Znanih 38 finalistov EACA Euro Effie 2018
Prvostopenjska žirirja je izbrala 38 akcij, ki se bodo potegovale za nagrade EACA Euro Effie Awards 2018. Euro Effies je letno tekmovanje, ki nagrajuje najbolj učinkovite mednarodne tržno-komunikacijske akcije v Evropi in je postal simbol dokazane učinkovitosti v tržnem komuniciranju ter poklon partnerstvu med naročnikom in agencijo. Finalisti prihajajo iz Belgije, Hrvaške, Češke, Danske, Finske, Francije, Nemčije, Poljske, Slovaške, Španije in Združenega kraljestva. Vse finaliste si lahko ogledate tukaj.
Predsednik žirije Euro Effie 2018, Adrian Farina, višji podpredsednik marketinga na Visi, bo na drugostopenjskem žiriranju skupaj z marketinškimi strokovnjaki iz 15 držav, med katerimi je tudi slovenska predstavnica, Petra Čadež, direktorica marketinga, SPP delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa, na podlagi učinkovitosti glede na strategijo, analizo ciljanega trga, izbor in uporabo tržnih komunikacij, kreativnega gradiva ter rezultatov, odločal o letošnjih zmagovalcih Euro Effie.
Nagrajenci letošnjega tekmovanja bodo znani na slavnostni podelitvi nagrad, ki bo potekala 16. oktobra 2018 v La Madeleinu v Bruslju. Vsi zmagovalci pa bodo objavljeni na spletni strani Euro Effies 17. oktobra 2018.
Tekmovanje za nagrado Euro Effies organizira Evropsko združenje komunikacijskih agencij (EACA) ob podpori družb: Google, The European Publishers’ Council, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief in Viva Xpress Logistics.