Predstavljamo najučinkovitejše kampanje na svetu
Effie Worldwide je letos prvič združila svetovno marketinško skupnost v Global Best of the Best Effie Award. Med kandidate za Grand Effie nagrade je uvrstila 62 kampanj, ki so jih izbrali izmed prijavljenih zlatih in platinastih nagrajencev iz vseh nacionalnih in regionalnih Effie programov na svetu, katerih podelitve nagrad so potekale v letih 2019 in 2020. Prijavljeni pretekli zmagovalci so nacionalne in regionalne uspehe postavili ob bok najuspešnejšim iz vsega sveta, kjer se potegujejo za prvi svetovni Grand Effie v svojih kategorijah.

Ultimativno nagrado, prvi Iridium Effie, za najučinkovitejšo kampanjo na svetu je dobila kampanja »Sanjaj noro«, ki jo je za Nike zasnovala agencija Wieden + Kennedy. Med sodelujočimi 62 i kampanjami so razglasili še velike nagrade Effie v dvanajstih kategorijah in tri multiregijske Effie zmagovalce.

Iz Slovenije je bila med kandidate za Global Grand Effie nagrado v kategoriji »Positive Change: Družbeno dobro – znamke« uvrščena prejemnica zlate nagrade Effie Slovenija 2018, Lahkonočnice, oglaševalca A1 Slovenija in agencije Grey Ljubljana (sedaj SHIFT), v sodelovanju z agencijami Taktik, Mediodrom, Sonce.net in Zavod Multipraktik. Ustvarjalci kampanje si štejejo v veliko čast, da so bili uvrščeni med pet najučinkovitejših kampanj na svetu v kategoriji »Positive Change: Družbeno dobro – znamke.

Prijavljena dela je skrbno pregledala žirija, katere člani so vodilni strokovnjaki z vsega sveta, med njimi tudi pet predstavnikov iz Slovenije: Eva Aljančič, HoT mobil in Ventocom.SI, Andreja Zadnik Andoljšek, Mercator, Petra Čadež, Atlantic Droga Kolinska, Barbara Modic, Sila & Modic Consulting, in Matevž Šmalc, Generali zavarovalnica.
Zmagovalne kampanje Global Best of the Best Effie Award po posameznih kategorijah:
Izkušnja blagovne znamke
kampanja: Apartmanteka, oglaševalec: IKEA Russia, agencija: Instinct
Nakupni marketing
kampanja: »The Whopper Detour«, oglaševalec: Burger King, agencija: FCB New York
FMCG – hrana in pijača
kampanja: »Nescafe Tributo«, oglaševalec: Nescafé, agencija: Bombay »Nescafé Tributo«
FMCG – drugo
kampanja: »It’s a Tide Ad«, oglaševalec: Procter & Gamble, agencija: Saatchi & Saatchi New York
Zabava in prosti čas
kampanja: »Potovanje v mrk«, oglaševalec: The Walt Disney Company, agencija: Wolf BCPP
Sprememba na bolje (blagovne znamke)
kampanja: »Pojdite nazaj v Afriko«, oglaševalec: Black & Abroad; agencija: FCB/SIX
Sprememba na bolje (neprofitne akcije)
kampanja: »Gracie«, oglaševalec: Street Grace, agencija: BBDO Atlanta
Restavracije
kampanja: »Michelin nemogoče«, oglaševalec: KFC, agencija: Ogilvy Avstralija
Dogodki
kampanja: »Spreminjati igro«, oglaševalec: Microsoft, agencija: McCann New York
Trajnostni uspeh
kampanja: »Like Brands«, oglaševalec: Aldi, agencija: McCann Manchester
Prevozništvo, potovanja in turizem
kampanja: »Dobro jutro svet«, oglaševalec: Tourism New Zealand, agencija: Special Group