zaposlena kot vodja projektov na Futuri DDB.

 

 

 

 

MOBILNA APLIKACIJA DRAJV s Tjašo Kolenc Filipčič, Zavarovalnica Triglav

Kampanja Mobilna aplikacija DRAJV ima močno zastavljeno strategijo s poudarkom na zavedanju varnosti v prometu in vključevanju mladih ter posledično sprotnega učenja varne vožnje. Skozi celotno prijavo je jasno, da je bila kampanja premišljeno zasnovana, s poudarkom na varnosti v prometu in izobraževanju tako mladih kot starih voznikov. Prikazano je, kako se je osrednje komunikacijsko orodje (aplikacija) prilagajalo v času in izboljševalo v skladu s pričakovanji in potrebami uporabnikov.

TJAŠA KOLENC FILIPČIČ, direktorica službe za marketing v Zavarovalnici Triglav in direktorica Zavoda Vse bo v redu, zavoda za družbeno odgovorne aktivnosti Zavarovalnice Triglav

Tjaša Kolenc Filipčič

 

Tjaša Kolenc Filipčič je direktorica službe za marketing v Zavarovalnici Triglav in direktorica Zavoda Vse bo v redu, zavoda za družbeno odgovorne aktivnosti Zavarovalnice Triglav. Magistra ekonomske znanosti je članica upravnega odbora oglaševalcev pri Oglaševalski zbornici Slovenije, častnega razsodišča Združenja Manager ter članica komisije za trajnostno rast pri AmCham Slovenija.

Že leta je Tjaša vključena v programe mentorstva mlajšim perspektivnim posameznikom, ki šele vstopajo v poslovni svet. Tjašina strast so tudi potovanja, kuhanje in hoja v hribe.