Paul Stringer in Heather Alderson na Effie dnevu 2023
Na Effie® dnevu 2023 se bomo družili na prvi pomladni dan, 21. marca 2023 v Kongresni dvorani Kristalne palače BTC.
Pridružila se nam bosta dva mednarodno priznana govorca, Paul Stringer, strateški svetovalec in raziskovalec, WARC in Heather Alderson, strateginja in načrtovalka v adam&eveDDB.
Paul Stringer v WARC-u skrbi za svetovalne projekte, hkrati pa se ukvarja z vodenjem raziskav ter ustvarjanjem vsebin za ključna poročila WARC. Paul se ukvarja tudi z analiziranjem drugih oblik podatkov, kot so metapodatki študij primerov ter podatki o donosnosti naložb in medijskih proračunih.
Heather Alderson pa se v svojem delovanju aktivno osredotoča na prepoznavanje priložnosti in spodbujanje kreativnosti pri učinkovitem reševanju poslovnih izzivov. Tesno sodeluje tudi z Les Binetom, s katerim skrbita za oblikovanje in spodbujanje učinkovitosti naročnikov adam&eveDDB.
Na Effie dnevu se bomo z obema posvetili različnim vidikom tržnega raziskovanja, predvsem pa poglobljenemu razumevanju ciljnih skupin. V sodobnem marketingu se namreč večkrat pozabi na “vpogled od zunaj”, na razumevanje blagovne znamke skozi oči potrošnika. Večkrat pozabimo, da potrošnik na blagovno znamko gleda popolnoma drugače, kot jo gledamo sami in z informacijami, ki jih o naši blagovni znamki imamo mi. Da pa bi razumeli potrošnikov pogled na blagovno znamko se moramo poglobiti v poznavanje lastnosti ciljnih skupin – o čem ključni uporabniki razmišljajo, kakšne informacije imajo, česa si želijo in kako preživljajo svoj prosti čas. Pri upravljanju znamk moramo manj razmišljati o sebi in začeti iskreno in odgovorno poslušati uporabnike, ter v strategije blagovnih znamk vpeljati iskrena čustva.
Na obeh predavanjih ne bo manjkalo praktičnih primerov, skozi katere bomo dokazali, da je raziskovanje ključnih uporabnikov izhodišče za učinkovito upravljanje znamk in da sporočanje iskrenih čustev lahko presega tudi meddržavne meje.
Poleg Paula in Heather se nam bodo pridružili še štirje slovenski strokovnjaki tržnega raziskovanja.