Dolores Podbevšek

5. marca. 2020

Dolores Podbevšek, direktorica marketinga in trženja digitalnih ter tiskanih edicij, Delo

Diplomirana ekonomistka, a v srcu »marketingašica« z veliko naklonjenostjo do medijev, kjer deluje že skoraj polovico karierne poti. Leta 2013 se je pridružila Delu in prevzela vodenje marketinga in odnosov z javnostmi, od oktobra 2018 vodi tudi trženje digitalnih in tiskanih produktov.

Poslovno pot je začela v povsem »drugačnih vodah« kot vodja prodaje v manjšem zasebnem podjetju, ki se je ukvarjalo z uvozom in servisom pisarniške opreme. Poslovna pot jo je nato vodila v oglaševalsko agencijo Mayer McCann, kjer je več kot sedem let nabirala izkušnje z vodenjem blagovnih znamk, z organizacijo dogodkov, s tržnim komuniciranjem in z odnosi z javnostmi.

V medijski svet jo je zaneslo leta 2008, in sicer v Žurnal media, kjer je bila sprva zaposlena kot pomočnica direktorja za marketing, nato pa je vodila prodajo in »zaledne« operacije, od leta 2011 pa oddelek marketinga.

Bila je predsednica 25. festivala SOF leta 2016, članica žirije SKOJ 2019, članica poslovne žirije WEBSI 2017 in članica drugostopenjske žirije Effie 2014.

Foto: Matej Družnik, Delo