Alenka Jančar

5. marca. 2020

ALENKA JANČAR, vodja upravljanja blagovne znamke, Zavarovalnica Triglav

Alenka Jančar je del oglaševalske stroke že vrsto let. S svojim delom je možno vpeta v tržno komunikacijske aktivnosti, odlično pozna slovensko oglaševalsko okolje in načela delovanja.

V Zavarovalnico Triglav je vstopila pred skoraj osmimi leti, kjer vodi oddelek upravljanja blagovne znamke v Službi za marketing. V zavarovalništvo se je podala iz povsem drugega parketa. Svojo predhodno kariero je namreč gradila v Telekomu Slovenija, kjer je vodila marketinške aktivnosti za mobilno plačevanje, Moneta in mobilni marketing, rešitve M-vrat. Svojo poklicno pot pa je začela z vodenjem marketinga pri največjem ponudniku študentske delovne sile, e-Študentski Servis.

Pri blagovnih znamkah jo privlači kreativnost, ki je prisotna pri snovanju njene identitete in hkrati izzivi, da znamka doseže svoj vpliv, priljubljenost in moč. V vsakdanu pa jo navdušuje estetska dovršenost, ustvarjalnost in razsežnosti umetne inteligence, ki civilizaciji prinašajo nove dimenzije.