V prvostopenjski žiriji EACA Euro Effie kar 4 slovenski žirantje
Bliža se že 20. podelitev evropskih nagrad za tržno-komunikacijsko učinkovitost EACA Euro Effie. V prvi stopnji ocenjevanja bodo sodelovali kar štirje slovenski žirantje: Andreja Zadnik Andoljšek (Mercator), Niko Kušar (Telekom Slovenije), Ana Putrih (Pristop) in Darja Počič (Atlantic Grupa).
EACA Euro Effie nagrajuje dokazljive uspehe tržno-komunikacijskih aktivnosti, ki so bile izvajane v letu 2015 na dveh ali več evropskih trgih iz katerekoli komunikacijske discipline, če akcija nedvoumno dokazuje, da sta bila izbor in uporaba tržnih komunikacij ključna za njen uspeh. Za že 20. izvedbo Euro Effie so prejeli rekordno število prijav, namreč kar 30 odstotkov več kot prejšnje leto. Pri izbiri zmagovalca najbolj učinkovite kampanje sodeluje kar 80 največjih strokovnjakov industrije iz 20 evropskih držav, tako oglaševalcev, kot tudi agencij. V prvi stopnji ocenjevanja bodo sodelovali kar štirje slovenski žirantje: Andreja Zadnik Andoljšek, direktorica tržnih komunikacij, Mercator, Niko Kušar, vodja službe za tržno komuniciranje, Telekom Slovenije, Ana Putrih, direktorica tržnega komuniciranja, Pristop in Darja Počič, starejša vodja blagovne znamke Cockta, Atlantic grupa.
»Imel sem srečo sodelovati z odličnimi znamkami in vem kako je tekmovati, ter občasno osvojiti Effie. Zato sem počaščen, da lahko predsedujem žiriji ene izmed najbolj prestižnih tržno-komunikacijskih nagrad na svetu,« pravi Dan Burdett, globalni podpredsednik znamke Snickers pri Marsu.
Žiriranje bo potekalo dvostopenjsko. Prvostopenjska žirija bo akcije ocenjevala izključno na spletu med 25. majem in 8. junijem 2016. Vsak izmed žirantov bo v roku dveh tednov ocenil med 15 in 20 akcij, odločali pa se bodo na podlagi učinkovitosti glede na strategijo, analizo ciljanega trga, izbor in uporabo tržnih komunikacij ter rezultatov.
Drugostopenjska žirija bo akcije ocenjevanja v Bruslju 30. junija, pri svojem ocenjevanju pa bo upoštevala tudi kreativno gradivo, kar bo predstavljalo 20 odstotkov končnega rezultata. Slovesna podelitev nagrad bo potekala 18. oktobra v Bruslju.
Euro Effie organizira EACA v partnerskem sodelovanju z Euronews in podporo Bacardi-Martini, Google, The European Publishers’ Council, WARC, Adforum.com, Procter & Gamble, Nielsen, creativebrief & Viva Xpress Logistics.