Prvostopenjska žirija Effie® Slovenija 2016 izbrala 15 finalistov
Prvostopenjska žirija Effie Slovenija 2016 je pod vodstvom Eve Aljančič, izvršne direktorice podjetja Ventocom Slovenija, v torek, 11. januarja 2017, izbrala 15 finalistov za nagrado Effie Slovenija 2016. Drugostopenjska žirija bo med finalisti izbrala najboljše akcije in jim podelila zlate, srebrne, bronaste in morda prvič tudi platinasto nagrado. Prijavitelji najboljših akcij se bodo predstavili na dogodku Lista finalistov 21. marca 2017 v dvorani Karantanija Hotela Lev v Ljubljani.
Med finaliste Effie Slovenija 2016 so se uvrstile akcije kar 9 različnih oglaševalcev v 9 kategorijah:
Kategorija | Naslov akcije | Blagovna znamka | Oglaševalec |
A) Potrošni izdelki – hrana | Komunikacija avtohtonih poltrdih sirov Zelene Doline | Zelene Doline | Mlekarna Celeia |
B) Potrošni izdelki – pijača | Laško Dvoboj | Laško | Pivovarna Laško Union |
C) Potrošni izdelki – avtomobilizem in tehnika | Z.E. TAXI | Renault ZOE | Renault Nissan Slovenija |
F) Storitve – trgovine | Dobro je imeti košček narave doma/s seboj | Natur Aktiv | Hofer trgovina |
F) Storitve – trgovine | Radi imamo domače | Mercator | Mercator |
F) Storitve – trgovine | Rojstvo kruha | Hofer | Hofer trgovina |
G) Storitve – drugo | Živim lajf – Svet skozi Zlatkove oči | Sveta vladar Nove KBM |
Nova KBM |
I) Korporativni ugled in aktivacija sponzorstev | Z Argeto prispevam, smučarje podpiram! | Argeta | Droga Kolinska / Atlantic Grupa |
J) Družbeno dobro | Botrstvo – vrnimo otrokom prihodnost | Botrstvo | ZPM Ljubljana Moste-Polje |
M) Inovacije, tehnologija in medijske ideje | FerFud – Fini grižljaji po fer ceni | FerFud | Hofer trgovina |
M) Inovacije, tehnologija in medijske ideje | Triglav Drajv | Triglav Drajv | Zavarovalnica Triglav |
M) Inovacije, tehnologija in medijske ideje | Živim lajf – Svet skozi Zlatkove oči | Sveta vladar Nove KBM |
Nova KBM |
N) Dolgoročna učinkovitost | 15 let Dobre strani kruha | Argeta | Droga Kolinska / Atlantic Grupa |
N) Dolgoročna učinkovitost | Lansiranje in komunikacija mlečnih namazov Zelene Doline | Zelene Doline | Mlekarna Celeia |
N) Dolgoročna učinkovitost | Prenova in pomladitev blagovne znamke Donat Mg | Donat Mg | Droga Kolinska / Atlantic Grupa |
Žiriranje za nagrado Effie velja za eno najbolj zahtevnih, saj so žirantje in člani tekmovalne komisije zavezani k doslednemu spoštovanju strogih licenčnih proceduralnih pravil in kriterijev ocenjevanja, hkrati pa žiriranje zahteva visoko strokovnost, doslednost in tehtno argumentacijo v fazi presojanja.
Med finaliste se je uspelo uvrstiti največjemu deležu prijavljenih akcij znotraj kategorij N) Dolgoročna učinkovitost, F) Storitve – trgovine ter M) Inovacije, tehnologija in medijske ideje. Najštevilčnejšo zastopanost med akcijami, ki so prepričale prvostopenjsko žirijo, beležijo oglaševalci Droga Kolinska / Atlantic Grupa, novinec med prijavitelji Hofer trgovina, Mlekarna Celeia in Nova KBM. Med vsemi novinci na Effie Slovenija pa se je med finaliste uspelo uvrstiti tudi ZPM Ljubljana Moste-Polje.
V drugem krogu bo žirija ocenjevala akcije znotraj kategorij, v katerih so bile prijavljene, pri čemer ima žirija pravico do združitve ali razdružitve kategorij. Drugostopenjska žirija bo glede na dodeljeno število točk v vsaki kategoriji razglasila najboljše akcije in jim podelila zlate, srebrne, bronaste in morda tudi platinasto nagrado.
Prijavitelji najbolj učinkovitih akcij, uvrščenih v drugi krog ocenjevanja, se bodo predstavili na dogodku Lista finalistov, ki bo v torek, 21. marca 2017, v dvorani Karantanija Hotela Lev v Ljubljani.
Prejemniki nagrad bodo uradno razglašeni na slovesni Zaključni prireditvi Effie Slovenija 2016 na 26. SOF-u v Portorožu, 6. aprila 2017.