EFFIE EFFECTIVENESS INDEX
Effie Effectiveness Index (EEI) je svetovna razvrstitev najučinkovitejših agencijskih mrež, agencij, oglaševalcev in blagovnih znamk, ki sta jo v letu 2011 uvedla Effie Worldwide, Inc., in Warc. V seštevek točk na Effie Effectiveness Index-u se uvrstijo vsi finalisti in nagrajenci iz vseh nacionalnih, regionalnih in svetovne nagrade Effie. Število točk se razlikuje glede na vrsto nagrade, prav tako pa se število točk razlikuje glede na primarno in sodelujočo agencijo. Zato prijaviteljem akcij na Effie Slovenija svetujemo, da se med partnerji uskladijo, katero in koliko agencij (primarnih in sodelujočih) bodo navedli v obrazcu sodelujočih podjetij in posameznikov, kako naj se poimenuje njihovo podjetje in blagovna znamka v prijavnici in si s tem zagotovijo pravilen seštevek točk.
V izvedbi Effie Slovenija 2018 bodo najbolj učinkovit oglaševalec, agencija in blagovna znamka nagrajeni s priznanjem za učinkovitost po EEI indeksu za največ osvojenih točk v Sloveniji po metodologiji Effie Effectiveness Index.
Struktura točkovanja Effie Effectiveness Index-a za izvedbo Effie Slovenija 2018 je objavljena na spletni strani http://www.effieindex.com/about/.
Primer strukture točkovanja po Effie Effectiveness Index-u 2017 (velja za programe, ki so razglasili zmagovalce med 1. januarjem 2016 in 31. decembrom 2016):
Za primarne agencije, oglaševalce in blagovne znamke
Platinasti Effie |
12 točk |
Zlati Effie |
8 točk |
Srebrni Effie |
6 točk |
Bronasti Effie |
4 točke |
Effie finalist |
2 točki |
Za sodelujoče agencije
Platinasti Effie |
6 točk |
Zlati Effie |
4 točke |
Srebrni Effie |
3 točke |
Bronasti Effie |
2 točki |
Effie finalist |
1 točka |