mag. Urban Kramberger

5. marca. 2020

mag. Urban Kramberger, manager blagovne skupine Laško, Pivovarna Laško Union

Urban Kramberger, rojen leta 1976 v Celju, magister ekonomskih znanosti. Svojo karierno pot je leta 2001 pričel graditi v Pivovarni Laško, od 2012 do danes na poziciji Manager blagovne skupine Laško. Tako velikost znamke kot turbolentni časi mu omogočajo osebni razvoj, v katerem spozna tranzicijo skozi proizvodno, prodajno kot marketiško usmerjenost podjetja. Videnje znamke Laško kot legendarnega piva v Sloveniji, z ambicijami biti številka 1 na Balkanu, sta njegova gonilna motivatorja, življenje znamke pa pogoj za uspešno vodenje. Laško mu ne predstavlja le posel in pivo, s svojimi projekti in zavedanjem priviligirane možnosti vpliva želi biti gonilna sila pozitivnih vrednot, ki sooblikujejo družbo, kar mu nalaga dodaten motiv in odgovornost »kreiranja boljše družbe, boljše Slovenije«. Kritik instant marketinga in prvi zagovornik kompleksih zgodb, usmerja tako izdelčne kot družbeno odgovorne projekte pod okriljem znamke Laško. V tem vidi tudi svoj lifestyle, poslanstvo. Sam se težko opredeljuje do uspešnosti posameznih projektov, ker je vsak projekt v svojem času zase uspešna zgodba, izpostavi le prejetje Euro Effie priznanja za Laško kampanjo Izziv v Bruslju v letu 2019.