Sopredsednik žirije Effie® Europe 2019 o pripravi na Effie tekmo. Nasvet #2

6. februarja. 2020 / Aktualno

Tokrat smo za nasvet o pripravi na Effie tekmo povprašali Bastiana Schuppa, podpredsednika za marketing in komunikacije pri DS Automobiles, ki je bil sopredsednik žirije Effie Europe 2019. Verjamemo, da bodo njegovi napotki dobro služili vsem, ki boste pripravljali prijave projektov na tekmo za nagrade Effie Slovenija 2020.

Gospod Schupp, vaše izkušnje pri sopredsedovanju žirije Effie Europe 2019 so gotovo še precej sveže. Ali lahko podelite vaše videnje prijavljenih del našim marketinškim in oglaševalskim strokovnjakom? Kaj so po vašem mnenju ključne usmeritve, ki jim je smiselno slediti pri pisanju prijav za Effie nagrade? 

»Pri Effieju ni velikih skrivnosti. Vse je povezano z učinkovitostjo. To pomeni, da je velik del fokusa pri prijavah v pravilni predstavitvi rezultatov. Morajo biti pravi, in morajo biti merljivi. Ob tem pa je resnično pomembno in ključno, da je prijava spisana tako, da je enostavno razumljiva (še posebej je pomembno izpostaviti umestitev projekta v značilnosti panoge oz. dejavnosti) in kreativna. Ne glede na to, kako dobri so rezultati, na koncu žirijo lahko omrežimo z dobrimi idejami. Moj nasvet vsem prijaviteljem je, da naj prijave pišejo kot odlični tekstopisci

Bastian Schupp je ob razglasitvi nagrad Effie Europe 2019 povedal naslednje: »Medtem ko se vsi trudimo narediti najbolj kreativne kampanje kar se da, je v resnici edina stvar, ki šteje, njihova učinkovitost. Počaščen sem, da sem vodil žirijo te prestižne nagrade«.

Vas zanima, katere prijave je naš sogovornik ocenjeval in katere so bile najboljše? Preverite prejemnike nagrad  Effie Europe 2019, med njimi tudi dva iz Slovenije. V FMCG kategoriji, v kateri je bila najštevilčnejša konkurenca prijavljenih akcij, ki so potekale na vsaj dveh evropskih trgih, je bronasto nagrado prejela akcija Laško Izziv, ki so jo za oglaševalca Pivovarna Laško Union zasnovali na agenciji Luna \TBWA. V posebni kategoriji Najboljše izmed najboljših (Best of the Best), v kateri so imeli privilegij tekmovati izključno nacionalni zlati nagrajenci iz vse Evrope, pa so bronasto nagrado Best of the Best – Positive Change prejele Lahkonočnice, ki so jo za oglaševalca A1 Slovenija zasnovali na agenciji Grey Ljubljana.