Vpogled je zlata nit Effie prijave
Kaj loči zmagovalca nagrade Effie od finalista? Ali je ključ do uspeha zgolj v izjemno napisani prijavi, podprti s konkretnimi podatki in viri, ali pa je morda ključno, da o učinkovitosti razmišljamo že v začetnih fazah kampanje? To so vprašanja, na katera bomo odgovorili na drugem Effie dnevu.
Drugi del Effie prijave se nanaša na vpoglede v ciljne skupine in strateško idejo. Opredelitev ciljne skupine je odločilni del Effie prijave in se mora logično povezati z znamko, tudi glede na konkurente. Iz opredelitve mora izhajati tudi učinkovita strateška ideja, ki temelji tudi na uvidih v znamko in konkurente.
Skozi vpoglede in zastavljanje strateške ideje nas bo popeljala Kaja Elsner, mlajša kreativna direktorica na agenciji SHIFT.
Pomembni poudarki, ki jih žirija v tej sekciji zahteva:
- Pri vpogledih ne gre le za dejstva ali opažanja, temveč za ugotovitve, ki so izšle iz opravljenih raziskav.
- Izpostaviti je potrebno razumevanje, zakaj so ti vpogledi edinstveni za znamko in kako so usmerjeni v reševanje njenega specifičnega izziva ter poslovne situacije.
- Pojasnilo, kako se vpogled povezuje s strategijo, je oblikoval strateško idejo, oživel kreativno izvedbo in nazadnje prispeval k rezultatom.
- Jasna opredelitev vaše ciljne skupine, vključno z demografijo, kulturo, vedenjskimi vzorci itd. Zakaj je ta ciljna skupina pomembna za znamko in njeno poslovno rast?
- Osrednja ideja ali strateški koncept, ki je usmerjal celoten proces in pripeljal do rešitve.
IZVEDBA IDEJE
Če je vpogled zlata nit Effie prijave, pa izvedba ideje iz vpogleda izpelje aktivacijo na zanimiv, privlačen in uporaben način, ki pomaga doseči zastavljene cilje.
V Izvedbi ideje je predstavljena strategija (kreativna, komunikacijska, medijska) in načrt za učinkovito vpletanje potrošnikov. Kreativna, komunikacijska in medijska strategija se morajo dopolnjevati za optimalen učinek. Pomemben del tretje sekcije je tudi prikaz medijskih in drugih investicij.
Alan Šćuric, vodja tržnega komuniciranja na Telekom Slovenije in Eva Šterk, direktorica naročnikov na Pristopu, se bosta pogovarjala o aktiviranju strategije, izbiri komunikacijskih kanalov in načrtovanju investicij.
Sekcija izvedba ideje vključuje:
- Razumevanje, kako ste aktivirali svojo strategijo (npr. CRM programi, spremembe cenovne politike, promocije) in kateri so bili glavni marketinški kanali za izvedbo vaše kreativne ideje (npr. končni slogan, pozivi k akciji, izbira formatov).
- Neposredna povezava med kreativnimi/medijskimi strategijami ter cilji in vpogledi.
- Pomen vsakega uporabljenega kanala v kampanji ter način njegove uporabe – zakaj so bili vaši kreativni izdelki in izbira kanalov pravi za vašo ciljno skupino in idejo? Zakaj ste jih izbrali namesto drugih?
- Jasna predstavitev, kako je bila kampanja izvedena na trgu. Ali so bili potrošniki usmerjeni po določenem nakupnem ali komunikacijskem procesu, in kakšen je bil ta proces?
- Razvoj in optimizacija vašega marketinškega in komunikacijskega pristopa skozi čas.
Celoten program je na voljo na povezavi.
Pridružite se nam in naredite korak proti zmagovalni prijavi!
UDELEŽBA
CENA: 150 EUR + ddv*
UGODNOST ZA ČLANE SOZ: 1 brezplačna prijava na člana*
Prijava poteka prek spletnega obrazca.