[V fokusu] D’Agency: dajmo enkrat za vselej razumeti kreativnost v digitalnih okoljih
Dobra kreativa ne pade z neba. Kreativno mišljenje je proces, v katerega so vpeti strokovnjaki iz različnih področij. »Idejke« so plod izkušenj, znanj in domišljije, ki se lahko razvija le v dobrih delovnih okoljih. Za nas kreativa ni zgolj slučajen navdih. Kreativa je resurs.
»A boste nekaj naumili«, je vprašanje, ki ga večkrat slišimo. Seveda lahko naumimo. Naj vam povemo, kako to počnemo: v prvi vrsti o naročnikovih problemih razmišljamo bolj kot o lastnih. Ta razmišljanja niso enostavna, ker ne živimo v enodimenzionalnem svetu, pač pa so plod 25 strokovnjakov iz danes nepogrešljivih področij financ, izvedbenega marketinga, medijskega načrtovanja, dizajna, razvoja, UX oblikovanja, digitalnega marketinga, analitike, pa tudi področja umetne inteligence ter navsezadnje širokega poznavanja kulturoloških in medijskih disciplin. Kampanj ne izdelujemo, pač pa jih ustvarjamo. Vsako uspešno izpeljano kampanjo vidimo avtorsko delo. Kar v resnici tudi je.
Vsak od nas, ki je kadarkoli ustvarjal karkoli, od idejne zasnove za vikendico v Poreču, do reklamne kampanje za najbolj generične produkte, ter navsezadnje do tega teksta, ki ga ravnokar berete, ve, da je razmišljanje resurs. Tisti naročniki, ki nas najemajo za to, da namesto njih razmišljamo, vedo, da dolge ure strmimo v njihove produkte in storitve. In da je naše poslanstvo to, da jih z lastnimi kreativnimi in mentalnimi resursi oplemenitimo na način, ki se končnega uporabnika dotakne kljub zloveščemu prebitku informacij, ki se na nas vsujejo tisti trenutek, ko zjutraj odpremo oči. Prepakirati oglasno vsebino ni isto, kot oglas na novo premisliti. In uporabniki to vedo na instinktivni ravni. Če ne verjamete, si poglejte statistiko klikanosti pasic.
Za nas je dobra kampanja kot dotik. Ta pa se manifestira kot dober rezultat. In čisto nič drugega.
D’Agency skozi faktografski pregled
Svet oglaševanja seveda zna z besedami (glej zgoraj), a bolečo diskrepanco med vizijami in dejanskimi rezultati je potrebno premostiti s konkretnimi številkami.
Trenutno nam zaupa več kot 50 naročnikov, od tega jih je 20 odstotkov iz tujine. Aktivno sodelujemo z več kot 200 mediji in založniki, pri čemer opravljamo zakup medijev v več kot 30 državah sveta. Med največjimi kampanjami gre izpostaviti partnersko delo s Slovensko turistično organizacijo: globalna multi-channel digitalna kampanja Make New Memories, ki poteka že tretje leto in spada v sklop blagovne znamke I Feel Slovenia, je namreč podrla vsa pričakovanja tako naročnika, kot konkurence. Med rekordne preboje izpostavljamo oglaševanje na Instagramu, kjer smo z le 3.6 % od celotnega budgeta za 950 % presegli načrtovani cilj. Namesto planiranega dosega 1.500,000 uporabnikov, je kampanja samo na Instagramu dosegla preko 14 milijonov uporabnikov v kar 19 državah. Znani smo po tem, da furamo učinkovito izrabo oglaševalskih proračunov in po tem, da smo ok z večopravilnostjo kompleksnih kampanj, v katerih istočasno pokrivamo več kot 10 kanalov v kar 27 državah po svetu. Leta 2017 smo postali najhitreje rastoča digitalna agencija v SEE regiji, leto 2018 pa je zaokroženo z več kot 10-odstotno rastjo v primerjavi z letom prej.
Razširjeno različico besedila najdete tukaj: https://www.dagency.si/sl/dagency-dajmo-enkrat-za-vselej-razumeti-digitalni-svet.html.