Znani so finalisti globalnega multiregijskega Effie tekmovanja
Tekmovanje Global Multi-Region Effie Awards je bilo ustanovljeno leta 2004 in nagrajuje najučinkovitejše marketinške kampanje, ki potekajo v več regijah po celem svetu. Prijavljene kampanje morajo dokazati učinkovitost v globalnem marketingu v najmanj štirih državah in vsaj dveh ali več svetovnih regijah.
Vsa dela, prijavljena v to kategorijo, so bila ovrednotena s strani globalnega panela izkušenih vodij na področju marketinga.
Med finaliste so se uvrstila dela iz 6 panožnih kategorij in 3 posebnih. Finalisti so naslednje kampanje:
- Accenture (B2B) – Accenture & Droga5;
- Air France 90th Anniversary – Air France & TBWA\Paris;
- We’re Going to Need More Santas: Coca-Cola Rediscovers the Spirit of Christmas – The Coca-Cola Company/Coca-Cola & VML;
- Fuze Tea Made of Fusion – The Coca-Cola Company/Fuze Tea & McCann Worldgroup Romania;
- Johnnie Walker: Putting the Walk Back in Keep Walking – Diageo/Johnnie Walker & Anomaly London;
- Transforming H&M’s business by placing search at the heart of the customer experience – H&M & Digitas;
- Working with Cancer Pledge – Memorial Sloan Kettering Cancer Center & Publicis Groupe/La Fondation Publicis;
- ADLaM: An Alphabet to Preserve a Culture – Microsoft & McCann NY;
- A Transformational Stay: Leaving The Ritz-Carlton Better Than You Arrived – The Ritz-Carlton & Team One.
Med finalisti največje znamke kot so Coca-Cola, Johnnie Walker, H&M in Microsoft
Coca-Cola ponovno navdušuje z božičnimi oglasi, med finalisti v kategoriji Pijača je tokrat oglas Svet potrebuje več Božičkov (The world needs more Santas), v katerem so nadaljevali tradicijo povezave znamke z Božičem in Božičkom. Kampanja je doprinesla k letni rasti prodaje za 1,6 milijarde dolarjev, povečanju tržnega deleža za 0,6 % ter pridobitvi 7,9 milijona novih tedenskih potrošnikov Coca-Cole po vsem svetu.
Iniciativa znamke Johnnie Walker Keep Walking, včasih ikonična platforma, osredotočena na koncept napredka, je izgubila svoj pomen, kar je začelo negativno vplivati na prodajo. Snovalci kampanje iz Anomaly London so prihodnost znamke zaznali predvsem v globljem razumevanju, kaj v današnji družbi pomeni napredek. Nova kampanja “Keep Walking” je znamko približala novim generacijam ljubiteljev viskija, v enem letu pa so preobrnili osemletni trend upadanja in dosegli globalno dobičkonosnost.
H&M, uveljavljena blagovna znamka med maloprodajnimi trgovinami, je zaznala zaostajanje za konkurenti v hitro rastočem okolju e-trgovine. V sodelovanju z Digitas so izkoristili podatke in vpoglede za temeljito preobrazbo H&M digitalne kulture, procesov, operacij in pristopa k digitalnim kanalom. Program je v štirih letih prinesel dodatnih 552 milijonov funtov prihodkov in znatno povečal tržni delež H&M.
Microsoft je v kategoriji Družbeno dobro v sodelovanju z McCann New York oblikoval kampanjo, ki odpira problematiko izginjanja svetovnih jezikov – po napovedi bi lahko kar 90 % svetovnih jezikov izginilo v tem stoletju. Med njimi tudi pulaar, jezik zahodnoafriškega ljudstva Fulani s 60 milijoni pripadnikov po vsem svetu. Jezik nima svoje abecede, pred desetletji sta jo začela razvijati dva brata, z Microsoftovo pomočjo pa so abecedo posodobili, optimizirali in digitalizirali. S tem so kulturo ohranili za prihodnje generacije in jo popeljali v digitalno dobo.
Podrobnosti o najvišje uvrščenih delih si lahko ogledate v bazi Effie del.