Novo poročilo Effie Europe in EACE razkriva štiri nove opredelitve kreativnosti

19. decembra. 2022 /

Crossing the Chasm

Effie Europe in Center Znanja Evropskega združenja komunikacijskih agencij (EACA) sta pripravila poročilo raziskave zmagovalnih kampanj z naslovom »Crossing The Chasm: Kako pristna kreativnost omogoča velike prodore v učinkovitosti« (How True Creativity Enables Great Leaps in Effectiveness). Raziskava je razkrila štiri nove definicije kreativnosti, ki so navdihnile učinkovite kampanje, nagrajene z nagradami Effie Awards Europe.

Poročilo temelji na raziskavi, ki je bila pripravljena s strani strokovnjakov marketinške učinkovitosti iz The Effective Partnership, ki so analizirali podatke vseh zmagovalcev Effie Awards Europe med leti 2009 in 2022. V raziskavo je bilo tako vključenih kar 268 zmagovalnih kampanj. Podatki zajemajo stanja blagovnih znamk, komunikacijske cilje in rezultate kampanj. S temeljitim vpogledom v zmagovalna dela je bilo mogoče izolirati ključne dejavnike uspeha in pridobiti dragocene vpoglede za tržno komuniciranje.

Poročilo zagovarja, da so sedanje opredelitve kreativnosti v industriji preozke in predlaga štiri nove opredelitve kreativnosti, ki spodbujajo učinkovitost:

  1. Prepričljiva kreativnost – racionalna, informativna in prepričljiva, ki ustvarja jasno dodano vrednost za blagovne znamke in močne kratkoročne prodajne učinke.
  2. Kreativnost, ki ustvarja sloves – čustven in zapomljiv in družaben pristop s širokim dosegom, ki učinkovito spodbuja prodor.
  3. Doživljajska kreativnost – digitalno in tehnološko usmerjena gradnja ekosistemov blagovnih znamk, ki na nove načine vključuje ljudi ob pravem času na pravem mestu.
  4. Kreativnost za gradnjo trga – globlji pristop, ki ustvarja nova vedenja, aktivira novo občinstvo in oblikuje nove priložnosti. Dolgoročno najbolj učinkovita in z največjim učinkom na dobiček.

Gurdeep Puri, so-ustanovitelj The Effectiveness Partnership in so-avtor raziskave je ob predstavitvi poročila povedal: »Vsi vemo, da je »kreativnost« temeljna sestavina učinkovitosti, vendar je bila doslej naša opredelitev kreativnosti ozka. Nova raziskava opredeljuje štiri nove uporabne opredelitve vrst kreativnosti, ki na različne načine spodbujajo učinkovitost. Pri Effectieness Partnership-u smo izredno ponosni, da smo lahko izvedli temeljito raziskavo zmagovalcev Effie Awards Europe in industriji ponudili nove opcije razmišljanja o kreativnosti.«

Celotno poročilo si lahko prenesete na tej povezavi.