Predsednica žirije Effie Slovenija 2023 je Rinalda Klemenčič

29. avgusta. 2023 / Aktualno

Rinalda Klemenčič, direktorica Službe za inovacije in podatkovno poslovanje na Zavarovalnici Sava, ima 26 let izkušenj na področju marketinga storitev in digitalnega marketinga, največ skozi zdravstveno in finančno panogo. Zadnja leta dodaja znanja in izkušnje s področja inovacij. Predava doma in v tujini ter je tudi mentorica v mednarodnem programu za mlade inovatorje v zavarovalništvu InTa (Insurance Talents), ki poteka na Dunaju, preko katerega pomaga večati kompetence na področjih, kot so: strategija uporabniških izkušenj, vključenost strank in pomen podatkov pri oblikovanju storitev po meri posameznika, Design Thinking, vedenjski marketing, moč menjave korporativne kulture in podatkovno gnane inovacije.

V zadnjih treh letih je doprinesla k dvigu strokovnosti marketinga v Sloveniji kot članica žirij različnih strokovnih tekmovanj, tudi Effie Slovenija 2020 in Effie Europe 2022. V sferi inovativnosti izpostavlja članstvo v strokovni žiriji in mentoriranje na mednarodnem Cassini Hachathonu za področje finančne industrije novembra 2022. Letos je predavala na SMK, je tudi ponovno med prejemniki zlatega in srebrnega priznanja za najboljšo inovacijo Podravja. Z regijskim zlatom se Zavarovalnica Sava poteguje za prestižni naziv najboljše inovacije Slovenije.

Ob priložnosti predsedovanja prvo- in drugostopenjski žiriji Effie Slovenija 2023, Rinalda pravi: »Odločitev za potrditev mesta predsednice žirije Effie Slovenije 2023 je bila zame pomembna zato, ker se bom tudi skozi to odgovornost zavzela za napredek in dvig strokovnosti v marketinški stroki v Sloveniji. Effie tekmovanje postavljam že dolgo v sam vrh odličnosti v marketingu. Ker gre za mednarodno kategorijo, ima postavljene globalno uravnane in jasno definirane standarde kakovosti, ki sem jih seveda upoštevala tudi že kot članica žirije v Effie Europe 2022. Pri vodenju letošnje Effie Slovenija žirije si želim upoštevanje teh dovolj visoko postavljenih strokovnih meril ter tudi, da bi tako prijavitelji kot člani prvostopenjske in drugostopenjske žirije upoštevali odličnost vseh elementov celovitega marketinga, ne samo tržnega ali korporativnega komuniciranja.

Prepričana sem, da lahko že dosežena visoka kvaliteta marketinške stroke v FMCG panogi v Sloveniji bistveno prispeva k znatnejšemu dvigu kvalitete tudi v storitvenih branžah, kamor je po mojem mnenju potrebno v svoje skrbništvo vzeti še več elementov marketinga in kjer uporabniška izkušnja danes igra še bolj pomembno vlogo.«

Kaj pa letošnja predsednica žirije pričakuje od prijavljenih del? 

Izjava

Rinalda bo skupaj s člani prvostopenjske in drugostopenjske žirije, ki bodo še objavljeni na kanalih Effie Slovenija, prijavljena dela ocenjevala v oktobru. Prvostopenjska žirija bo izbrala finaliste, med katerimi bo drugostopenjska žirija podelila Zlate, Srebrne in Bronaste nagrade, najbolj učinkovite in uspešne prijave pa se bodo potegovale tudi za pridobitev Platinaste Effie nagrade, ki je bila v letu 2020 v Sloveniji podeljena prvič.

Prijava del v letošnjo tekmo Effie Slovenija je možna do 12. septembra. Prijaviteljem je na voljo 8 panožnih in 11 posebnih kategorij.

Partner žirije Effie Slovenija 2023_Httpool