Slovenski strokovnjaki tržnega raziskovanja na Effie dnevu 2023

24. februarja. 2023 /

Slovenski strokovnjaki na Effie dnevu 2023

Na Effie® dnevu, 21. marca 2023, ne bo manjkalo vpogleda v slovenski prostor. Poleg mednarodno priznanih govorcev Paula Stringerja, strateškega načrtovalca v WARC-u in Heather Alderson, strateške načrtovalke v adam&eveDDB, bomo gostili tudi slovenske strokovnjake tržnega raziskovanja, ki bodo govorili o perečih temah, ki zadevajo vse upravljalce blagovnih znamk.

Z nami bodo Meta Arh, soustanoviteljica in partnerica Arhee in direktorica Temidie, Zenel Batagelj, partner v Valiconu, Janko Hočevar, ustanovitelj in direktor, Aragon ter Katarina Košmrlj Muha, vodja raziskav v Inštitutu za raziskovanje trga in medijev Mediana.

Meta Arh je strokovnjakinja z več kot 25-letnimi praktičnimi izkušnjami, verjame pa v ustvarjanje celostne slike za razvoj pristopov in procesov, kar lahko ustvarimo z uporabo različnih orodij in pristopov ter povezovanjem internih in eksternih informacij. Pomagala nam bo razumeti perspektivo kupca in spoznati vlogo blagovne znamke kot sestavnega dela nakupnega procesa.

Zenel Batagelj potrošnike preučuje že več kot 20 let, zadnje čase se poglobljeno ukvarja tudi z arhitekturo, identiteto in upravljanjem znamk, ter integracijo znamčenja z upravljanjem potrošiške izkušnje v najširšem pomenu besede. Z nami bo podelil izkušnje, ki jih je pridobival pri razvoju novih konceptov v sodelovanju s start-up podjetji, ter o tem, kako hitro in učinkovito priti do zmagovitih rešitev za potrošnika.

Janko Hočevar deluje na področju strateškega razvoja blagovnih znamk, prevajanja poslovnih strategij v strategije blagovnih znamk in ustvarjanja novih poslovnih priložnosti. Na podlagi primerov iz prakse bo predstavil, kako s pomočjo inovativnih raziskovalnih pristopov prodreti v srž delovanja potrošnikov.

Katarina Košmrlj Muha v Inštitutu za raziskovanje trga in medijev Mediana vodi naročnike od definiranja raziskovalnega problema do podajanja priporočil na podlagi rezultatov raziskave, poleg tega svoje znanje predaja tudi študentom. Onkraj tradicionalnega razumevanja koristi raziskav nas bo popeljala do odkrivanja novih možnosti identificiranja in definiranja novih ciljnih skupin in pokazala potencial, ki ga imajo nove ciljne skupine za znamke.