Effie® Worldwide razglasil najbolj učinkovite kampanje na svetu

7. decembra. 2022 /

Global Best of the Best Effie Awards

Letos je že drugič potekal izbor najboljših marketinških kampanj na svetu – Global Best of the Best Effie Award. Med kandidati za prejem Global Grand Effie-ja je bilo 60 kampanj, ki so bile izbrane iz vrst zmagovalcev zlatih in platinastih nagrad iz vseh nacionalnih in regionalnih Effie programov na svetu, katerih podelitve nagrad so potekale v letu 2021.

Med kandidati za Global Grand Effie je bila ponovno slovenska kampanja – Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase, ki jo je za naročnika Atlantic Grupa in znamko Donat ustvarila Luna \TBWA. Potegovali so se v kategoriji Hrana & pijača, ob boku kampanjam iz ZDA, Mehike, Ukrajine in Ekvadorja. Ustvarjalci kampanje si štejejo v veliko čast, da so uvrščeni med najbolj učinkovite na svetu, kaj so povedali ob tem izjemnem uspehu pa si lahko preberete tukaj.

Grand Effie zmagovalci prihajajo iz Romunije, Bangladeša, Nove Zelandije, Mehike, ZDA, Islandije, Turčije in Avstralije. Prestižni Iridium Effie – največja nagrada podeljena v programu Global Best of the Best je odšel v roke agenciji Dentsu Creative in Golin PR za kampanjo Color Yourself Into The World, naročnika Crayola.

Traci Alford, izvršna direktorica Effie Worldwide je povedala: »Global Best of the Best Effie predstavljajo najboljše iz naše industrije. Letošnji zmagovalci niso dokazali učinkovitost samo v okvirjih Effie-ja in dosegli najboljša priznanja v lokalnem okolju, ampak so s svojimi kampanjami navduševali tudi globalne žirije. Ti dosežki dokazujejo, da njihove ideje presegajo meje.«

Prejemniki Global Grand Effie po kategorijah

Izkušnja znamke – storitve

Kampanja: Killer Discounts, oglaševalec: Sphera Group KFC, agencija: McCann Worldgroup Romunija

Potrošniško blago in telekomunikacije

Kampanja: Friendvertising, oglaševalec: Spark New Zealand’s Skinny, agencija: Colenso BBDO

Finance

Kampanja: Project AgroBanking, oglaševalec: United Commercial Bank in ACI Logistics, agencija: Grey Advertising Bangladesh

Hrana in pijača

Kampanja: Icnocuícatl, oglaševalec: AB InBev Cerveza Victoria, agencija: Ogilvy Mexico

Vladno, institucionalno in zaposlitveno

Kampanja: Unite Against COVID-19, oglaševalec: New Zealanad Government, agencija: Clemenger BBDO

Mediji / Inovacije

Kampanja: Swipe Night, oglaševalec: Tinder, agencija: 72andSunny Los Angeles

Sprememba na bolje – okolje

Kampanja: Water Index, oglaševalec: Reckitt-Finish, agencija: Havas Turkey

Lansiranje izdelkov/storitev

Kampanja: Color Yourself Into The World, oglaševalec: Crayola, agencija: Dentsu Creative

Restavracije

Kampanja: Moldy Whopper, oglaševalec: Burger King, agencija: INGO Stockholm

Trajnostni uspeh – izdelki

Kampanja: How long-term brand building led to the 3 most successful years in Canadian Club history, oglaševalec: Canadian Club, agencija: The Monkeys

Trajnostni uspeh – storitve

Kampanja: How commitment to brand building drove one of the market’s greatest comebacks, oglaševalec: NRMA Insurance, agencija: The Monkeys

Prevozništvo, potovanja in turizem

Kampanja: Looks Like You Need to Let it Out, oglaševalec: Business Iceland, SS+K, agencija: M&C Saatchi Group

 

Podrobnosti o zmagovalnih kampanjah si lahko preberete na spletni strani effie.org.