Effie Worldwide: najbolj učinkovite kampanje na svetu

7. decembra. 2023 / Aktualno

Effie Worldwide je 7. decembra na virtualni podelitvi razglasil nagrade Global Best of the Best. Globalni Best of the Best je platforma, zgrajena na vseh spoznanjih, vpogledih, podatkih in izkušnjah, ki jih Effie pridobi od prijaviteljev iz celega sveta. Stoji kot svetovni program nagrad za učinkovitost in je svetilnik za našo industrijo, ki črpa iz najboljših idej, ki delujejo po vsem svetu.

Nagrade Global Best of the Best so vključevale vse zlate in velike zmagovalce Effie iz leta 2022 iz vseh 55 Effie programov na več kot 125 trgih, ki so se potegovale za priložnost, da se okronajo za najučinkovitejše na svetu.

Globalna žirija je v prvi stopnji ocenjevanja izbrala 53 finalistov, med katerimi je drugostopenjska žirija izbrala 12 nagrajencev.

Najvišjo nagrado, Iridium Effie, je prejela kampanja “McDonaldsova Slavna Naročila” (McDonald’s Famous Orders), ki jo je za McDonalds ZDA oblikovala agencija Wieden+Kennedy iz New Yorka.
Žirija je ob utemeljitvi najvišje nagrade povedala, da se je blagovna znamka soočila s kritično težavo – nova generacija multikulurne mladine jih je izločila. Na podlagi uvida vsak od nas ima svoje najljubše naročilo v McDonaldsu” je projekt Famous Orders spremenil obisk McDonaldsa v zanimivo izkušnjo. Znane osebe, med njimi Travis Scott, J. Balvin, BTS in Saweetie, so vprašali po njihovem naročilu in omogočili enako naročilo njihovim oboževalcem.

Tze Kiat Tan, izvršni direktor BBDO Asia in sopredsednik žirije za nagrado Iridium, je o zmagovalni kampanji povedal: “Vsi letošnji zmagovalci Globalnega Grand Effie so bili zelo impresivni, kar je prispevalo k bogati razpravi pri izbiri zmagovalca Iridiuma. Tisto, kar je najbolj izstopalo pri delu McDonald’sa, je bila močna povezava s produktom in kulturna relevantnost. Ekipa je zgradila občutek skupnosti, poslušala svoje občinstvo in ostala usmerjena v prihodnost. Rezultati so bili pomembni, in ponosni smo, da podeljujemo nagrado Iridium Effie podjetju McDonald’s in agenciji Wieden+Kennedy NY.”

Ostali prejemniki nagrad Global Best of the Best so:

  • Trgovina in nakupovanje – Lansiranje produkta/storitve: kampanja Sounds From Home oglaševalca Cervecera de Puerto Rico’s Medalla Light in agencije DDB Latina Puerto Rico;
  • Izkustveni marketing: kampanja Moje SRK oglas oglaševalca Mondelēz India Pvt. Ltd.’s Cadbury Celebrations in agencije Ogilvy India Group v partnerstvu z Wavemaker India;
  • Izkustveni marketing – Zdravje: kampanja Changing the education system to keep girls in school oglaševalca Procter & Gamble India’s Whisper in agencije Leo Burnett India, v partnerstvu z Network18, UNESCO, MediaCom India in MSL India;
  • Hrana in pijača: kampanja For when it’s time: Extra gum’s pandemic comeback oglaševalca Mars Wrigley’s Extra Gum in agencije Energy BBDO v partnerstvu z MediaCom, ICF Next in The Mars Agency;
  • Pozitivne spremembe – profitno družbeno dobro: kampanja Reverse Selfie oglaševalca Dove Unilever in agencije Ogilvy UK, s partnerji Edelman in Mindshare US;
  • Pozitivne spremembe – neprofitno družbeno dobro: kampanja #flutwein – Our Worst Vintage oglaševalca A wineregion needs Help for Rebuilding e.V.’s Flutwein agencij Seven.One AdFactory GmbH in White Rabbit Budapest;
  • Lansiranje izdelka/storitve: kampanja Ridiculous! How -196 defied the hottest trends to become Beam Suntory’s most successful launch ever oglaševalca Beam Suntory Australia’s -196 in agencije The Monkeys, s partnerji Liquid Ideas, PHD Australia, Fuel Sydney, and Mr Positive;
  • Restavracije: kampanja McDonald’s Famous Orders oglaševalca McDonald’s US in agencije Wieden+Kennedy NY, v sodelovanju s partnerji The Narrative Group, Alma DDB, Burrell in IW Group;
  • Nizkoproračunske kampanje: The First Car Showroom Inside a Bus oglaševalcev Excel, Kia Motors in agencije Ogilvy El Salvador, s partnerji Ogilvy US, Garage Films in La Brujula;
  • Družbena omrežja: kampanja Lu from Magalu: the biggest virtual influencer in the world oglaševalca Magazine Luiza’s Magalu in agencije Ogilvy Brasil v sodelovanju s partnerji OAK, Sentimental Filme, Comando S in Globo;
  • Dolgoročna učinkovitost in uspešnost – storitve: kampanja Kevin versus John: How a humble carrot usurped a national treasure to win the UK’s Christmas Ad crown oglaševalca Aldi UK in agencije McCann Manchester v sodelovanju z UM;
  • Tematski/letni dogodki: kampanja The Currency of Corruption oglaševalca Transparency International Lebanon’s Lebanese Transparency Association in agencije Publicis Groupe – Leo Burnett Middle East.

Več informacij o zmagovalcih in virtualno podelitev Effie Global Best of the Best si lahko ogledate tukaj.