Z Majo Čulig na Effie dnevu o preobrazbi blagovne znamke
Na Effie dnevu učinkovitosti, ki bo potekal 14.3.2019 v Hotelu Slon v Ljubljani, se nam bo pridružila Maja Čulig, izvršna direktorica marketinga Addiko Skupine, ki se ji je edini med finančnimi storitvami v celotni Evropi in edini iz regije nekdanje Jugoslavije uspelo prebiti med finaliste prestižne nagrade Euro Effie 2018. Maja bo na Effie dnevu govorila o novi filozofiji bančništva in procesu preobrazbe blagovne znamke na način, ki je pomenil občuten odmik od klasičnega načina opravljanja bančnih storitev in ki je v širši strokovni javnosti prepoznan kot izjemno kakovosten.
Maja je v zadnjih letih prejela več strokovnih nagrad za marketinške dosežke na Hrvaškem in tudi v regiji. Addiko banki se je pridružila leta 2016 in prevzela vodenje marketinga za celotno skupino, ki ima več kot milion strank na področju Jugovzhodne Evrope. Njena poglavitna skrb je poleg uvedbe inovativnih pristopov oglaševanja tudi skrbno udejanje strategije neposrednega, t.i. straighforward bančništva in vrednot banke, ki ju delajo drugačne in prepoznavne na vseh trgih. Ima več kot 15 let izkušenj na različnih vodilnih področjih in pohvali se lahko z vrsto uspešno zaključenih strateških projektov. Je dobra motivatorka z veliko pozitivne energije, ter zna spodbuditi sodelavce na poti do skupnega uspeha in jih izzvati pri njihovem (kreativnem in strateškem) razmišljanju.
Na Effie dnevu učinkovitosti bomo prisluhnili Majinemu predavanju z naslovom Nova filozofija bančništva. Addiko je z uvedbo nove blagovne znamke začel svojo pot neposrednega bančništva, kar je na mnogih trgih pomenilo občuten odmik od klasičnega načina opravljanja bančnih storitev. V širši strokovni javnosti je proces prepoznan kot izjemno kakovosten. Temu pričajo tudi osvojene nagrade: od nagrade za enega najlepših blagovnih znamk v finančni branži, do kar šestih nagrad Transform Awards Europe za odlično izpeljano preobrazbo blagovne znanke. Posel je bil poln izzivov, posebej v kreativnem smislu, ker lastnosti nove blagovne znamke niso tipične za bančništvo. Danes, po dveh letih lahko rečemo, da je banka uspela doseči prepoznavnost pri strankah, ki lahko izkoriščajo naše konkurenčne prednosti.