Effie® Worldwide razglasil najbolj učinkovite kampanje na svetu
Letos je že drugič potekal izbor najboljših marketinških kampanj na svetu – Global Best of the Best Effie Award. Med kandidati za prejem Global Grand Effie-ja je bilo 60 kampanj, ki so bile izbrane iz vrst zmagovalcev zlatih in platinastih nagrad iz vseh nacionalnih in regionalnih Effie programov na svetu, katerih podelitve nagrad so potekale v letu 2021.
Med kandidati za Global Grand Effie je bila ponovno slovenska kampanja – Poskrbite za svojo prebavo, poskrbite zase, ki jo je za naročnika Atlantic Grupa in znamko Donat ustvarila Luna \TBWA. Potegovali so se v kategoriji Hrana & pijača, ob boku kampanjam iz ZDA, Mehike, Ukrajine in Ekvadorja. Ustvarjalci kampanje si štejejo v veliko čast, da so uvrščeni med najbolj učinkovite na svetu, kaj so povedali ob tem izjemnem uspehu pa si lahko preberete tukaj.
Grand Effie zmagovalci prihajajo iz Romunije, Bangladeša, Nove Zelandije, Mehike, ZDA, Islandije, Turčije in Avstralije. Prestižni Iridium Effie – največja nagrada podeljena v programu Global Best of the Best je odšel v roke agenciji Dentsu Creative in Golin PR za kampanjo Color Yourself Into The World, naročnika Crayola.
Traci Alford, izvršna direktorica Effie Worldwide je povedala: »Global Best of the Best Effie predstavljajo najboljše iz naše industrije. Letošnji zmagovalci niso dokazali učinkovitost samo v okvirjih Effie-ja in dosegli najboljša priznanja v lokalnem okolju, ampak so s svojimi kampanjami navduševali tudi globalne žirije. Ti dosežki dokazujejo, da njihove ideje presegajo meje.«
Prejemniki Global Grand Effie po kategorijah
Izkušnja znamke – storitve
Kampanja: Killer Discounts, oglaševalec: Sphera Group KFC, agencija: McCann Worldgroup Romunija
Potrošniško blago in telekomunikacije
Kampanja: Friendvertising, oglaševalec: Spark New Zealand’s Skinny, agencija: Colenso BBDO
Finance
Kampanja: Project AgroBanking, oglaševalec: United Commercial Bank in ACI Logistics, agencija: Grey Advertising Bangladesh
Hrana in pijača
Kampanja: Icnocuícatl, oglaševalec: AB InBev Cerveza Victoria, agencija: Ogilvy Mexico
Vladno, institucionalno in zaposlitveno
Kampanja: Unite Against COVID-19, oglaševalec: New Zealanad Government, agencija: Clemenger BBDO
Mediji / Inovacije
Kampanja: Swipe Night, oglaševalec: Tinder, agencija: 72andSunny Los Angeles
Sprememba na bolje – okolje
Kampanja: Water Index, oglaševalec: Reckitt-Finish, agencija: Havas Turkey
Lansiranje izdelkov/storitev
Kampanja: Color Yourself Into The World, oglaševalec: Crayola, agencija: Dentsu Creative
Restavracije
Kampanja: Moldy Whopper, oglaševalec: Burger King, agencija: INGO Stockholm
Trajnostni uspeh – izdelki
Kampanja: How long-term brand building led to the 3 most successful years in Canadian Club history, oglaševalec: Canadian Club, agencija: The Monkeys
Trajnostni uspeh – storitve
Kampanja: How commitment to brand building drove one of the market’s greatest comebacks, oglaševalec: NRMA Insurance, agencija: The Monkeys
Prevozništvo, potovanja in turizem
Kampanja: Looks Like You Need to Let it Out, oglaševalec: Business Iceland, SS+K, agencija: M&C Saatchi Group
Podrobnosti o zmagovalnih kampanjah si lahko preberete na spletni strani effie.org.