Ogilvy je Agencija leta na Effie® Awards Europe 2022, Grand Effie gre v Grey London
1. decembra. 2022 /
Patou Nuytemans, Ogilvy in Tamara Daltroff, EACA
Včeraj je potekala virtualna podelitev nagrad Effie Europe 2022. Letos je bilo podeljenih 56 nagrad 41 agencijam iz 20 evropskih držav. V več kot 100-članski žiriji je bilo tudi 5 slovenskih strokovnjakov. Žiriji Effie Europe sta predsedovali Magdalena Kosińska, direktorica marketinga pri Philips Domestic Appliances za Centralno in Vzhodno Evropo, ter Carmen Fernández de Alarcón, izvršna direktorica Havas Španija.
Agencija Ogilvy je osvojila naziv Agencija leta in prejela 7 nagrad Effie – 3 Zlate, 3 Srebrne in eno Bronasto za naročnike Mondelez, Heineken in NRJ & Pink Ribbon Belgium.
Patou Nuytemans, izvršna direktorica Ogilvy EMEA je ob tej priložnosti povedala: »Effie Europe dokazuje, da imajo kreativne ideje, ki pomagajo reševati izzive znamk, velik vpliv tako na znamko, kot tudi na širšo družbo in okolje. Poudarjanje pomembnosti marketinških aktivnosti je še posebej ključno v trenutnih časih ekonomskih izzivov. In včasih, ko imamo res srečo in ko agencije in naročniki stojijo z roko v roki, nam lahko uspe narediti svet nekoliko boljši. Čestitke vsem Effie zmagovalcem, ponosni smo, da smo med njimi.«
Prestižno platinasto nagrado – Grand Effie je prejela agencija Grey London za kampanjo »Meet Frank: How a Zombie got gamers to fall in love with Pringles« naročnika Kellogg’s EMEA za znamko Pringles. Da bi pridobila pozornost igralcev in spremenila percepcijo Pringlesa, je agencija s kampanjo presegla okvire tradicionalnega oglaševanja. Ustvarili so svoj igralni lik, ga vpeljali v video-igro in predstavili na Twitchu. Nato so ga spremenili v vplivneža, ki je požel velik uspeh med igralci video-iger po svetu.
Vincent Garel, izvršni podpredsednik pri TBWA\Groupe Francija in moderator Grand Effie žirije je obrazložil izbiro žirije: »Ta Grand Effie uresničuje redko ambicijo ustvarjanja povsem novega poslovnega stebra in predstavlja dobro priložnost za komunikacijo znamk. Kampanja je zasidrala znamko v sodobno vedenje potrošnikov in pokazala inovativnost, kreativnost uporabe komunikacijskih kanalov in pripovedovanje zgodb v različnih formatih. Rezultati so izjemni in zelo prepričljivo predstavljeni. Ta primer postavlja fantastične standarde za sodobno tržno komuniciranje.«
Podeljenih je bilo 15 zlatih, 21 srebrnih in 20 bronastih nagrad. Seznam vseh nagrajencev Effie Awards Europe 2022 si lahko ogledate tukaj.
Effie Awards Europe organizira Evropsko združenje komunikacijskih agencij (EACA) v partnerstvu z Google, Evropsko zvezo za interaktivno digitalno oglaševanja (EDAA), Evropskim odborom založnikov (The European Publishers’ Council), Adforum.com in Viva Xpress Logistics.
Zaključna prireditev s podelitvijo nagrad Effie Slovenija 2020
2. december 2021, 19.30, Festivalna dvorana Ljubljana
2. Effie dan: Trendi in znamke
januar/februar 2022