Uvid v znamko na prvem Effie dnevu
Na prvem Effie® dnevu bo Mitja Tuškej, strateg in partner v Skupini Formitas in strokovni direktor Effie Slovenija 2020, predaval na temo: Moč in pomen poglobljenega uvida v znamko in njeno ciljno skupino.
Mitja je priznan strateg tržnih znamk v regiji, svoje znanje deli kot vodja in predavatelj. Je predan stroki, podatkom, analizam in pravi osredotočenosti na strategije znamk, ki delujejo na dolgoročni uspešnosti (in učinkovitosti). Na prvem Effie dnevu bo odgovoril, zakaj je lahko dober uvid (eng. Insight) v znamko ključen za učinkovite in uspešne kampanje. Namreč, preobilica informacij, virtualno zidovje v glavah potrošnikov, nezaupanje v oglaševanje in padanje pozornosti zahtevajo od upravljavcev znamk ogromno osredotočenost na zgodbo znamke. Ta mora čim bolj popolno graditi most med dvema entitetama, med porabniki, njihovim načinom razmišljanja, življenjskim slogom in med osebnostjo znamke.
Mitja bo predstavil tri gradnike poglobljenih uvidov: v znamko, v ciljno skupino in v trende ter pojasnil, kako je rezultanta vseh teh uvidov zgodba znamke za jutri. Seveda bo pojasnil, zakaj je treba razumeti uvide tudi za uspešne Effie prijave.
