Sveža marketinška stratgegija v praksi in konkurenčne prednosti skozi DNK podjetja na prvem Effie dnevu
Na Effie dnevu 12. novembra bo na odru tudi izjemen primer iz podjetja Marles, ki je na podlagi pomembnih tržnih uvidov in ključnih marketinških trendov postavilo svežo marketinško strategijo. Za zaključek pa se nam bo pridružil še mladi strokovnjak za podatke iz Arhee, ki bo delil, kako podjetja prepoznajo svoje prave konkurenčne prednosti.
Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga v Marlesu, ki je zaslužna za zgodbo o uspehu, bo predstavila, kako je združila tehnološke in kupcu usmerjene trende v učinkovito strategijo, ki podjetju odpira nova poslovna obzorja. Delila bo ključne vpoglede v proces evitalizacije blagovne znamke, ki ne preoblikuje zgolj podjetij, temveč vpliva tudi na panoge in življenja ljudi. Rezultati revitalizacije niso le izdelki – so tudi vizije, uresničene v praksi.
Anže Arh, vodja projektov in bodoči prevzemnik v Arhei, pa bo govoril o postavljanju avtentičnih konkurenčnih prednostih, ki izhajajo iz neotipljivih lastnosti podjetij. Le-te služijo kot temelj za oblikovanje marketinških strategij, ciljev ter merjenje uspeha marketinških kampanj. Sprehodili se bomo preko osnov strategij do core competences strateškega modella, kjer bo Anže pokazal, kako pravilno definiranje KPI-jev močno poveča možnosti za uspeh vaših kampanj.