Žiriji Effie® Slovenija 2018 bo predsedovala mag. Tina Kumelj
V deveti izvedbi Effie Slovenija bo o finalistih in nagrajencih odločala dvostopenjska žirija Effie Slovenija 2018, ki jo bo vodila mag. Tina Kumelj, direktorica marketinga Ljubljanskih mlekarn. V prvostopenjski žiriji se bo predsednici pridružilo devet, v drugostopenjski pa dvanajst članov žirije, ki jih je na predlog Strokovno-organizacijskega odbora Effie imenoval Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ). Prijavitelji lahko akcije od današnje objave Razpisa za prijavo akcij Effie Slovenija 2018, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, prijavijo v osmih izdelčnih in storitvenih kategorijah ter v šestih posebnih kategorijah, zadnji rok za prijavo akcij pa je 5. november 2018.
Ocenjevanje tržno-komunikacijskih akcij bo 6. decembra 2018 najprej opravila prvostopenjska žirija v sestavi:
- Tina Kumelj, predsednica žirije Effie Slovenija 2018, direktorica marketinga, Ljubljanske mlekarne,
- Mojca Goršič, vodja oddelka za upravljanje blagovnih znamk in komuniciranje, A1 Slovenija,
- Manja Gradišek, vodja tržnega komuniciranja in odnosov z javnostmi, NLB ,
- Tine Lugarič, kreativni direktor, Luna\TBWA,
- Gregor Memedović, direktor, Next Media,
- Nataša Mithans, direktorica, Vareo,
- Jasna Potrata, vodja oddelka za komunikacije, Innovatif,
- Karmen Rodman, direktorica strateškega marketinga, Pivka perutninarstvo,
- Irena Setinšek, izvršna direktorica, Mediana,
- dr. Urška Tuškej Lovšin, docentka na Katedri za tržno komuniciranje in odnose z javnostmi, FDV.
Izmed akcij, ki se bodo uvrstile med finaliste, bo 2. februarja 2019 izbrala nagrajence drugostopenjska žirija v sestavi:
- Tina Kumelj, predsednica žirije Effie Slovenija 2018, direktorica marketinga, Ljubljanske mlekarne,
- Petra Čadež, direktorica marketinga, SPP namazi, Atlantic Grupa / Droga Kolinska,
- Romana Dernovšek, predsednica uprave, Loterija Slovenije,
- Mateja Gramc Debeljak, direktorica, PHD Slovenija,
- Matjaž Klipšteter, direktor, Taktik,
- Gregor Kosi, generalni direktor, Lidl Slovenija,
- Aleš Muhič, direktor trženja, PRO PLUS,
- Petra Muth Zupanc, direktorica Tržnega komuniciranja, Pristop,
- Boštjan Napotnik, kreativni direktor, Futura DDB,
- Samo Ošina, direktor Strateške poslovne enote Množični trg, Telekom Slovenije,
- Viktorija Radojević , izvršna direktorica marketinga in razvoja, Mercator,
- Jernej Špende, strateški direktor, Grey Ljubljana,
- Eva Šterk, Head of Strategic Planning, Publicis One Slovenia.
Prijavitelji akcij, uvrščenih v drugi krog ocenjevanja, bodo akcije pred slovesno zaključno prireditvijo predstavili udeležencem Effie dneva učinkovitosti, zmagovalci pa bodo razglašeni isti dan zvečer na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad, ki bo potekala 14. marca 2019 v Ljubljani.