O novostih in učinkoviti prijavi na Effie razpisni delavnici 2023
Na današnji razpisni delavnici Effie® Slovenija 2023 smo pregledali novosti letošnje tekme, obnovili znanje o Effie prijavah in razkrili top trike, ki bodo prijaviteljem zagotovo pomagali pri pripravi letošnjih Effie prijav.
Letošnja najbolj pomembna sprememba je premik iz komunikacijske uspešnosti in učinkovitosti v marketinško uspešnost in učinkovitost. Ta premik spremlja tudi nekaj novosti v prijavah, predvsem pa v duhu premika iščemo učinkovitost ne samo komunikacijsko, ampak celotnega marketinškega procesa. To je izziv, ki zahteva še večje sodelovanje med agencijami in oglaševalci.
KAJ NAGRAJUJE EFFIE?
Effie nagrajuje Ideje, ki delujejo.® Nagrajuje dela, ki pokažejo in dokažejo, da so investicije v marketinške in tržno komunikacijske aktivnosti pripomogle k doseženim poslovnim rezultatom.
KDO LAHKO PRIJAVI NA EFFIE?
Na Effie se lahko prijavi vsaka ideja in komunikacijska kampanja, ne glede na časovni okvir trajanja komunikacije, višino proračuna, število uporabljenih komunikacijskih kanalov ali njihovo kombinacijo in ne glede na to, ali st agencija in/ali oglaševalec iz Slovenije ali tujine. Seveda pod pogojem, da so komunikacije potekale (tudi) na slovenskem trgu in (tudi) kadarkoli v razpisnem obdobju, ter za razpisno obdobje prikazujejo empirično dokazljive podatke o učinkovitosti in uspešnosti.
KAJ JE NOVEGA V IZVEDBI 2023?
V letošnji izvedbi obstoječim kategorijam dodajamo dve novi:
- Medijske strategije in inovativna uporaba medijev
- Engaged Community / vključenost znamke v ciljno skupino
V kategoriji Medijske strategije in inovativna uporaba medijev se ocenjujejo kampanje, ki so dosegle odlične rezultate z uporabo učinkovite medijske strategije in/ali z inovativnimi pristopi do komunikacijskih kanalov.
Effie kategorija Engaged Community pa prepoznava oglaševalske kampanje, ki so uspešno angažirale in zgradile močno skupnost okoli svoje znamke.
Nekaj novosti boste prijavitelji našli tudi v strukturi prijave/vprašanjih. V skladu z licenčnimi pravili dodajamo nekaj novih vprašanj, nekatere pa smo prestrukturirali. Novost je na primer bolj podrobno navajanje ciljev (poslovnih, marketinških in komunikacijskih) in kasneje tudi rezultatov, ki so vezani direktno na začetno postavljene cilje.
KAKO PRIJAVITI?
Prijavitelji boste lahko prek effie.si prenesli vse dokumente za prijavo – razpis, obrazce za pisno prijavo, obrazec za prijavo in plačilo, obrazec za avtorizacijo in verifikacijo … Kasneje pa boste vse podatke iz obrazcev za pisno prijavo kampanj kopirali v spletni prijavni sistem Acclaim. Obrazci naj služijo za interno usklajevanje prijav, saj vam svetujemo, da pri vsaki prijavi sodelujete s celotnim timom in vsemi sodelujočimi, kasneje pa si vzamete tudi dovolj časa za prenos odgovorov v sistem.
Prijavni sistem omogoča sprotno shranjevanje, zato boste lahko tudi v sistemu izpolnjevali sproti.
Na razpisni delavnici smo posebej pogledali vse 4 stebre marketinške učinkovitosti, ki jih vsebuje Effie prijava: Srateški izzivi in cilji, Vpogled in strateška ideja, Izvedba ideje ter Rezultati. Vsak steber ima svoja vprašanja in se navezuje na svoj del, vse skupaj pa mora delovati kot celota.
Prijavitelji boste v enem delu Obrazca za pisno predstavitev našli tudi vprašanja v angleščini. Ker Effie Worldwide stremi k izobraževanju in izboljševanju marketinške učinkovitosti v industriji, gradi bazo primerov Effie Case Database, za katero potrebujemo tudi podatke o prijavah v angleškem jeziku.
Prav tako boste prijavitelji izbrali možnost javne objave vašega dela – lahko izberete javno objavo v celoti ali objavo prilagojene pisne predstavitve.
KDAJ?
Prijavni sistem Acclaim bomo za prijave odprli konec meseca maja, odprt pa bo vse do zadnjega prijavnega roka (12. september 2023). Ob odprtju bodo na spletni strani effie.si na voljo tudi vsi prijavni dokumenti.
Za dodatne informacije in trike za učinkovito prijavo si prenesite PREZENTACIJO RAZPISNE DELAVNICE EFFIE 2023.