Effie® Worldwide odpira prijave v Global Best of the Best
Global Best of the Best Effie letos že tretje leto zapored uteleša poslanstvo Effie Worldwide, ki je določanje merila marketinške učinkovitosti in uspešnosti na svetovni ravni ter stremenje k marketinški odličnosti ter doseganje skupne učinkovitosti delovanja znamk, agencij in medijev za namen izboljševanja marketinške industrije po svetu.
Decembra lani so Crayola, Dentsu Creatve in Golin PR s kampanjo “Color Yourself into the World” prejeli najprestižnejšo Iridium Effie 2022 nagrado in bili imenovani za najučinkovitejšo kampanjo na svetu.
Traci Alford, globalna izvršna direktorica Effie Worldwide: “Global Best of the Best je vse, kar pove že njegovo ime. To je najpomembnejši globalni program nagrad za marketinško učinkovitost. Dviguje merila in še bolj krepi našo zavezanost k spodbujanju prakse in izvajalcev na področju marketinške učinkovitosti po vsem svetu. Tekmovanje je svetilnik za našo panogo, saj izpostavlja najboljše ideje, ki delujejo na več kot 125 trgih, in spodbuja premišljen dialog o dejavnikih marketinške učinkovitosti.”
V tekmovanje se lahko prijavijo vse z zlato in platinasto nagrado Effie nagrajene kampanje nacionalnih in regionalnih Effie programov. Prijava kampanj je možna v 39 kategorij. Rok za prijavo je 5. junij 2023.
Slovenske kampanje v letošnjem tekmovanju Global Best of the Best ne bodo sodelovale, saj bo v letošnjem letu potekal tekmovalni program Effie Slovenija 2023. Ponovno sodelovanje slovenskih zlatih in platinastih nagrajencev bo možno v letu 2024.