Na 1. Effie dnevu bomo gostili mednarodne šampione marketinške učinkovitosti

15. oktobra. 2024 /

Strokovnjaki v marketinški industriji so na zadnjem Effie tekmovanju v Sloveniji najnižje ocenili kategorijo / sekcijo postavljanja marketinških strategij, ki podpirajo poslovne cilje. Zato bomo v novem ciklu Effie tekmovanja posebno pozornost namenili prav temu vidiku, saj želimo pomagati vsem potencialnim prijaviteljem in izboljšati strukturo prijav.

Na prvem Effie dnevu bomo tako raziskali, kako uskladiti marketinške strategije s poslovnimi cilji ter s tem ustvariti dolgoročno konkurenčno prednost. Spoznali bomo najboljše prakse slovenskih zlatih Effie znamk 2023 in se osredotočili na preplet vloge blagovne znamke z učinkovito komunikacijsko strategijo. Pridobili bomo vpogled v »creme de la creme« mednarodne uspehe skandinavskih kolegov, ki bodo razkrili, kako z jasno določenimi poslovnimi in marketinškimi cilji, KPI-ji in usklajenimi procesi dosegati izjemne marketinške rezultate. Za konec pa bomo odkrili, kako tržni uvidi, trendi in prepoznavanje DNK-ja podjetja omogočajo pripravo strategije, ki uskladi in poveže celotno podjetje.

McDONALD’S ŠVEDSKA – NAJVEČJI POSLOVNI PREOBRAT V ZGODOVINI McDONALDS’A

McDonald’s je eden izmed najbolj učinkovitih oglaševalcev na svetu, McDonalds Švedska. pa ena izmed bolj uspešnih evropskih verig McDonald’sa. V dolgoletnem sodelovanju z agencijo Nord DDB nizajo mnoge uspehe in so prejemniki najvišjih nagrad na mednarodnih in nacionalnih marketinških in oglaševalskih tekmovanjih. Partnerstvo McDonald’sa z eno izmed najbolj uspešnih skandinavskih agencij in jasna usmerjenost obojih na zastavljanje in doseganje ciljev je v zadnjih letih tej verigi s hitro prehrano prineslo dolgoročno rast.

Z nami bo Staffan Ekstam, direktor marketinga in strategije blagovne znamke, Food Folk Sverige AB (McDonald’s Švedska), ki je odgovoren za celostno strategijo, pod njegovim vodstvom pa so tradicionalni obisk restavracije preoblikovali v digitalno izkušnjo za stranke in prejeli mnogo nagrad s kampanjami, ki temeljijo na gradnji blagovne znamke.

Staffanu se bo pridružil Jens Welin, partner pri Nord DDB Stockholm/Nordics, ki je odgovoren za ključne stranke, med njimi tudi McDonald’s, ki je v času njegovega vodenja na Švedskem doživel najhitrejšo poslovno preobrazbo v zgodovini podjetja.

Predstavila bosta ključne strateške in komunikacijske mejnike skupnega sodelovanja in premik, ki ga je McDonald’s naredil v obdobju zadnjih 10 let, ter dosežke v okviru koncepta »Big enough to make a difference«, ki so ga zasnovali v Nord DDB. Osredotočila se bosta na strateške in taktične mejnike, predvsem tiste, ki so vplivali na uspešnost in učinkovitost. Poleg tega bosta govorila o postavljanju poslovnih, marketinških in komunikacijskih ciljev ter uporabi ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI). Predstavila bosta tudi najbolj uspešne primere skupnih kampanj.

Prihod mednarodnih šampionov marketinške učinkovitosti na oder Effie dneva omogočata McDonald’s Slovenija in Futura DDB.

UDELEŽBA

CENA: 200 EUR + ddv*

UGODNOST ZA ČLANE SOZ: 1 brezplačna prijava na člana*

Prijava poteka prek spletnega obrazca. Po izpolnjeni prijavi vam bomo iz pisarne SOZ na vneseni e-kontakt izstavili e-račun.

*Število mest je omejeno, prijave zbiramo do zapolnitve.