Povzetki nagrajenih kampanj Effie Slovenija 2020


Življenje je, kar sami ustvarimo iz njega

Srebrna nagrada Effie Slovenija 2020 | Znamka: Argeta | Kategorija: Izdelki – hrana | Oglaševalec: ATLANTIC GRUPA, D. D. | Primarna agencija: Luna \TBWA | Sodelujoče agencije/partnerji: MEDIA PUBLIKUM D.O.O., Pro Media group d.o.o.

V korona času je Argeta s pristopom, ki presega ozko razmišljanje o svojih konkurenčnih prednostih, pridobila tako v primerjavi z neposrednimi konkurenti, kot tudi v primerjavi s substitutnimi kategorijami s katerimi se bori za »delež kruha«. S serijo kampanj temelječih na platformi »Življenje je, kar sami ustvarimo iz njega« je v težkem obdobju motivirala ljudi, da pogledajo na dobro stran življenja ter dajala posameznikom in lokalnim podjetjem konkretno pomoč, da iz krize naredijo zmagovalno zgodbo. Argeta je pozitivna družbena sila, ne samo najboljša pašteta.

Video: https://youtu.be/QGyj4hnay9A

 


Laško zasluženo

Bronasta nagrada Effie Slovenija 2020 | Znamka: Laško | Kategorija: Izdelki – pijača | Oglaševalec: Pivovarna Laško Union | Primarna agencija: Luna \TBWA

V izjemno kompetitivni kategoriji je vodilna blagovna znamka piva na slovenskem trgu, Laško Zlatorog, na podlagi jasne in razlikovalne identitete znamke izvedla uspešno regionalno komunikacijsko kampanjo. Skladno z dolgoročno platformo »Build your character« je kampanja na podlagi sponzorstva štirih nacionalnih košarkarskih zvez in s sodelovanjem regionalnih športnih legend Dina Rađe iz Hrvaške, Aleksandra Djordjevića iz Srbije, Bogdana Tanjevića iz BIH in Radoslava Nesterovića iz Slovenije spodbujala borbeni duh in vztrajnost mladih športnikov in pri tem ne le dosegla, temveč močno presegla zastavljene poslovne, marketinške in komunikacijske cilje.

Video: https://youtu.be/e7y9NjAEfOw

 


Mali šef Slovenije

Srebrna nagrada Effie Slovenija 2020 | Znamka: Mercator | Kategorija: Storitve – trgovine | Oglaševalec: Mercator d.d. | Primarna agencija: Mercator d.d. | Sodelujoče agencije/partnerji: PRO PLUS d.o.o., Herman & partnerji, Innovatif, Pristop media d.o.o.

S projektom Mali šef Slovenije smo se osredotočili na segment družin in želeli otrokom približati zdrave prehranjevalne navade ter spodbuditi družine, da preživijo več časa z otroki pri pripravi obrokov. Pri tem smo želeli izpostaviti mlade kuharje iz vse Slovenije ter jih povezati z njihovimi šolami in skupnostmi. Ob tem pa angažirati še kupce ter projekt povezati z dobrim namenom, tako da glasujejo za mlade talente in razdelitev donacij šolam. Uspeli smo povečati vključenost otrok v pripravo družinskih obrokov ter izboljšati tržni delež in relevantnost znamke Mercator v ciljnem segmentu.

Video: https://youtu.be/7zVpVtA_Bqw

 


Zmagovalni servis

Bronasta nagrada Effie Slovenija 2020 | Znamka: Petrol | Kategorija: Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost | Oglaševalec: Petrol | Primarna agencija: AGENCIJA 101 | Sodelujoče agencije/partnerji: MEDIA PUBLIKUM D.O.O., BidBid, Aragon raziskovanje in načrtovanje d.o.o., Tovarna idej

Petrol kot pomemben regijski ponudnik celovitih in trajnostnih rešitev povezuje energetiko, trgovino, mobilnost in napredne storitve v odlično uporabniško izkušnjo. Celovita ponudba in povečanje vrednosti za uporabnika je eden izmed glavnih strateških ciljev družbe, saj se vse začne z dobrim servisom. Pomemben del delovanja Petrola je tudi družbena odgovornost, zato že vrsto let podpira slovenski šport in prispeva k njegovemu razvoju. Skozi odlično uporabniško izkušnjo celovitih storitev (Petrol Ticket, Fresh in mBills) smo s sponzorstvom EuroVolleya želeli izboljšati svoj imidž in s tem povečati naklonjenost CS Petrolu.

Video: https://youtu.be/tAYVOOp6EVs

 


Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase

Platinasta in zlata nagrada Effie Slovenija 2020 | Znamka: Donat | Kategorija: Odziv za obstanek | Oglaševalec: ATLANTIC GRUPA, D. D. | Primarna agencija: Luna \TBWA

Nova komunikacijska platforma omogoča rast blagovne znamke tudi v prihodnosti. Iz funkcionalnega izdelka za odpravo zaprtja in vnos magnezija je Donat postal sodobna blagovna znamka, ki celostno skrbi za prebavo in s tem za zdravje ter dobro počutje posameznika. Z novo podobo embalaže ter novo komunikacijsko platformo so bili ambiciozno zastavljeni cilji celo preseženi, kljub občutnemu dvigu cene izdelka sta se povečala tudi količinska prodaja in tržni delež, poleg tega pa je Donat zavzel »top of mind« pozicijo v razširjeni kategoriji izdelkov, ki regulirajo prebavo.

Video: https://youtu.be/a4n6Lpbch8E

 


#PodpiramoLokalno

Bronasta nagrada Effie Slovenija 2020 | Znamka: Argeta | Kategorija: Odziv za obstanek | Oglaševalec: ATLANTIC GRUPA, D. D. | Primarna agencija: Luna \TBWA | Sodelujoče agencije/partnerji: Faronika d.o.o., Mercator d.d., Pro Media group d.o.o., Kinomotel

Z udarom koronakrize so jo najbolj skupila mala lokalna podjetja, med njimi tudi dobavitelji. Argeta je zato razvila pobudo #PodpiramoLokalno, v sklopu katere je odkupila presežne količine posoške postrvi tolminske ribogojnice Faronika in ustvarila nov ribji namaz Argeta s posoško postrvjo, ki so ga ekskluzivno prodajali v Mercatorju. Z odkupom presežnih količin rib in pripravo novega izdelka je Argeta pomagala tako ribogojnici kot lokalnemu gospodarstvu, ko pa sta se skupaj z Mercatorjem odpovedala prodajni marži, pa sta izdelek naredila kupcem še bolj cenovno dostopen.

Video: https://youtu.be/JA7NM5I1mj4

 


Štartaj Slovenija: prva petletka

Zlata nagrada Effie Slovenija 2020 | Znamka: Štartaj Slovenija | Kategorija: Dolgoročna učinkovitost in uspešnost | Oglaševalec: Spar Slovenija | Primarna agencija: Formitas skupina | Sodelujoča agencija/partner: PRO PLUS d.o.o.

Štartaj Slovenija preko inovativnega partnerstva poveže Spar Slovenija in POP TV. Slovenskim podjetnikom odpre vrata v svet podjetništva saj v petih letih omogoči 38 svežim podjetnikom, da pokažejo, da se v Sloveniji da uspeti. V projekt se vključi širša javnost, ki s širjenjem dobrega glasu in z nakupi prispeva k uspehu mladih. V petih letih podjetniki na trg lansirajo 210 izdelkov. Po petih letih ostaja na policah 78% podjetnikov s 84% izdelki. V Spar se vrnejo mladi kupci, prodaja pa ves čas raste in veča delež v skupnih prihodkih Spara.

Video: https://youtu.be/i0SEJyN_8GI