Žirija Effie® Slovenija 2018 pričela z zahtevnim delom

13. novembra. 2018 / Aktualno

Letos se v štirinajstih kategorijah za nagrado Effie Slovenija 2018 poteguje kar 20 različnih oglaševalcev in 33 različnih agencij, od tega po 4 oglaševalci in 4 agencije prvič. Prijavljene akcije bo ocenjevala dvostopenjska žirija pod vodstvom mag. Tine Kumelj, direktorice marketinga Ljubljanskih mlekarn, nagrajenci pa bodo znani na deveti slovesni zaključni prireditvi Effie Slovenija, ki bo 14. marca 2019 v Festivalni dvorani v Ljubljani.

Najmočnejša konkurenca tokrat v izdelčnih in storitvenih kategorijah

Na deveti izvedbi za nagrado Effie Slovenija se največ akcij poteguje v kategorijah Izdelki – pijača, Izdelki – hrana in  Storitve – trgovine, sledijo pa kategorije Dolgoročna učinkovitost, Storitve – telekomunikacije in IT, Inovacije, tehnologija in medijske ideje, Nizkoproračunske akcije, Družbeno dobro, Storitve – finance in zavarovalništvo, Storitve – drugo, Medorganizacijski trgi (B2B), Korporativni ugled in aktivacija sponzorstev ter Potrošni izdelki – avtomobilizem in tehnika, kjer so zabeležene do 3 prijave v vsaki. Če smo v prejšnjih treh izvedbah beležili prevlado prijav v storitvene kategorije, pa se tokrat veselimo popolnoma izenačenega števila prijav v storitvenih in izdelčnih kategorijah, pri čemer ravno slednje kategorije beležijo največjo rast števila prijav, zlasti kategoriji pijače in hrane.

Največ akcij je prijavljenih za blagovne znamke oglaševalcev Droga Kolinska / Atlantic Grupa, Mercator, Pivovarna Laško Union in Telekom Slovenije. V tekmo pa so se podali tudi oglaševalci A1 Slovenija, Addiko Bank, Delamaris, Fructal, Lidl Slovenija, Loterija Slovenije, Mlekarna Celeia, Next Marketing, Nova KBM, Perutnina Ptuj, Radenska, Renault Nissan Slovenija, Spar Slovenija, UNICEF Slovenija, Zavarovalnica Sava in Zavarovalnica Triglav. Za nagrado Effie se tako prvič potegujejo kar 4 novi oglaševalci: Delamaris, Next Marketing, Spar Slovenija in UNICEF Slovenija.

Prvostopenjska žirija že pričela z ocenjevanjem, zaključek izvedbe 14. marca 2019 v Ljubljani

Obe žiriji sta že sestali na konstitutivnem sestanku, kjer so se seznanili s smernicami licencodajalca Effie Worldwide, dogovorili o kriterijih ocenjevanja in poteku dela ter se samoizločili pri akcijah, ki jih ne bodo prejeli v branje in ocenjevanje. Nato je prvostopenjska žirija že prejela gradivo in pričela z ocenjevanjem. V Sloveniji poteka žiriranje Effie na dveh stopnjah: 6. decembra 2018 bo prvostopenjska žirija izmed vseh prijavljenih akcij izbrala finaliste, ki bodo javno objavljeni najkasneje 10. decembra 2018, 1. februarja 2019 pa bo drugostopenjska žirija izmed finalistov izbrala nagrajence.

Finalisti se bodo predstavili na dogodku Effie dan učinkovitosti, ki bo potekal 14. marca 2019 v Hotelu Slon v Ljubljani. V celodnevnem izobraževalnem dogodku bomo ponudili dve mednarodni predavanji in eno slovensko ter predstavili najboljše prakse na področju učinkovitega komuniciranja v Sloveniji v zadnjih dveh letih. Ustvarjalci iz vrst oglaševalcev in agencij nam bodo predstavili tržno-komunikacijske akcije, ki jih bo žirija Effie Slovenija 2018 pod vodstvom predsednice mag. Tine Kumelj prepoznala kot  najučinkovitejše.

Prejemniki nagrad bodo uradno razglašeni istega dne, torej 14. marca 2019 na svečani zaključni prireditvi Effie Slovenija 2018, ki bo potekala v Festivalni dvorani v Ljubljani. Ob podelitvi zlatih, srebrnih, bronastih in morda celo prvega platinastega Effie-ja se bo zaključila deveta izvedba nagrade Effie Slovenija.