V žirijo Effie Global Best of the Best imenovanih pet slovenskih strokovnjakov
Effie Worldwide, vodilna svetovna organizacija s področja učinkovitosti tržnega komuniciranja, bo združila svetovno marketinško skupnost v Global Best of the Best Effie Awards in prvič nagradila najbolj učinkovite tržno-komunikacijske aktivnosti na svetu. Effie po vsem svetu je v vznemirljivem porastu, tudi zahvaljujoč inoviranju v tekmi, kar še bolj krepi ugled nagrade kot ultimativnega priznanja učinkovitosti in uspešnosti v naši industriji.
Prijavljena dela bo skrbno pregledala žirija, katere člani so vodilni strokovnjaki z vsega sveta, med njimi tudi pet predstavnikov iz Slovenije: Eva Aljančič, partnerica, HoT mobil in Ventocom.SI, Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnega komuniciranja, Izvršno področje marketing, Mercator, Petra Čadež, direktorica marketinga, strateško poslovno področje delikatesni namazi, Atlantic Droga Kolinska, Barbara Modic, svetovalka za marketing in medije, Sila & Modic Consulting, in Matevž Šmalc, direktor podpore strankam, Generali zavarovalnica. Letošnje žiriranje bo potekalo virtualno, saj je le tako lahko zagotovljeno varno sodelovanje, ne glede na to, iz kje so člani žirije.
V tekmi za nagrado Global Best of the Best Effie Award bodo imeli privilegij tekmovati izključno zlati in platinasti nagrajenci iz vseh nacionalnih in regionalnih Effie programov na svetu, katerih podelitve nagrad so potekale v letih 2019 in 2020. Pretekli zmagovalci imajo sedaj priložnost, da nacionalne in regionalne uspehe postavijo ob bok najuspešnejšim iz vsega sveta in se potegujejo za prvi svetovni Grand Effie v svojih kategorijah. Zmagovalci svetovnega Grand Effieja se bodo nato pomaknili v zadnji krog ocenjevanja in se potegovali za prvi Iridium Effie, ultimativno nagrado za najučinkovitejše tržno-komunikacijsko prizadevanje na svetu.