Stojimo za svojimi besedami
Medijska hiša Delo je že več kot 55 let vodilno in najvplivnejše podjetje na slovenskem medijskem trgu ter pomemben oblikovalec javnega mnenja. S tiskanimi edicijami in spletnimi platformami dosega več kot 1,2 milijona prebivalcev Slovenije. S svojo široko ponudbo nagovarja različne izbrane in nišne ciljne skupine ter smo vpleteni v življenje posameznika ves teden, od jutra do večera. Ima več kot 20 blagovnih znamk: Delo, Slovenske novice, Nedelo, Nedeljske novice, Ona, Onaplus, Deloindom, Polet, Vikend, Sobotna priloga, Svet kapitala, Odprta kuhinja, Suzy, Super 50, Pogledi, Mična, Delo Ekspres, Desetka, Gostilne.
Medijska hiša Delo je v začetku leta 2017 lansirala korporativno oglasno kampanjo, s katero uredniki Delovih medijev sporočajo, da stojijo za svojimi besedami. Družba Delo s kampanjo lovi duha časa, ko postaja vse bolj pomembno razlikovanje med resničnimi, lažnimi in napačnimi novicami. V razmerah, v katerih nam novice krojijo družbena omrežja oziroma računalniški algoritmi, ni več samoumevno vse, kar preberemo. Zato uredniki in novinarji medijske hiše Delo skrbijo, da so njihove objavljene zgodbe resnične, in ne bežijo pred odgovornostjo do svojih bralcev niti do oseb, o katerih pišejo. To je glavni razlog, da jim v teh časih zaupa več kot 1,2 milijona bralcev. S kampanjo Delo odpira tudi razpravo o tem, kakšna je vloga medijev v sedanjih razmerah in kako naj se mediji odzovejo na poplavo laži in alternativnih dejstev na internetu in družabnih omrežjih.
Sporočilo o številu bralcev v Delovi kampanji temelji na analizi zadnje dostopnih podatkov Ipsos Mediapulsa 2016 in MOSS 2016, ki jasno kažejo, da je skupno število ljudi, ki jih tedensko dosežejo z Delovimi tiskanimi in digitalnimi mediji, več kot 1,2 milijona.