Odprte so prijave na Effie dan: Raziskovanje v ozadju učinkovitosti
Prijave na Effie® dan 2023 so odprte! Pohitite in si zagotovite svoje mesto.
Z nami bo kar 8 gostov, uglednih slovenskih in mednarodnih strokovnjakov iz področja tržnega raziskovanja.
Pomembnost uporabe raziskav pri oblikovanju strategij blagovnih znamk ne gre zanemariti, nenazadnje so prav raziskave tiste, ki stojijo v ozadju uspešnih in učinkovitih strategij ter kampanj.
Na Effie dnevu ne bo manjkalo praktičnih primerov in inovativnih pristopov. Paul Stringer bo odprl temo vpogledov v ciljne skupine in pomembnost vpogleda od zunaj – včasih namreč kot upravljalci blagovnih znamk lahko pozabimo na to, da potrošniki nimajo enakega vpogleda in razumevanja naše blagovne znamke kot mi sami, ki jo poznamo v potankosti. Zato je poznavanje ciljnih skupin ključno izhodišče za uspešno in učinkovito upravljanje znamk, kar bomo videli tudi skozi različne podatkovne vire in praktične primere.
S Heather Alderson bomo spoznali koncept, ki ga sama imenuje ekstrovertirani marketing – manj razmišljanja o sebi in več osredotočanja na uporabnike. Heather močno verjame da ustvarjanje pozitivne vrednosti in uspešno sodelovanje na več ravneh prinaša uspešne rezultate. Pravi, da je marketing dandanes postal eksperiment, ljudje pa poskusni zajčki, na katerih se preizkušajo razne strategije. Če ne bomo previdni, bodo ljudje naše eksperimente začeli zapuščati, zato moramo začeti iskreno in odgovorno poslušati uporabnike.
Izkušnje dela s startupi so Zenela Batagelja naučile, da se podjetja pogosto izgubljajo v trikotniku med izdelkom/storitvijo, ciljno skupino in znamko. Kako razviti izdelek in za njim koncept, ki bo na preverjeni ciljni skupini resnično deloval? Potrebno je dobro poznavanje potencialov ter oblikovanje strateških nastavkov za nadaljnje faze grajenja znamke in komunikacije.
Janko Hočevar bo predstavil integracijo zavestnega in nezavednega, ki je zelo pomembna pri optimalnem upravljanju blagovnih znamk. Skozi praktične primere bomo spoznali inovativne raziskovalne pristope, ki lahko pomagajo prodreti v srž delovanja potrošnikov. Z odstranjevanjem psiho-logičnih motivatorjev in poglobljenim vpogledom v potrošnikovo sprejemanje odločitev lahko namreč razrešimo marsikatere dileme blagovnih znamk.
Z Meto Arh bomo spoznali, kako nujno je v sprejemanje poslovnih odločitev in oblikovanje strategij blagovnih znamk dodajanje perspektive kupca in spoznavanje vloge blagovne znamke kot sestavnega dela nakupnega procesa, stičnih točk in celotne nakupne izkušnje.
S Katarino Košmrlj Muha pa se bomo vprašali, če morda zamujamo priložnosti v ciljnih skupinah, ki jih le zaznavamo, slutimo ali pa sploh ne vidimo. V nepoznanih vodah se skrivajo veliki potenciali – identificiranje in definiranje novih ciljnih skupin lahko predstavlja velik potencial za znamke na ravni dviga zvestobe, pritegnitve konkurenčnih uporabnikov in aktivacije neuporabnikov.
Pridružila pa se nam bosta tudi posebna gosta. Enzo Smrekar iz večkrat z Effie-jem nagrajene Atlantic Grupe bo v pogovoru z Janjo Božič Marolt v uvodnem delu Effie dneva govoril o pomembnosti Effie-ja za oglaševalce in o tem, kako postati zmagovalec. Uroš Cuder iz Media Publikuma pa bo predstavil, da se nam včasih od podatkov zna tudi zvrteti.
Ni dvoma, da se nam bo tudi na Effie dnevu vrtelo od dobre vsebine, vsekakor pa po zaključku slika ne bo meglena, temveč bomo pridobili jasen pogled na mnoge vidike tržnega raziskovanja.
Se vidimo 21. marca!
Mesta se hitro polnijo, zato pohitite s svojo prijavo.
Članom SOZ omogočamo po 1 brezplačno mesto na člana. Prijava tudi za člane SOZ poteka prek obrazca.
PRIJAVA NA EFFIE DAN 2023: RAZISKOVANJE V OZADJU UČINKOVITOSTI