Podeljene nagrade Effie® Slovenija 2018

13. marca. 2019 / Aktualno

Na Zaključni prireditvi s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2018, nagrade za tržno-komunikacijsko učinkovitost, so bile podeljene 3 zlate, 1 srebrna in 4 bronaste nagrade Effie, 5 akcij pa je prejelo priznanje za finalista. Poleg posebne nagrade za uporabo raziskav, so bili podeljeni tudi nazivi za najbolj učinkovito agencijo, blagovno znamko in oglaševalca leta 2018 v Sloveniji. Še nepodeljena platinasta nagrada Effie Slovenija bo tudi tokrat počakala na naslednjo izvedbo. S podelitvijo nagrad se je zaključila že 9. izvedba Effie Slovenija.

Slavnostna podelitev prestižnih in najbolj zaželenih nagrad na področju učinkovitega tržnega komuniciranja v Sloveniji se je po treh izvedbah v Portorožu na SOF-u vrnila v Ljubljano v Festivalno dvorano, kjer je bila nazadnje pred natanko 10. leti. Barbara Modic, predsednica Effie Slovenija 2018, je zaključek že 9. izvedbe pospremila z zadovoljstvom, »saj je lepota Effie-ja v tem, da nagradi najboljše v zadnjih dveh letih, da z vsako izvedbo strokovno vsi zrastemo in da se ob naslednji izvedbi karte lahko popolnoma premešajo«.

Ocenjevanje prijavljenih akcij je tudi tokrat potekalo na dveh stopnjah. Desetčlanska prvostopenjska žirija je najprej izbrala listo 13 finalistov, o nagrajencih pa je odločala petnajstčlanska drugostopenjska žirija. Obe žiriji sta delovali pod vodstvom predsednice mag. Tine Kumelj, direktorice marketinga Ljubljanskih mlekarn, ki »si bo predsedovanje žiriji Effie Slovenija 2018 najbolj zapomnila po kakovostnih prijavah, med katerimi so nekatere resnično navdihujoče, ter po argumentirani, strokovni in objektivni razpravi članov žirije, ki je usklajeno izbrala najboljše projekte aktualnega Effie obdobja«.

Zlate nagrade Effie Slovenija 2018 so prejeli:
• A1 Slovenija in agencija Grey Ljubljana, v sodelovanju z agencijami Taktik, Mediodrom, Sonce.net in Zavod Multipraktik za akcijo Lahkonočnice v kategoriji J) Družbeno dobro;
• Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa in agencija Luna \TBWA, v sodelovanju z agencijami Media Publikum, iProm in Valicon za akcijo Odkrij, kako jih imaš ti najraje! v kategoriji A) Potrošni izdelki – hrana;
• Spar Slovenija in agenciji Formitas creative ter AM komunikacije, v sodelovanju s partnerji Pro Plus, NLB d.d. in Summit motors d.o.o. za akcijo Štartaj, Slovenija! v kategoriji F) Storitve – trgovine;

Srebrno nagrado Effie Slovenija 2018 so prejeli:
• Telekom Slovenije, d.d. in agencija Pristop d.o.o., v sodelovanju z agencijama Renderspace d.o.o. ter Pristop Media d.o.o. za akcijo Modri svet v kategoriji E) Storitve – telekomunikacije in IT;

Bronaste nagrade Effie Slovenija 2018 so prejeli:
• Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa in agenciji Luna \TBWA ter Publicis Groupe Slovenia v sodelovanju z Agencijo 101 za akcijo Dolgoročna strategija Argete Junior v kategoriji N) Dolgoročna učinkovitost;
• Pivovarna Laško Union d. o. o. in agencija Luna \TBWA v sodelovanju z agencijo Media Publikum za akcijo Laško Stava v kategoriji B) Potrošni izdelki – pijača.
• Lidl Slovenija in agencija Luna \TBWA v sodelovanju z agencijama CNJ d.o.o. in OMD Slovenija za akcijo Lidl praznuje 10 let v kategoriji F) Storitve – trgovine;
• Telekom Slovenije, d.d. in agencija Luna \TBWA v sodelovanju z agencijo Pristop Media d.o.o. za akcijo Vi podpirate Slovenijo, mi skrbimo za vas. v kategoriji L) Medorganizacijski trgi (B2B).

Tokrat so bila na odru Zaključne prireditve prvič podeljena priznanja tudi finalistom Effie Slovenija 2018:
• Mercator, d.d. in agencija ArnoldVuga, v sodelovanju z agencijama Pristop Media d.o.o. in AVI za akcijo Dobro sem v kategoriji F) Storitve – trgovine;
• Mercator, d.d. in agencija ArnoldVuga, v sodelovanju z agencijo Pristop Media d.o.o. za akcijo Moje znamke v kategoriji F) Storitve – trgovine;
• UNICEF Slovenija in Agencija 101 za akcijo Skriti escape room v kategoriji J) Družbeno dobro;
• UNICEF Slovenija in Agencija 101 za akcijo Skriti escape room v kategoriji K) Nizkoproračunske akcije;
• Telekom Slovenije, d.d. in agencija Pristop d.o.o., v sodelovanju s partnerji Renderspace d.o.o., Pristop Media d.o.o. in TSmedia, d.o.o. za akcijo Za naše v kategoriji I) Korporativni ugled in aktivacija sponzorstev.

Mag. Marjana Lavrič Šulman, strokovna direktorica Effie Slovenija 2018 je pojasnila: »Letos smo se odločili uvesti spremembo in dati priznanje na odru Zaključne prireditve tudi finalistom, saj je tudi uvrstitev v ožji izbor dragocena. Ni dragocena samo na načelni ravni, kot dokaz, da je bila akcija uspešna. Uvrstitev ima tudi zelo praktične implikacije – prinaša točke za najučinkovitejšega oglaševalca, blagovno znamko in agencijo; prinaša točke za Effie Effectiveness Index (svetovna razvrstitev najučinkovitejših agencijskih mrež, agencij, oglaševalcev in blagovnih znamk – http://effie.si/tekmovanje/effie-effectiveness-index/) ter prinaša točke za Oglaševalca leta, tradicionalno stanovsko nagrado, ki jo podeljuje Slovenska oglaševalska zbornica. Tako da si brez dvoma tudi finalisti zaslužijo formalno priznanje!«

Na zaključni prireditvi je bila v sodelovanju z razvojnim partnerjem, Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana, podeljena tudi posebna nagrada za uporabo raziskav, ki jo je prejel Spar Slovenija za akcijo Štartaj, Slovenija!.

Effie Slovenija je že četrtič podelila priznanje tudi najbolj učinkovitemu oglaševalcu, agenciji in blagovni znamki v Sloveniji v 2018:
• Naziv najbolj učinkovitega oglaševalca v letu 2018 v Sloveniji si delita Droga Kolinska d.d. / Atlantic Grupa in Telekom Slovenije, d.d.;
• Najbolj učinkovita agencija v letu 2018 v Sloveniji je Luna \TBWA;
• Naziv najbolj učinkovite blagovne znamke v letu 2018 v Sloveniji si delita Argeta in Telekom Slovenije.

Iskrene čestitke nagrajencem >>

Oglejte si fotoutrinke Zaključne prireditve Effie Slovenija 2018 >>