Prvi Effie dan poln znanja in navdiha za učinkovito uspešnost v tržnem komuniciranju
Slovenska oglaševalska zbornica je v sodelovanju s strokovno-organizacijskim odborom Effie Slovenija 2020 v četrtek, 1. aprila 2021, izvedla prvi Effie strokovni dan. Dogodke je potekal v živo iz studia v TV formatu, prijavljeni udeleženci pa so ga spremljali preko spletne platforme.
Udeležencem so organizatorji ponudili znanje in navdih za učinkovito uspešnost na področju tržnega komuniciranja. Predstavili so nove smernice prenovljenega razpisa za nagrado Effie Slovenija 2020 ter prvič predstavili člane žirije Effie Slovenija 2020.
Gostitelja dogodka, Vesna Marđonović, predsednica Effie Slovenija 2020, in Mitja Tuškej, strokovni direktor Effie Slovenija 2020, sta uvodoma spletne udeležence popeljala skozi novosti jubilejne izvedbe ter povzela ključne informacije prenovljenega razpisa za nagrade Effie Slovenija 2020.
V nadaljevanju so premierno predstavili tudi člane žirije Effie Slovenija 2020, ki jih je na predlog Strokovno-organizacijskega odbora Effie imenoval Upravni odbor Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ). V deseti izvedbi Effie Slovenija bo o finalistih in nagrajencih odločala dvostopenjska žirija, ki jo bo vodil David Kušanić, generalni manager prodajne učinkovitosti znamke Renault za Evropo in države Magreba, Groupe Renault. V prvostopenjski žiriji se bo predsedniku pridružilo devetnajst, v drugostopenjski pa štirinajst članov žirije. Udeležence je na dogodku nagovoril tudi predsednik žirije, ki je pojasnil usmeritve žirije pri ocenjevanju jubilejnih Effijev.
Osrednja govorka dogodka je bila spletna psihologinja Nathalie Nahai, ki je predstavila psihološko dinamiko za vedenjem potrošnikov in kako v etičnih mejah prenesti principe vedenjske znanosti v digitalni svet komunikacij za bolj resonančne, prepričljive in dragocene uporabniške izkušnje. V nadaljevanju je Amy Rodgers, odgovorna urednica za lestvice in raziskave pri WARC, predstavila, kako se uspešne in učinkovite znamke odzivajo na spremembe v kontekstu pandemije in kako so vzpon e-trgovine ter spremenjene navade medijske potrošnje zaznamovale marketing. Dogodek je s predavanjem sklenil strateg in partner v Skupini Formitas, Mitja Tuškej, ki se je poglobil v moč odličnega uvida v znamko, njeno ciljno skupino in trende ter pojasnil, zakaj je dober uvid v znamko ključen za učinkovite in uspešne prijave na Effie. Predavatelji so udeležencem nanizali tudi konkretne primere, aktualne v pandemičnem času.
Dogodke se je končal z zahvalo vsem partnerjem Effie Slovenija 2020, še posebej generalnemu partnerju Effie Slovenija 2020 NLB in partnerjem prvega Effie dneva: veliki partner Media Publikum ter partnerja Mastercard in Merkur.

Gostitelja sta udeležence povabila na naslednje Effie virtualno druženje meseca maja, ko bodo izvedli delavnico za prijavitelje Effie, kjer bodo pregledali razpis ter iskali najboljšo pot do čim bolje ocenjenih kampanj.