David Kušanić

5. marca. 2020

David Kušanić, direktor prodaje in marketinga Nissan Adriatic

David Kušanić je priznan strokovnjak iz področja tržnih komunikacij in strategij blagovnih znamk, ter ga poznamo kot enega najmlajših in najbolj obetavnih vodij v jadranski regiji.

Svojo pot je začel pri Renault Nissan Hrvaška in po nekaj letih nadaljeval pri Renault Nissan Slovenija, prvič kot koordinator marketinga, potem kot vodja blagovne znamke za segment malih in premium vozil in na koncu kot vodja tržnih komunikacij za jadransko regijo.

Pod njegovim vodstvom je večina projektov pri Renaultu prejela priznanja strokovnjakov, številne nagrade in dobre rezultate. Večina njegovih posebnih projektov je bila prepoznana kot mednarodno merilo s strani sedeža Renaulta v Parizu. Bil je tudi predavatelj na dogodkih oglaševalske stroke ter član žirij Websi, Outstanding in Effie Slovenija.

Zaradi tega je bil povabljen na sedež Renaulta v Pariz in se je kot Brand Engagement Manager tri leta ukvarjal z razvojem in implementacijo blagovnih znamk znotraj Groupe Renault na globalni ravni. Nato se je pridružil  Renault F1 Teamu kot Vodja strateškega planiranja, kjer je ustvarjal in snoval strategije na globalni ravni in jih združevaj s poslovnim vidikom ter njegovimi partnerji in njihovimi strategijami in cilji. S 1. marcem 2021 je v Groupe Renault prevzel pozicijo generalnega managerja prodajne učinkovitosti znamke Renault za Evropo in države Magreba.

David nadaljuje svojo profesionalno pot z enako strastjo kot na začetku in vedno išče nove zgodbe in inovativne pristope. Predsedovanje žiriji Effie vidi kot velik izziv in priložnost za nova znanja in obljublja, da bo največjo težo dal točno tistemu, kar ločuje Effie od ostalih nagrad – ciljem in rezultatom.

foto: Leon Vidic, Delo