Prvi Effie dan v znamenju marketinških ciljev in strategij
Včeraj, 12. novembra 2024, je v Kongresni dvorani Kristalne palače potekal prvi Effie dan. S 7 odličnimi govorci smo prehodili pot od postavljanja ciljev do priprave marketinške strategije in rezultatov, skozi odlične primere izražanja teorije v praksi.
Dogodek so otvorile z Effie zlatom nagrajene slovenske kampanje iz leta 2023. Tjaša Kolenc Filipčič, Zavarovalnica Triglav, je predstavila dolgoročno kampanjo Mobilna aplikacija DRAJV, s katero so v 10-letni poti od raziskav trga prek razvoja do nadgrajevanja aplikacije dosegli uspešnost in učinkovitost, kar se kaže tudi v rezultatih in kar je prepoznala žirija Effie Slovenija 2023. Mojca Pesendorfer, Atlantic Grupa in Mojca Praznik Matić, Luna \TBWA pa sta predstavili kampanjo Argeta: Oda pekom, ki žanje uspehe tudi v mednarodnem okolju. Predstavili sta, kako agencija in naročnik uspešno sodelujeta v snovanju zmagovalnih kampanj in pri tem poudarili, da je najpomembnejše, da so vsi enakega mnenja – od vodstva pri naročniku do vseh v obeh ekipah.
Mednarodno noto sta na Effie dan prinesla Staffan Ekstam, direktor marketinga in strategije blagovne znamke, Food Folk Sverige AB (McDonald’s Švedska) in pridružil Jens Welin, vodilni partner pri Nord DDB Stockholm/Nordics, agencijsko-naročniški duo z uspešno zgodbo McDonald’s-a na Švedskem. McDonald’s je eden izmed najbolj učinkovitih oglaševalcev na svetu, partnerstvo McDonald’sa z eno izmed najbolj uspešnih skandinavskih agencij pa je v zadnjih letih tej verigi s hitro prehrano prineslo dolgoročno rast. Repozicioniranje znamke je temeljilo na lokalnih značilnostih, rezultati uspešnega sodelovanja pa so prinesli najhitrejši preobrat v zgodovini McDonald’sa. Njun nasvet Effie prijaviteljem je, da naj vedno razmišljajo o tem, da so žirantje ljudje in da prijavo pišejo za ljudi. Predavanje sta omogočila McDonald’s Slovenija in Futura DDB.
V drugem delu dneva sta se nam na odru pridružila slovenska marketinška strokovnjaka. Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in razvoja v Marlesu je predstavila primer Marlesa, dobre marketinške strategije v praksi, v kateri so na podlagi pomembnih tržnih uvidov in ključnih marketinških trendov postavili svežo marketinško strategijo. Dan pa smo zaključili s pogledom v teorijo z mladim strokovnjakom za podatke Anžetom Arhom iz Arhee, ki je poudaril, da konkurenčne prednosti podjetja ne temeljijo zgolj na produktih in šibkih točkah diferenciacije, temveč na pravilnem prepoznavanju DNK-ja podjetja.
Za odličen zajtrk in malico je poskrbel partner gostoljubja Effie dneva Lidl Slovenija. Prebujali smo se z okusno kavo Petrol Slovenija.
Utrinke iz dogodka si lahko ogledate tukaj.
Se vidimo na drugem Effie dnevu, ki bo 13. marca 2025!