Razkrivamo ozadje učinkovitosti
Kaj je učinkovitost? To niso le doseženi ali preseženi marketinški in poslovni cilji ter podeljena svetlikajoča se nagrada za odlične rezultate. Učinkovitost so raziskave, strateška načrtovanja, preplet marketinških aktivnosti, prilagajanje komunikacijskih materialov ter neprestano spremljanje odzivov in obnašanja ciljne skupine. Učinkovitost ne pride sama od sebe, ampak je neprestano trdo delo.
Vse več festivalov ocenjuje le analogno in digitalno kreativno obrt. In ker je ti dve skoraj nemogoče objektivno oceniti, je lesk podeljenih nagrad mnogokrat odvisen od subjektivnega vtisa žirije.
Effie podpira in slavi kreativno obrt, a verjame, da je kljub vsem (inovativnim) presežkom vredna le toliko, kolikor je učinkovita celotna akcija. Zato je nagrada Effie drugačna od ostalih festivalov, saj strokovna žirija ne ocenjuje le fasade kreativnih idej in oglaševalskih akcij, ampak vse, kar se dogaja v ozadju.
Z letošnjo vizualno podobo želimo opozarjati na pomembnost vsega, kar se skriva v ozadju kreativnih idej in gradi resnično učinkovitost.
Effie letos razkriva ozadje učinkovitosti.
Vizualno podobo Effie Slovenija 2023 je pripravila agencija Luna TBWA.