Znani so člani žirije Effie® Slovenija 2020
V sklopu prvega Effie strokovnega dneva so bili prvič predstavljeni člani žirije Effie Slovenija 2020, ki jih je na predlog Strokovno-organizacijskega odbora Effie imenoval Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ).
V deseti izvedbi Effie Slovenija bo o finalistih in nagrajencih odločala dvostopenjska žirija, ki jo bo vodil David Kušanić, generalni manager prodajne učinkovitosti znamke Renault za Evropo in države Magreba, Groupe Renault. V prvostopenjski žiriji se bo predsedniku pridružilo devetnajst, v drugostopenjski pa štirinajst članov žirije.
Za slovensko marketinško stroko je po virih Mediane (2019) Effie najbolj zaželena, ugledna in referenčna nagrada s področja tržnega komuniciranja, zato je tudi sodelovanje v Effie žiriji posebnega pomena.
PRVOSTOPENJSKA ŽIRIJA
V deseti izvedbi Effie Slovenija bo ocenjevanje tržno-komunikacijskih akcij najprej opravila prvostopenjska žirija v sestavi:
- David Kušanić, predsednik žirije Effie Slovenija 2020, generalni manager prodajne učinkovitosti znamke Renault za Evropo in države Magreba, Groupe Renault,
- Meta Arh, soustanoviteljica in partnerica Arhee in direktorica Temidie,
- Erik Bizjak, direktor in svetovalec, Markacija,
- Robert Bohinec, kreativni direktor, Futura DDB,
- Mitja Grebenjak, vodja digitalne izkušnje, HOORAY STUDIOS,
- Alenka Jančar, vodja upravljanja blagovne znamke, Zavarovalnica Triglav,
- Rinalda Klemenčič, direktorica Službe za inovacije in strateški marketing, Zavarovalnica Sava,
- Špela Kozamernik, direktorica, Renderspace,
- Urban Kramberger, manager blagovne skupine Laško, Pivovarna Laško Union,
- Andreja Lenart, direktorica Centralnega marketinga, Telekom Slovenije,
- Maka Lippai Senekovič, medijska direktorica, Publicis Groupe Slovenia,
- Simona Mladenović, vodja oglaševanja, NLB,
- Andreja Možina, direktorica za upravljanje odnosov s kupci v izvršnem področju marketing, Mercator,
- Aleš Petejan, vodja marketinga, Mastercard Slovenija,
- Dolores Podbevšek, direktorica marketinga in trženja digitalnih ter tiskanih edicij, Delo,
- Lidija Rakuša, direktorica marketinga, Merkur trgovina,
- Urška Saletinger, vodja korporativnih komunikacij, Abelium, R&D,
- Petra Šušteršič, direktorica prodaje, Planet TV,
- Jure Tepina, glavni in odgovorni urednik 24ur.com, Pro Plus,
- Nataša Verk, mag., asistentka, Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani.

DRUGOSTOPENJSKA ŽIRIJA
Izmed akcij, ki se bodo uvrstile med finaliste, bo nagrajence izbrala drugostopenjska žirija v sestavi:
- David Kušanić, predsednik žirije Effie Slovenija 2020, generalni manager prodajne učinkovitosti znamke Renault za Evropo in države Magreba, Groupe Renault,
- Luka Bajs, kreativni direktor, SHIFT,
- Dali Bungič, direktorica, skupina Luna \TBWA,
- Peter Curk, direktor Trženja in upravljanja uporabniške izkušnje, Petrol,
- Mojca Dobrovoljc, vodja farmacevtskega programa, Beiersdorf,
- Uroš Goričan, kreativni direktor, Herman&partnerji,
- Janez Jereb, direktor projektov, Mediana,
- Lovro Peterlin, managing direktor, A1 Slovenija,
- Mojca Randl, predsednica skupščine Formitas skupine,
- Zoran Savin, svetovalec @digitall.si & direktor @IAB Slovenija,
- Matevž Šmalc, direktor podpore strankam, Generali zavarovalnica,
- Janja Štular, vodja marketinga, Spar Slovenija,
- Darja Teržan, izvršna direktorica poslovnega področja Donat Mg, Atlantic Grupa,
- Tomaž Žontar, vodja razvoja storitev in inovacij, Europlakat,
- Alina Žugelj Pikalo, medijska direktorica, Pristop Media.
