Andreja Lenart

5. marca. 2020

Andreja Lenart, direktorica Centralnega marketinga, Telekom Slovenije

Andreja Lenart ima v telekomunikacijah več kot dvajset let delovnih izkušenj. Kot direktorica Centralnega marketinga je v Telekomu Slovenije odgovorna za upravljanje korporacijske znamke, zagotavljanje odličnosti uporabniške izkušnje, tržni vpogled, načrtovanje in izvajanje celovitih tržno-komunikacijskih aktivnosti vključno z digitalnim marketingom, upravljanjem dogodkov in direktnim komuniciranjem ter za družbeno odgovorne in sponzorske aktivnosti. Po izobrazbi je magistra poslovodenja in ekonomije, ker pa se sodobne komunikacije nenehno razvijajo, svoja znanja in veščine skupaj s sodelavci nenehno izpopolnjuje in nadgrajuje na področjih digitalnosti, transformacije, inoviranja in razvoja novih poslovnih modelov. Pri svojem delu verjame v strateški pristop in preudarnost, pri tem pa jo vodi ciljna usmerjenost ter spodbujanje timskega duha in pripadnosti.

Telekomu Slovenije se je pridružila leta 1998 kot asistentka marketinških projektov, nato pa je delovala na različnih področjih marketinga. Po tem, ko je med letoma 2003 in 2005 vodila sektor za marketing, je nato v različnih obdobjih vodila tudi službo za tržno komuniciranje in službo za strateški marketing, v letu 2017 pa je prevzela vodenje Centralnega marketinga.