Podeljene nagrade Effie® Slovenija 2023

8. decembra. 2023 / Aktualno

Na slavnostni prireditvi s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2023 so bile podeljene 2 zlati, 3 srebrne in 4 bronaste Effie nagrade za marketinško učinkovitost, 6 kampanj pa je prejelo priznanje za finalista. Podeljeni sta bili tudi dve posebni nagradi – Medianina nagrada za učinkovito uporabo raziskav in nagrada študentske Effie žirije. Nazive za najbolj učinkovito agencijo, znamko in oglaševalca so prejeli agencija SHIFT, Argeta in Atlantic Grupa.

Slavnostna podelitev najbolj zaželenih in cenjenih nagrad v marketingu v Sloveniji je potekala v Festivalni dvorani v Ljubljani.

Janja Božič Marolt, predsednica Effie Slovenija 2023, je slavnostno razglasitev Effie nagrad pospremila z zadovoljstvom in poudarila: »Effie je nagrada, ki prejemniku pomeni največ – smo na Mediani ugotavljali iz raziskave v raziskavo, vsakič z najvišjim deležem vprašanih udeležencev različnih strokovnih dogodkov s področja oglaševanja, marketinga in tržnega komuniciranja. Effie nagrada povzema odličnost z vseh teh področij, hkrati pa vključuje še uspešnost znamk na trgu, s čimer se povzpne neposredno v vrhove poslovodstev in lastnikov. Nenazadnje pa smo v vsakokratni raziskavi ugotavljali tudi, kako bi lahko bil Effie še boljši. In tudi zato, ker smo znali pripombe in predloge oživiti in udejanjiti v praksi, je letošnji Effie v mnogočem še boljši, najboljši! Velika hvala vsem prijaviteljem, sponzorjem in organizacijskemu odboru za izjemno delo v teh dveh letih«.

Mitja Tuškej, strokovni direktor Effie Slovenija 2023, je po razglasitvi povedal: »Effie Slovenija upravičeno vedno znova dokazuje, da je najbolj vredna nagrada podjetjem in njihovim marketinško komunikacijskim ekipam. Nagrajujemo strokovnost in znanje, ki so ključni v vedno bolj zahtevnih procesih upravljanja tržnih znamk in hkrati nagrajujemo vse tiste, ki so sposobni v tem procesu sodelovati. Prepričan sem, da je prav sposobnost sodelovanja in medsebojnega spoštovanja med oglaševalci, kreativnimi in medijskimi agencijami, raziskovalnimi institucijami in mediji izjemno pomemben ključ vsakega uspeha. Zelo pomembno se mi zdi tudi, da smo v proces ocenjevanja del vključili študente, letos študente treh fakultet, kar je za vse nas odlična investicija v prihodnost. Zelo sem ponosen, da smo pri vključevanju študentov prvi med vsemi več kot petdesetimi državami na svetu, ki organizirajo svoja Effie tekmovanja.«

Ocenjevanje prijavljenih kampanj je potekalo na dveh stopnjah pod vodstvom predsednice Rinalde Klemenčič, Zavarovalnica Sava. Štiriindvajsetčlanska prvostopenjska žirija je najprej izbrala 15 finalistov, o nagrajencih pa je odločala devetnajstčlanska drugostopenjska žirija. Rinalda Klemenčič je svoje predsedovanje pospremila z besedami, da »smo potrdili visoko strokovnost marketinga in učinkovitost izvedenih tržno-komunikacijskih aktivnosti s tem, da smo 42-članska žirija prisluhnili strokovnim argumentom, ki smo jih črpali iz prijavljenih del ter dodajali svoje izkušene poglede na prikazana dejstva. Zlasti povezljivost argumentov in tudi dopolnjevanje mnenj članov obeh žirij je vodilo do izbora najboljših med najboljšimi. Prepričana sem, da je v naslednji Effie Slovenija kar nekaj prostora za tiste, ki dokazljivo veliko dobrega in učinkovitega delate na tem področju. Še se lahko zavihtimo dlje, Slovenija tudi tukaj zna in zmore še več«.

Zlati nagradi Effie Slovenija 2023 so prejeli:

  • Atlantic Grupa in agencija Luna \TBWA v sodelovanju s partnerji Media Publikum, Promedia Group in Aragon za kampanjo Argeta: Oda pekom v kategoriji Izdelki – hrana;
  • Zavarovalnica Triglav in agenciji SHIFT ter Renderspace za kampanjo Mobilna aplikacija DRAJV v kategoriji Dolgoročna učinkovitost in uspešnost.

Argeta: Oda pekom

Mobilna aplikacija DRAJV

Srebrne nagrade Effie Slovenija 2023 so  prejeli:

  • Atlantic Grupa in agencija Luna TBWA v sodelovanju s partnerji Optiweb, Promedia Group in Aragon za kampanjo Vodeni programi zdravja Donat v kategoriji Izdelki – pijača;
  • A1 Slovenija in agencij SHIFT ter DROM agency, v sodelovanju s partnerji Aragon in OMG Slovenija za kampanjo A1 Ultra v kategoriji Odziv za obstanek;
  • A1 Slovenija in agenciji SHIFT ter DROM agency v sodelovanju s partnerji OMG, Aragon in 916 Hub za kampanjo A1 Vajb: Fejlaj neomejeno v kategoriji Fokus na mlade.

Vodeni programi zdravja Donat

 

A1 Ultra

 

A1 Vajb: Fejlaj neomejeno

 

Bronaste nagrade Effie Slovenija 2023 so prejeli:

  • Atlantic Grupa in agenciji Luna TBWA ter Yootree v sodelovanju s partnerji Media Publikum, Promedia Group in Valicon za kampanjo Velika vrnitev zelenjavnih namazov Argeta v kategoriji Izdelki – hrana;
  • A1 Slovenija in agenciji SHIFT ter DROM agency, v sodelovanju s partnerji Aragon in OMG Slovenija za kampanjo A1 Ultra v kategoriji Storitve – telekomunikacije in IT;
  • Atlantic Grupa in agencije Luna TBWA v sodelovanju s partnerji Optiweb, Promedia Group in Aragon za kampanjo Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase v kategoriji Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost.
  • Telekom Slovenije in agencija Herman in partnerji za kampanjo Kibernetska varnost v kategoriji Medorganizacijski trgi (B2B).
Velika vrnitev zelenjavnih namazov Argeta

Velika vrnitev zelenjavnih namazov Argeta

A1 Ultra

Posrkbite za svojo prebavo, poskrbite zase

Kibernetska varnost

Posebna priznanja pa so bila podeljena tudi finalistom Effie Slovenija 2023:

  • Petrol in agencija Internavti za kampanjo Dobrodošli pri nas, na poti v kategoriji Izdelki – drugo;
  • Mercator ter agencija Herman in partnerji v sodelovanju s partnerji Fructal, Medex in Atlantic Grupa za kampanjo Z belo embalažo ustvarjaš, da naravo ohranjaš v kategoriji Storitve – trgovine;
  • Zavarovalnica Triglav in agencija Renderspace v sodelovanju s partnerji Media Publikum in AMZS za kampanjo Osvežitvena vožnja za starejše v kategoriji Storitve – finance in zavarovalništvo;
  • Mastercard in Agencija 101 v sodelovanju s partnerji Media Publikum, Inštitut Jošef Štefan, Mediana ter Povem za kampanjo Delimo si PlaniCO2 v kategoriji Korporativni ugled in trajnostna učinkovitost;
  • Atlantic Grupa in agencija Luna TBWA v sodelovanju s partnerji Media Publikum in Aragon za kampanjo Argeta Junior: pripravljena posebej za otroke v kategoriji Odziv za obstanek;
  • Atlantic Grupa in agenciji Pom Pom Communications ter bold.group v sodelovanju s partnerjem Media Publikum za kampanjo Samo uživaj v kategoriji Dolgoročna učinkovitost in uspešnost.

 

Na zaključni prireditvi je bila v sodelovanju z razvojnim partnerjem, Inštitutom za raziskovanje trga in medijev Mediana, podeljena tudi posebna nagrada za uporabo raziskav, ki jo je prejela Atlantic Grupa v sodelovanju z agencijo Luna TBWA in partnerji Media Publikum, Promedia ter Aragon za kampanjo Argeta: Oda pekom.

Medianina nagrada za uporabo raziskav

Že drugič v zgodovini slovenske tekme za Effie nagrade je bilo na pobudo partnerja Zavarovalnica Triglav organizirano tudi študentsko žiriranje, v katerem so sodelovali izbrani študentje Ekonomske fakultete, Fakultete za družbene vede in Ekonomsko-poslovne fakultete Univerze v Mariboru , ki so soglasno izbrali zmagovalca: kampanjo Vodeni programi zdravja Donat v kategoriji Izdelki – pijača oglaševalca Atlantic Grupa in agencije Luna \TBWA.

Vodeni programi zdravja Donat

V sklopu Effie Slovenija so na podlagi točk iz prejetih nagrad podelili priznanja najbolj učinkovitemu oglaševalcu, agenciji in znamki:

  • Naziv najbolj učinkovitega oglaševalca Effie Slovenija 2023 je prejela družba Atlantic Grupa;
  • Najbolj učinkovita agencija Effie Slovenija 2023 je agencija SHIFT;
  • Najbolj učinkovita znamka Effie Slovenija 2023 pa je Argeta.

 

Atlantic Grupa

Atlantic Grupa, najbolj učinkovit oglaševalec

Čestitamo vsem prejemnikov nagrad in priznanj Effie Slovenija 2023!