Prvostopenjska žirija Effie® Slovenija 2016 izbrala 15 finalistov

12. januarja. 2017 / Aktualno

Prvostopenjska žirija Effie Slovenija 2016 je pod vodstvom Eve Aljančič, izvršne direktorice podjetja Ventocom Slovenija, v torek, 11. januarja 2017, izbrala 15 finalistov za nagrado Effie Slovenija 2016. Drugostopenjska žirija bo med finalisti izbrala najboljše akcije in jim podelila zlate, srebrne, bronaste in morda prvič tudi platinasto nagrado. Prijavitelji najboljših akcij se bodo predstavili na dogodku Lista finalistov 21. marca 2017 v dvorani Karantanija Hotela Lev v Ljubljani.

Med finaliste Effie Slovenija 2016 so se uvrstile akcije kar 9 različnih oglaševalcev v 9 kategorijah: 

Kategorija Naslov akcije Blagovna znamka Oglaševalec
A) Potrošni izdelki – hrana  Komunikacija avtohtonih poltrdih sirov Zelene Doline Zelene Doline  Mlekarna Celeia
B) Potrošni izdelki – pijača  Laško Dvoboj Laško  Pivovarna Laško Union
C) Potrošni izdelki – avtomobilizem in tehnika  Z.E. TAXI  Renault ZOE  Renault Nissan Slovenija
F) Storitve – trgovine  Dobro je imeti košček narave doma/s seboj   Natur Aktiv Hofer trgovina
F) Storitve – trgovine  Radi imamo domače  Mercator  Mercator
F) Storitve – trgovine  Rojstvo kruha  Hofer  Hofer trgovina
G) Storitve – drugo  Živim lajf – Svet skozi Zlatkove oči  Sveta vladar
Nove KBM
Nova KBM
I) Korporativni ugled in aktivacija sponzorstev  Z Argeto prispevam, smučarje podpiram!  Argeta  Droga Kolinska / Atlantic Grupa
J) Družbeno dobro  Botrstvo – vrnimo otrokom prihodnost  Botrstvo  ZPM Ljubljana
Moste-Polje
M) Inovacije, tehnologija in medijske ideje  FerFud – Fini grižljaji po fer ceni   FerFud Hofer trgovina
M) Inovacije, tehnologija in medijske ideje  Triglav Drajv  Triglav Drajv  Zavarovalnica Triglav
M) Inovacije, tehnologija in medijske ideje  Živim lajf – Svet skozi Zlatkove oči  Sveta vladar
Nove KBM 
Nova KBM
N) Dolgoročna učinkovitost  15 let Dobre strani kruha  Argeta Droga Kolinska / Atlantic Grupa
N) Dolgoročna učinkovitost  Lansiranje in komunikacija mlečnih namazov Zelene Doline  Zelene Doline  Mlekarna Celeia
N) Dolgoročna učinkovitost  Prenova in pomladitev blagovne znamke Donat Mg  Donat Mg  Droga Kolinska / Atlantic Grupa

Žiriranje za nagrado Effie velja za eno najbolj zahtevnih, saj so žirantje in člani tekmovalne komisije zavezani k doslednemu spoštovanju strogih licenčnih proceduralnih pravil in kriterijev ocenjevanja, hkrati pa žiriranje zahteva visoko strokovnost, doslednost in tehtno argumentacijo v fazi presojanja.

Med finaliste se je uspelo uvrstiti največjemu deležu prijavljenih akcij znotraj kategorij N) Dolgoročna učinkovitost, F) Storitve – trgovine ter M) Inovacije, tehnologija in medijske ideje. Najštevilčnejšo zastopanost med akcijami, ki so prepričale prvostopenjsko žirijo, beležijo oglaševalci Droga Kolinska / Atlantic Grupa, novinec med prijavitelji Hofer trgovina, Mlekarna Celeia in Nova KBM. Med vsemi novinci na Effie Slovenija pa se je med finaliste uspelo uvrstiti tudi ZPM Ljubljana Moste-Polje.

V drugem krogu bo žirija ocenjevala akcije znotraj kategorij, v katerih so bile prijavljene, pri čemer ima žirija pravico do združitve ali razdružitve kategorij. Drugostopenjska žirija bo glede na dodeljeno število točk v vsaki kategoriji razglasila najboljše akcije in jim podelila zlate, srebrne, bronaste in morda tudi platinasto nagrado.

Prijavitelji najbolj učinkovitih akcij, uvrščenih v drugi krog ocenjevanja, se bodo predstavili na dogodku Lista finalistov, ki bo v torek, 21. marca 2017, v dvorani Karantanija Hotela Lev v Ljubljani.

Prejemniki nagrad bodo uradno razglašeni na slovesni Zaključni prireditvi Effie Slovenija 2016 na 26. SOF-u v Portorožu, 6. aprila 2017.