Razpisna delavnica Effie | 7. junij 2018
V četrtek, 7. junija smo v prostorih CIP NLB izvedli razpisno delavnica za vse ekipe, ki se bodo soočale z izzivom pisanja Effie prijave in z merjenjem učinkovitosti tržno-komunikacijskih akcij. Prisluhnili smo 8 govorcem, ki so delili ključne informacije in nasvete, kako upravljati učinkovite in uspešne tržno-komunikacijske akcije, kako napisati zmagovite prijave, vpogled v ocenjevanje žirije pa je razkril, kaj je odločujoče pri uvrstitvi akcij med finaliste ali nagrajence, ter udeležencem pomagal razumeti, kako lahko izboljšajo bodoče prijave za nagrado Effie in njihove tržno-komunikacijske strategije.
Fotografije z dogodka si lahko ogledate tukaj (Foto © Simon Pintar, Madpixel photography).
PROGRAM: *
8.30: Sprejem udeležencev s pogostitvijo
9.00: Sprehod čez razpis in novosti v tekmi Effie Slovenija 2018 (mag. Marjana Lavrič Šulman, strokovna direktorica Effie Slovenija 2018)
9.20: Recepti odličnih prijav na Effie (Eva Šterk, Publicis One Slovenia)
10.00: Odmor s pogostitvijo
10.15: Okrogla miza – Impresivnost in povprečnost Effie prijav (Janez Rakušček, Luna\TBWA, Eva Aljančič, HoT mobil in Ventocom, Petra Muth Zupanc, Pristop in Simona Koren, Atlantic Grupa; okroglo mizo s preteklimi člani žirije in nagrajenci bo vodila Barbara Modic, predsednica Effie Slovenija 2018)
10.50: Klasični in zahtevnejši kazalniki učinkovitosti tržno-komunikacijskih akcij (Mojca Pesendorfer, Droga Kolinska / Atlantic Grupa)
11.30: Mreženje in priložnost za neformalni pogovor s predavatelji (kar si niste upali vprašati pred občinstvom) s pogostitvijo
* Organizator si pridržuje pravico do sprememb.
PREDAVATELJI
Eva Aljančič, Izvršna direktorica HoT mobil in Ventocom
Eva Aljančič je z novembrom 2016 prevzela vodenje mobilnega operaterja HoT mobil ter slovenske podružnice avstrijskega podjetja Ventocom SI, ki na trgu deluje kot posrednik med mobilnimi operaterji in večjimi uporabniki storitev. Eva je bila pred tem direktorica marketinga v BMW Group Slovenija, v katerem je bila odgovorna za marketinške aktivnosti blagovnih znamk BMW in MINI. Eva že 20 let deluje v slovenskem marketinškem prostoru. Iz agencije Publicis jo je pot vodila na Si.mobil, kjer je kariero začela v tržnem komuniciranju, nadaljevala kot direktorica marketinga in kasneje kot direktorica marketinga in prodaje. Intenzivno sodeluje tudi v oglaševalski stroki, kot članica upravnega odbora SOZ-a, predsednica SOF-a in mnogih strokovnih žirij. V letu 2012 je prejela najvišje strokovno priznanje kot Marketinška direktorica leta. V ženski sekciji Združenja manager je članica Upravnega odbora.
mag. Marjana Lavrič Šulman, svetovalka za upravljanje blagovnih znamk in trženje
Ima preko 20 let izkušenj v razvoju in implementaciji trženjskih strategij ter brand managementu. Diplomirala je na dunajski ekonomski univerzi, magisterij komunikologije pa je pridobila na University of Illinois. Svojo karierno pot je začela na agenciji Studio Marketing JWT in nadaljevala v Futuri DDB, ki jo je od leta 2001 do 2015 kot izvršna direktorica tudi vodila. Zadnjih 5 let je bila hkrati tudi vodja Skupine Futura, povezujoč digital, PR, branding in oglaševanje. V tem času je sodelovala s preko 70 različnimi naročniki iz različnih branž (FMCG, bančništvo, telekomunikacije, avtomobilska industrija, kemična industrija, zavarovalništvo, trgovina, …). Pred začetkom samostojne poti je vodila tudi oddelek trženjskih komunikacij na Gorenju, kjer je bila odgovorna za strateški mednarodni razvoj blagovne znamke.
Prejemnica GZSjeve Nagrade za izjemne podjetniške in gospodarske dosežke 2012 ter aktivna članica Slovenske oglaševalske zbornice. Z letošnjim Effijem jo povezuje dolgoletna zgodovina, med drugim je bila članica žirije prvih Effijev v Sloveniji.
Simona Koren, digital marketing lead, digitalno transformacijska pisarna, Atlantic Grupa
Simona je del digitalno transformacijske pisarne v Atlantic Grupi, kjer kot Master Ninja vodi skupino digitalnih Ninj, odgovornih za digitalno transformacijo marketinga blagovnih znamk na nivoju grupe. Nekonvencionalna in entuziazma polna zgodovinarka, ki sestanke zaključi s sloganom ‘’Akcija!’’, je v marketinški svet zašla čisto slučajno. In tukaj ostaja že 18 let, od tega 17 v FMCG. Prvi marketinški dril je izkusila v Unileverju, kjer je 5 let vodila blagovno znamko Axe in za to vodenje bila prvič nagrajena z Effijem. Marketinško strast je v naslednjih 10 let podžigala kot kraljica prebave na Atlantic Grupi z vodenjem marketinga blagovne znamke Donat Mg za 20 držav. Blagovna znamka se je pod njenim vodenjem razcvetela tako strateško, komunikacijsko kot tudi prodajno. V teh letih je postala zbirateljica različnih marketinških nagrad, najbolj ponosna je na zlato nagrado Effie za ‘’Prenovo in pomladitev blagovne znamke Donat Mg’’.
Barbara Modic, direktorica, Pristop Media
Barbara Modic je po izobrazbi univ. dipl ekonomistka in se že več kot 20 let ukvarja z oglaševanjem. Delovala je na treh straneh oglaševalskega trikotnika. Kot direktorica Pristop Media zadnjih devet let vodi ekipo medijskih strokovnjakov, skrbi za odnose s kupci in mediji tako v Sloveniji kot širše v regiji Adriatic. Predana je razvoju novih poslov, novih medijskih pristopov in merjenju učinkovitosti kampanj.
Svojo poslovno pot je začela na Pro Plus kot vodja projektov in kasneje kot namestnica direktorja trženja, nadaljevala na Studio Moderna kot direktorica prodaje, po tem pa je sprejela izziv na takrat novi medijski agenciji OMD kot direktorica za razvoj novih poslov in kaseneje kot direktorica.
Ima dolgoletne izkušnje z vodenjem teamov tako na medijskih kot tudi na celovitih tržnokomunikacijskih projektih. Za projekte, ki jih je vodila, je prejela številne domače in tuje nagrade za komunikacijsko odličnost in medijsko kreativnost. Med drugim je prejela tri nagrade Zlati Effie, eden izmed njih je prejel nagrado za dolgoročno učinkovitost. Predsedovala je Slovenskemu oglaševalskemu festivalu leta 2014, bila članica drugostopenjske žirije Effie 2008 in večkrat članica programskega sveta SEMPL ter članica žirije za SEMPLER 2013. Svoje znanje pogosto deli študentom in marketinškim kolegom.
Petra Muth Zupanc, direktorica Tržnega komuniciranja, Pristop
Petra Muth Zupanc deluje na področju učinkovitega trženja in inovativnih komunikacijskih strategij že več kot 12 let. Njena univerzitetna ekonomska izobrazba in dodatno strokovno znanje, pridobljeno med drugim na General Management programu poslovne šole IEDC, sta jo vodila do šestih Effie nagrad, dveh Gold Quill nagrad odličnosti (tudi z zmago v kategoriji Best of the Best), dveh zlatih nagrad Midas in številnih drugih. Kot direktorica oddelka Tržnega komuniciranja na skupini Pristop združuje svoje obsežne teoretične in praktične veščine s ciljno naravnanim, a hkrati sproščenim stilom vodenja ekipe in ključnih naročnikov.
Mojca Pesendorfer, vodja marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa
Mojca Pesendorfer, univ. dipl. komunikologinja, je v Drogi Kolinski / Atlantic Grupi odgovorna za strategijo znamke Argeta, tržne komunikacije in vodenje strateških projektov razvoja znamke s strani marketinga. Pred tem je v Publicis Groupe Slovenia vodila oddelek strateškega načrtovanja, kjer skrbela za strateško inovativnost in efektivnost komunikacijskih rešitev, ki jih je pripravljala agencija. V svoji 10-letni karieri v agenciji je pridobila bogate izkušnje v svetovanju naročnikom agencije pri njihovih marketinških in komunikacijskih izzivih, kot so oblikovanje strategij tržnih znamk, oblikovanje in lansiranje novih poslovnih modelov, izdelkov in znamk ter zagotavljanje učinkovitosti marketinških aktivnosti.
Skupaj s sodelavci in klienti je osvojila dva Euro Effija ter tri zlate in dve srebrni Effie nagradi v Sloveniji.
Svojo kariero je sicer začela v Bruslju kot vodja raziskave o podjetniškem potencialu evropskih študentov za neprofitno organizacijo JADE, ki spodbuja podjetništvo med študenti v Evropi.
Janez Rakušček, izvršni kreativni direktor, Luna\TBWA
Janez Rakušček je v oglaševalski svet vstopil leta 1989, še kot študent na Akademiji za gledališče, radio, film in televizijo. Prva leta svoje kariere je delal kot tekstopisec, in sicer v agencijah Magenta, Luna in Studio Marketing/JWT, kjer je leta 1995 napredoval najprej na mesto kreativnega direktorja, nato pa tudi v vodjo kreativnega oddelka. Z agencijo Luna TBWA sodeluje od leta 2001, najprej kot kreativni, danes pa kot izvršni kreativni direktor. Sodeluje z najpomembnejšimi domačimi in mednarodnimi naročniki agencije. V svoji karieri je prejel mnogo mednarodnih in domačih oglaševalskih nagrad (CannesLions, Epica, Golden Drum, SOF, Effie), leta 2011 pa je prejel prestižno priznanje Oglaševalska osebnost leta. Janez je predsednik Art Director’s Kluba Slovenija (ADC*SLO) ter član Upravnega odbora Evropskega kluba Art direktorjev (ADC*E), član mnogih slovenskih in mednarodnih žirij ter predavatelj na oglaševalskih festivalih v Evropi in Aziji (SOF, Golden Drum, Kyiv International Festival, ADStars International Festival Busan, Južna Koreja).
Eva Šterk, direktorica strateškega načrtovanja, Publicis One Slovenia
Eva v ekipi strateškega načrtovanja Publicis Slovenia deluje že deset let. Tako soustvarja različne vodilne slovenske in regionalne blagovne znamke v bančni, zavarovalniški industriji, retailu, farmacevtski ter avtomobilski industriji. Pri svojem delu skrbi, da s celostnim pogledom in pristopom vodi naročnike k učinkovitosti, ne le pri komunikaciji, temveč tudi pri reševanju poslovnih izzivov, ki se pojavljajo v hitro spreminjajočem se okolju.
V času Evinega vodenja oddelka, je Agencija Publicis One pridobila naziv »Najbolj učinkovite agencije« na Effie Awards Slovenija, ter rekordno število kar petih nagrad, skupaj s sodelavci in klienti pa je zaslužna tudi za osvojitev zaenkrat edinih dveh Euro Effijev v Sloveniji.