Lidija Rakuša

5. marca. 2020

Lidija Rakuša, direktorica marketinga, Merkur trgovina

Izkušnje: medijska planerka, direktorica projektov, NewBiz direktorica, Business development direktorica, vodja oddelka oglaševanja, vodja marketinga in prodaje, direktorica marketinga

Lani sem prevzela vlogo direktorice marketinga v podjetju z več kot 120 letno tradicijo, Merkur trgovina d.o.o. Kot medijska, marketinška in komunikacijska specialistka pokrivam oddelke strateški marketing z digitalom, operativni marketing, merchandising, lojalnostni program in razvoj ter področje odnosov z javnostmi.

Leta 2001 sem se po končanem študiju na Ekonomski fakulteti zaposlila v Futuri DDB kot medijska načrtovalka. Nadaljevala sem na Mayer Group & Company in na agenciji OMD, kjer sem skrbela za pridobivanje novih naročnikov, za učinkovito komunikacijsko pojavljanje obstoječih naročnikov in vodenje tima medijskih načrtovalcev. Skupaj z mojimi timi sem bila prejemnica nekaj pomembnih marketinških nagrad: dva bronasta Effieja 2002 za Krko d.d., bronasti Effie 2014 za Zavarovalnico Tilia, SEMPL 2014 za Renault Slovenija in Hrvaška v kategoriji strateška uporaba medijev in v kategoriji socialna omrežja. Ta kampanja je prejela še dve nagradi na festivalu Diggit in tri na festivalu WebSi.

Od leta 2015 sem delala v marketingu podjetja Lidl Slovenija. Sprva kot vodja medijskega zakupa, od 2017 pa kot vodja oddelka oglaševanja. V letu 2016 smo dobili nagrado za marketinško odličnost med velikimi podjetji, nagrado SPORTO za najboljše športno sponzorstvo, ki smo ga pripravili za slovensko paraolimpijsko ekipo in tako postali tudi finalisti na European Sponsorship Awards ESA februarja 2017. Zasnovala sem projekt Tomaž in Ema skupaj s timom in agencijo, s katerim smo skozi oglase za učenje kuhanja zbliževali družine in zanj prejeli veliko PR nagrado na KIDS festivalu oktobra 2017 v Rovinju. Vodila sem projekt Lidl 10 let, ki je bil večkrat nagrajen, tudi z nagrado Effie.

V življenju stremim k nenehnemu učenju in izboljševanju, končala sem Business Coaching program, program medijskega nastopanja in program intuitivnega vodenja. Pridobila sem certifikat LSPR (London School of PR) in DIMAQ Digital Marketing Specialist certifikat. Kot gostja sem predavala na fakulteti Doba in Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Leta 2017 sem bila predsednica žirije Diggit festivala. Izkusila sem se tudi na področju turizma, ko sem v gorsko turističnem centru Golte vodila področje marketinga in prodaje.

Verjamem, da je dobro poznavanje in strateška raba raziskav temelj za dobro pripravljene komunikacijske in poslovne projekte, zato vedno skrbim za integracijo raziskav v vse dele poslovanja podjetja.