Predstavitveni Effie snopič v Delu

18. novembra. 2016 / Aktualno

Danes je v časniku Delo, ki je medijski partner Effie, izšel predstavitveni snopič Effie Slovenija 2016 z naslovom Učinkovitost žanje uspeh. V snopiču so predstavljeni ključni cilji Effie, novosti v tekmi, lastnosti prijav, ki jih bo iskala tokratna žirija ter nasveti za pisanje prijave na Effie.

Effie predstavitveni snopič vključuje članke mag. Mojce Avšič, direktorice raziskav in razvoja v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa in predsednice Effie Slovenija 2016, Mojce Pesendorfer,  vodje marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi, Droga Kolinska / Atlantic Grupa in strokovne direktorice Effie Slovenija 2016, predsednice žirije Eve Aljančič, izvršne direktorice, Ventocom, intervju Enza Smrekarja, predsednika uprave, Droga Kolinska, d.d./Atlantic Grupa, intervju Nika Kušarja, vodje službe za tržno komuniciranje, Telekom Slovenije in izjave preteklih Effie nagrajencev.

Odkrijete lahko tudi, katerih 5 oglaševalcev in katerih 5 primarnih agencij je bilo največkrat nagrajenih med leti 2002 in 2014.

Prijetno branje vam želimo!

effie-602355