Slovenska predstavnica v globalni žiriji Global Best of the Best Effie® Awards
V začetku decembra smo izvedeli, katere so najbolj učinkovite kampanje na svetu, ki so se za prestižne nagrade potegovale v programu Global Best of the Best Effie Awards.
Med 60 potegovalci za Global Grand Effie je več kot 100-članska žirija izbrala 12 prejemnikov nagrad.
V žiriji so sodelovali strokovnjaki iz celega sveta, med katerimi je bila tudi slovenska predstavnica Meta Arh, soustanoviteljica in partnerica v raziskovalni hiši Arhea in članica žirije Effie Slovenija 2020. Zanimalo nas je, kako je potekala njena izkušnja in kako bi jo primerjala z žiriranjem slovenskega Effie-ja.
»Povabilo k sodelovanju me je presenetilo, saj je prišlo le dober teden pred žiriranjem. Izkušnja je bila izvedbeno precej različna od slovenske, saj smo vsi člani žirirali istočasno online. Dodeljene primere smo najprej individualno prebrali, si skupaj ogledali video ter nato prediskutirali zaznane močne in šibkejše plati posameznega dela. Potem smo imeli še nekaj časa, da podamo oz. argumentiramo svoje ocene.
Ocenjevala sem 14 prijavljenih del, ki so bila kakovostno dokaj različna. Nekaj je bilo res izjemnih primerov, ki so si drznili »iti preko sebe« in so spremenili celotno kategorijo ali celo pomagali vzpostaviti manjkajoči del verige vrednosti. Nekaj del se mi je zdelo primerljivih ali celo slabših od tistih, ki sem jih ocenjevala v Sloveniji, kar potrjuje da imamo v Sloveniji visoke standarde – tako na strani prijaviteljev kot žirantov. Delo slovenskega Effija pa bi rada pohvalila tudi po organizacijski plati.
Kot edini Slovenki mi je bilo sodelovati tudi na tem nivoju Effie tekmovanja v veliko čast in potrditev – tako meni osebno kot podjetju Arhea. Veselilo pa me je tudi, da sva bili v žiriji dve predstavnici raziskav potrošnikov, trgov in trendov oz. insighta – kot pomembnega vidika uspeha vsake kampanje oz. znamke.«
Katere so bile tiste kampanje, ki so najbolj prepričale žirante, pa si lahko preberete tukaj.