Znani so člani žirije Effie® Slovenija 2020

31. marca. 2021 / Aktualno

V sklopu prvega Effie strokovnega dneva so bili prvič predstavljeni člani žirije Effie Slovenija 2020, ki jih je na predlog Strokovno-organizacijskega odbora Effie imenoval Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ).

V deseti izvedbi Effie Slovenija bo o finalistih in nagrajencih odločala dvostopenjska žirija, ki jo bo vodil David Kušanić, generalni manager prodajne učinkovitosti znamke Renault za Evropo in države Magreba, Groupe Renault. V prvostopenjski žiriji se bo predsedniku pridružilo devetnajst, v drugostopenjski pa štirinajst članov žirije.

Za slovensko marketinško stroko je po virih Mediane (2019) Effie najbolj zaželena, ugledna in referenčna nagrada s področja tržnega komuniciranja, zato je tudi sodelovanje v Effie žiriji posebnega pomena.

PRVOSTOPENJSKA ŽIRIJA

V deseti izvedbi Effie Slovenija bo ocenjevanje tržno-komunikacijskih akcij najprej opravila prvostopenjska žirija v sestavi:

  • David Kušanić, predsednik žirije Effie Slovenija 2020, generalni manager prodajne učinkovitosti znamke Renault za Evropo in države Magreba, Groupe Renault,
  • Meta Arh, soustanoviteljica in partnerica Arhee in direktorica Temidie,
  • Erik Bizjak, direktor in svetovalec, Markacija,
  • Robert Bohinec, kreativni direktor, Futura DDB,
  • Mitja Grebenjak, vodja digitalne izkušnje, HOORAY STUDIOS,
  • Alenka Jančar, vodja upravljanja blagovne znamke, Zavarovalnica Triglav,
  • Rinalda Klemenčič, direktorica Službe za inovacije in strateški marketing, Zavarovalnica Sava,
  • Špela Kozamernik, direktorica, Renderspace,
  • Urban Kramberger, manager blagovne skupine Laško, Pivovarna Laško Union,
  • Andreja Lenart, direktorica Centralnega marketinga, Telekom Slovenije,
  • Maka Lippai Senekovič, medijska direktorica, Publicis Groupe Slovenia,
  • Simona Mladenović, vodja oglaševanja, NLB,
  • Andreja Možina, direktorica za upravljanje odnosov s kupci v izvršnem področju marketing, Mercator,
  • Aleš Petejan, vodja marketinga, Mastercard Slovenija,
  • Dolores Podbevšek, direktorica marketinga in trženja digitalnih ter tiskanih edicij, Delo,
  • Lidija Rakuša, direktorica marketinga, Merkur trgovina,
  • Urška Saletinger, vodja korporativnih komunikacij, Abelium, R&D,
  • Petra Šušteršič, direktorica prodaje, Planet TV,
  • Jure Tepina, glavni in odgovorni urednik 24ur.com, Pro Plus,
  • Nataša Verk, mag., asistentka, Fakulteta za družbene vede, Univerza v Ljubljani.

 

DRUGOSTOPENJSKA ŽIRIJA

Izmed akcij, ki se bodo uvrstile med finaliste, bo nagrajence izbrala drugostopenjska žirija v sestavi:

  • David Kušanić, predsednik žirije Effie Slovenija 2020, generalni manager prodajne učinkovitosti znamke Renault za Evropo in države Magreba, Groupe Renault,
  • Luka Bajs, kreativni direktor, SHIFT,
  • Dali Bungič, direktorica, skupina Luna \TBWA,
  • Peter Curk, direktor Trženja in upravljanja uporabniške izkušnje, Petrol,
  • Mojca Dobrovoljc, vodja farmacevtskega programa, Beiersdorf,
  • Uroš Goričan, kreativni direktor, Herman&partnerji,
  • Janez Jereb, direktor projektov, Mediana,
  • Lovro Peterlin, managing direktor, A1 Slovenija,
  • Mojca Randl, predsednica skupščine Formitas skupine,
  • Zoran Savin, svetovalec @digitall.si & direktor @IAB Slovenija,
  • Matevž Šmalc, direktor podpore strankam, Generali zavarovalnica,
  • Janja Štular, vodja marketinga, Spar Slovenija,
  • Darja Teržan, izvršna direktorica poslovnega področja Donat Mg, Atlantic Grupa,
  • Tomaž Žontar, vodja razvoja storitev in inovacij, Europlakat,
  • Alina Žugelj Pikalo, medijska direktorica, Pristop Media.