Prvi vpogled v program drugega Effie dneva: Strateški izzivi in cilji

18. februarja. 2025 / Aktualno

Znan je program drugega Effie dneva, na katerem bomo govorili o tem, kako postati Effie zmagovalec. V prvem delu programa bomo s sogovorniki predelali teme, povezane z vsemi štirimi sekcijami, ki sestavljajo Effie prijavo.

Effie prijava se začne s sekcijo Strateški izzivi in cilji, ki služi predvsem predstavitvi strateško-poslovnega konteksta marketinške aktivnosti. Vključuje opredelitev tržnih priložnosti in izzivov, ki jih kampanje rešujejo, ter ciljnih skupin, ki so bile targetirane.

Večji del sekcije temelji na postavitvi poslovnih, marketinških in komunikacijskih ciljev, ki morajo vključevati smiselne kazalnike uspešnosti (KPI-je) ter referenčne točke merjenja.

O SMART ciljih, poznavanju okolja kampanje in strateških temeljih, bomo govorili z Majdo Modic Taslidža, senior specialistko z potrošniške in tržne vpoglede v poslovni enoti Donat ter Davorinom Milinovićem, vodjem strategije in analitike v A1 Slovenija.

Celoten program si lahko ogledate tukaj.